Δικαίως το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής ενέκρινε το μεγαλόπνοο έργο του πολυπράγμονος Άδωνη για τα συμπληρωματικά επιμορφωτικά προγράμματα μαθητών, αφού θα ήταν άδικο να μείνει ανεκμετάλλευτος ένας τέτοιος «εκπαιδευτικός» θησαυρός! Δηλαδή, γιατί αυτή η καχυποψία σχετικά με την έγκριση του εν λόγω «προγράμματος»; Σας έχει δώσει το υπουργείο Παιδείας δικαίωμα να πιστεύετε ότι μπορεί να υπάρξει έστω και η παραμικρή υπόνοια για την οποιαδήποτε δυσλειτουργία στη λήψη αποφάσεων εκ μέρους του;
Βέβαια, θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν και άλλες μεγαλεπήβολες έρευνες και μελέτες «παιδαγωγικού» χαρακτήρα, όπως για παράδειγμα κάποια αντίστοιχη δουλειά του Φουρθιώτη για τη «Σεξουαλική Αγωγή», ή του Άκη για να ενταχθεί κάποιος οδηγός μαγειρικής στα εν λόγω εκπαιδευτικά προγράμματα, ώστε να διευρυνθούν περαιτέρω οι ορίζοντες των μαθητών. Αλλά και οι πρωταγωνιστές του Survivor έχουν στα σκαριά κάποιο εκπαιδευτικό-αθλητικό project προς αξιοποίηση από το Ι.Ε.Π., ώστε να εμπλουτιστεί και η τράπεζα θεμάτων για τις εξετάσεις.
Τόση πια κακεντρέχεια με τον Αντιπρόεδρο της Κυβέρνησης; Δηλαδή αδίκως ο άνθρωπος προώθησε χρόνια τώρα την Κλασική Παιδεία φωνασκώντας από τηλεοράσεως και προωθώντας δερματόδετα πονήματα εγνωσμένων μελετητών της αρχαιοελληνικής Γραμματείας; Και συνάμα αδίκως, η εξόχως ευρυμαθής συμβία του, ανεβάζει νυχθημερόν στα κοινωνικά δίκτυα φωτογραφίες με λεζάντες αττικής και ενίοτε ιωνικής διαλέκτου;
Τι νομίζετε δηλαδή ότι ασχολείται μονομερώς μόνο με την επίπονη διαδικασία της «Ανάπτυξης» ως ειδήμων ή κατακεραυνώνοντας τους «πολέμιους» τους – κοινοβουλευτικούς και εξωκοινοβουλευτικούς – που ντε και καλά να τον εμπλέξουν μ’ έναν – αποδεδειγμένα ανύπαρκτο, εξ ου και αρχειοθετημένο εισαγγελικά – δήθεν «σκάνδαλο»; Όχι βέβαια! Μελετά εμβριθώς και συγγράφει και διαλογίζεται καθετί που παραπέμπει σε Πλάτωνα και Αριστοτέλη και μπορεί να το μετακενώσει στους Ελληνόπαιδες δια του Ι.Ε.Π.! Πού είναι το μεμπτόν; Τόση συσσωρευμένη γνώση γιατί να μην τη «μοιραστεί» στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής διαδικασίας, ειδικά τώρα που εξοβελίστηκε εκείνο το «σατανικό» μάθημα της Κοινωνιολογίας που λίγος Ντεκάρτ, λίγος Καντ, λίγος Σπινόζα παραλίγο να ρίξει στα βράχια την ελληνική Εκπαίδευση! Έτσι δεν είναι κυρία Κεραμέως;