Σε κλίμα έντασης και αντιπαραθέσεων, με την παρουσία ελάχιστου κόσμου, με κρίσιμα ερωτήματα να παραμένουν αναπάντητα, με την ημερομηνία επιστροφής του πλοίου στο λιμάνι του Ρεθύμνου να είναι άγνωστη και το τοπίο σχετικά με τη διαχείριση των οφειλών, καθώς και των άμεσων οικονομικών υποχρεώσεων να παραμένει θολό, πραγματοποιήθηκε την περασμένη Κυριακή η πολυαναμενόμενη Γενική Συνέλευση της Cretan Lines.
Τα συμπεράσματα που προέκυψαν είναι ότι το «ΕΛΛH Τ.» δεν πρόκειται να επαναδρομολογηθεί στη γραμμή Ρέθυμνο-Πειραιάς πριν από τον Ιούνιο, καθώς για την ολοκλήρωση της επισκευής της βλάβης στη δεξιά κύρια μηχανή, απαιτείται χρονικό διάστημα τουλάχιστον 25 ημερών, σύμφωνα με τον μηχανικό του πλοίου. Επιπλέον, προκειμένου το «όνειρο» να γίνει πραγματικότητα απαιτείται άμεσα ένα ποσό της τάξεως των 450.000 ευρώ, όπως ενημέρωσε τους συνεταίρους ο πρόεδρος του Δ.Σ. της Cretan Lines, Νίκος Σιλιγάρδος, ο οποίος αφού παραδέχτηκε ότι η εταιρεία «έπεσε έξω στους υπολογισμούς της για την χρονική περίοδο της επιστροφής του πλοίου, επειδή δεν υπήρχαν χρήματα», ζήτησε εκ νέου τη στήριξη των Ρεθεμνιωτών και απευθυνόμενος στους μόλις 200 μετόχους (από τους συνολικά 2.800) που βρέθηκαν στην αίθουσα του κινηματογράφου «Παντελής», τόνισε ότι αυτές τις μέρες ο συνεταιρισμός έχει επείγουσες οικονομικές ανάγκες ύψους 68.000 ευρώ, καθώς λήγει η προθεσμία για την πληρωμή συναλλαγματικών, επιταγών και άλλων υποχρεώσεων.
Αναφορικά με τις 450.000 ευρώ που απαιτούνται για να επιστρέψει το πλοίο, ο κ. Σιλιγάρδος εξήγησε ότι τα χρήματα προορίζονται για την πληρωμή οφειλών σε ΝΑΤ, ΙΚΑ, εργαζόμενους, αγορά ανταλλακτικών για τη μηχανή, προμήθεια αισθητήρων νέας τεχνολογίας, πληρωμή επιταγών (30.000 ευρώ), συναλλαγματικών (60.000 ευρώ), κόστος για την αγορά πετρελαίου (100.000 ευρώ), κόστος για τον δεξαμενισμό του πλοίου (60.000 ευρώ) κ.α.
Παρά τις υπέρογκες οικονομικές υποχρεώσεις της τάξεως των 4,5 εκατομμυρίων ευρώ, με βάση το πόρισμα των ορκωτών ελεγκτών, αλλά και το μεγάλο ποσό που απαιτείται για να μπει ξανά το καράβι στην ακτοπλοϊκή γραμμή, ο πρόεδρος του συνεταιρισμού, ανέφερε ότι, εκτός από παραλείψεις στο πόρισμα των ελεγκτών δεν υπήρξε κάτι μεμπτό και τόνισε ότι «Κερδίσαμε το στοίχημα, δεν αφήσαμε το όνειρο να πάει χαμένο. Αν αφήναμε το πλοίο να χαθεί τότε, δεν θα ερχόταν ξανά. Το Ρέθυμνο δεν ήταν δυνατόν να αφήσει αμαχητί αυτή την υπόθεση». Ακόμα, ο κ. Σιλιγάρδος χαρακτήρισε τη γραμμή Ρέθυμνο-Πειραιάς «Όχι ιδιαίτερα κερδοφόρα, αλλά βιώσιμη, που μπορεί να εξυπηρετεί το νομό».
Την ίδια ώρα, πάντως, ούτε ο πρόεδρος, ούτε κάποιο άλλο από τα μέλη του Δ.Σ. του συνεταιρισμού, έδωσαν απάντηση για το περιεχόμενο της συμφωνίας με τον πλοιοκτήτη που προβλέπει την μεταβίβαση του «ΕΛΛΗ Τ.» από την Endeavor Lines στην Cretan Lines, παρά τις επίμονες ερωτήσεις των θεσμικών φορέων του νομού αλλά και συνεταίρων, δεν αναφέρθηκαν στους όρους που θέτει η ασφαλιστική εταιρία για την καταβολή της αποζημίωσης, ούτε κατέθεσαν οικονομικό πλάνο που να αναλύει τους χειρισμούς που σχεδιάζεται να γίνουν από εδώ και στο εξής.
Η απόφαση των μελών του Εποπτικού Συμβουλίου να θέσουν τις παραιτήσεις τους, προκάλεσε αντιδράσεις και ποικίλα σχόλια εντός κι εκτός της αίθουσας που διεξαγόταν η Γενική Συνέλευση. Ο πρόεδρος του Εποπτικού, Γιάννης Αποστολάκης, όταν ανέβηκε στο βήμα, αφού έκανε μια σύντομη αναφορά στο περιεχόμενο της έκθεσης ελέγχου, τονίζοντας παράλληλα ότι το Διοικητικό Συμβούλιο δεν δέχεται τον έλεγχο και η άρνηση παράδοσης των πρακτικών σε συνδυασμό με την μη ορθή εφαρμογή του καταστατικού, έχουν δημιουργήσει σοβαρά προβλήματα στον συνεταιρισμό, τόνισε ότι το Ε.Σ. και το Δ.Σ. έκαναν τον κύκλο τους και έφτασε η ώρα για την ανανέωση των μελών των δυο συμβουλίων.
Στην αίθουσα ακούστηκαν σχόλια του τύπου: «Έτσι θα διαλύσει ο συνεταιρισμός», «Δεν είναι ώρα για παραιτήσεις» και τελικά μετά και από την προτροπή θεσμικών εκπροσώπων του νομού, αλλά και έπειτα από την τοποθέτηση συνεταίρων ότι αυτό που προέχει είναι η ενότητα για την επιστροφή του πλοίου, ο κ. Αποστολάκης και τα υπόλοιπα μέλη του Εποπτικού Συμβουλίου, ανακάλεσαν τις παραιτήσεις τους.
Να σημειωθεί, πάντως, ότι στο άκουσμα της παραίτησης, δυσφορία εξέφρασαν και μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου, αν και προ εικοσαημέρου σε κοινή ανακοίνωση του Δ.Σ. και του Ε.Σ. αναφερόταν ότι «Στη Γ.Σ. θα προταθεί και θα αποφασισθεί ο ορισμός σε τακτή ημερομηνία της διεξαγωγής εκλογών για την ανάδειξη νέου Διοικητικού και Εποπτικού Συμβουλίου».
Για μεγάλη οικονομική ζημιά που δεν μπορεί να καλυφθεί χωρίς ίδια κεφάλαια έκανε λόγο ο ορκωτός ελεγκτής κ. Σ. Σαλούστρος, ο οποίος επεσήμανε τη δυσκολία του εγχειρήματος. Χαρακτηριστικά ανέφερε: «Σύμφωνα με το νόμο όταν μια εταιρεία έχει αρνητικά κεφάλαια, αν είναι Α.Ε. πρέπει να παρθεί απόφαση από τη Γενική Συνέλευση των μετόχων για αύξηση κεφαλαίου, εδώ στην περίπτωση της Cretan Lines, πρέπει με βάση το καταστατικό να καλυφθεί από τους συνεταίρους. Στην εποχή μας, με αρνητικά κεφάλαια, είναι δύσκολο για δανειοδότηση από τις τράπεζες, όμως σκοπός είναι να υπάρξουν ίδια κεφάλαια για να καλυφθεί η ζημιά, να μπορέσει να υπάρξει δανειοδότηση για να προχωρήσει η εταιρεία.
Κι εμείς πονάμε την προσπάθεια αυτή και θα θέλαμε να προχωρήσει, όμως μιλάμε με οικονομικά στοιχεία και η καρδιά δεν συμβαδίζει με τα οικονομικά. Πρέπει η εταιρεία να δει πως θα ξεπεράσει αυτή τη ζημιά, πως θα μπουν κεφάλαια στο συνεταιρισμό».
Απαντήσεις σε όσους τον κατηγόρησαν για το διάστημα που είχε την ευθύνη της διοίκησης έδωσε ο πρώην πρόεδρος του Δ.Σ. της Cretan Lines Γιάννης Νικολούδης. Ο κ. Νικολούδης μίλησε για πρόσωπα που «έβαλαν εμπόδια και δημιούργησαν δυσκολίες», κατηγόρησε τον πρόεδρο και τα μέλη του Εποπτικού Συμβουλίου λέγοντας ότι με τους χειρισμούς τους απομάκρυναν τον κόσμο από τον συνεταιρισμό και σταμάτησαν οι Ρεθεμνιώτες να αγοράζουν μερίδες, επεσήμανε ότι για τα λάθη που έγιναν δεν υπήρχε πρόθεση, ενώ καταφέρθηκε εναντίον του πρώην δικηγόρου του συνεταιρισμού, αλλά και κατά της Διεύθυνσης Ελέγχων του υπουργείου Ναυτιλίας, σε ότι αφορά την καθυστέρηση δρομολόγησης του πλοίου.
«Το Εποπτικό Συμβούλιο έπρεπε να βλέπει στοιχεία και παραστατικά και όχι να υιοθετεί φήμες και κακοήθειες. Αν είχε στοιχεία για κακοδιαχείριση ας πήγαινε στον Εισαγγελέα» τόνισε ο κ. Νικολούδης.
Για τις δικές του ευθύνες, ανέφερε: «Αν έκανα λάθος δεν είχα πρόθεση. Αποχώρησα από τη θέση του προέδρου με ψηλά το κεφάλι. Υπόλογος δεν είμαι, δεν δέχομαι άλλη λάσπη και συκοφαντίες. Σήκωσα ένα βάρος μεγαλύτερο απ’ όσο μου αναλογούσε και έκανα ότι ήταν δυνατό για να έρθει το πλοίο. Αυτό το πλοίο πρέπει να το κρατήσουμε κι εγώ είμαι εδώ για να βοηθήσω, αν μου ζητηθεί». Αξίζει να σημειωθεί ότι σε αυτό το σημείο της ομιλίας του, ο κ. Νικολούδης χειροκροτήθηκε από μερίδα των συνεταίρων που βρίσκονταν στην αίθουσα.
Πλοίο αξιόπλοο, το οποίο έχει χρόνια ζωής μπροστά του, διαθέτει όλα τα πιστοποιητικά που απαιτούνται και μετά τη συντήρηση που έχει γίνει, είναι έτοιμο για να επιστρέψει στη γραμμή Ρέθυμνο-Πειραιάς, χαρακτήρισε το «ΕΛΛΗ Τ.» ο νέος πλοίαρχος κ. Πάγκαλος.
Ο μηχανικός του πλοίου από την πλευρά του, κ. Κορρές αφού ανέφερε ότι η μηχανική βλάβη τον περασμένο Σεπτέμβριο δεν μπορούσε να προβλεφθεί, επεσήμανε ότι η συντήρηση της αριστερής μηχανής έχει ολοκληρωθεί και αυτό που απομένει είναι να «δεθεί» η δεξιά κύρια μηχανή, η οποία έχει το πρόβλημα.
Ο κ. Κορρές εκτίμησε ότι η χρονική διάρκεια της τοποθέτησης των ανταλλακτικών και της επαναλειτουργίας της μηχανής δεν μπορεί να είναι μικρότερη των 25 ημερών.
Κατά τη διάρκεια της Γενικής Συνέλευσης κατατέθηκαν αρκετές προτάσεις που είχαν ως στόχο να δοθούν κίνητρα στους Ρεθεμνιώτες για να προχωρήσουν άμεσα στην αγορά συνεταιριστικών μερίδων. Τελικά, αποφασίστηκε να δημιουργηθούν επιτροπές που θα επισκεφθούν περιοχές του νομού για να εξασφαλιστεί η οικονομική στήριξη των πολιτών, να σταλεί επιστολή σε 100 Ρεθεμνιώτες από τους οποίους θα ζητηθεί να καταβάλουν 10.000 ευρώ, υπό τη μορφή άτυπου δανείου, με επιστροφή των χρημάτων τους το έτος 2017, που εκτιμά το Δ.Σ. ότι ο συνεταιρισμός θα έχει ικανοποιητικά έσοδα, και τέλος αποφασίστηκε να ενισχύσουν άμεσα την Cretan Lines με οποιοδήποτε ποσό επιθυμούν, οι συνεταίροι.
Θετική ως προς τη συνέχιση της προσπάθειας για την επαναδρομολόγηση του πλοίου εμφανίστηκε στη Γενική Συνέλευση η αντιπεριφερειάρχης Ρεθύμνου, Μαρία Λιονή, η οποία, ωστόσο, επεσήμανε ότι λάθη του παρελθόντος δεν μπορεί να συνεχιστούν, τόνισε ότι οι Ρεθεμνιώτες πρέπει να μάθουν την αλήθεια, ζήτησε να ενημερωθεί για τις κινήσεις και τις συμφωνίες του Δ.Σ. και τόνισε ότι το ζητούμενο είναι οι όροι και οι προϋποθέσεις που τίθενται για την επιστροφή του «ΕΛΛΗ Τ.».
Η κα Λιονή, μεταξύ άλλων, ανέφερε: «Όταν ξεκινήσαμε και θελήσαμε να είμαστε στο Δ.Σ. δεν καλούμασταν στις συνεδριάσεις. Κλήθηκα τρεις ή τέσσερις φορές. Δυστυχώς την ενημέρωση που περίμενα δεν την είχα. Την συμφωνία με τον πλοιοκτήτη ζήτησα γραπτά να τη δω και δεν την είδα, ενώ το κείμενο του ναυλοσυμφώνου δεν το έχω δει στα ελληνικά.
Είμαι ανοιχτή σε κάθε είδους συνεργασία. Δεν είμαστε απέναντι στο καράβι. Όμως, δεν γίνεται να διορθωθεί το ένα λάθος, με ένα άλλο. Δεν θα ξετελέψουμε καλά. Το πλοίο πρέπει να έρθει αλλά με τι όρους και με ποιές προϋποθέσεις; Το Ρέθυμνο πρέπει να μάθει όλη την αλήθεια. Ο ορκωτός αναφέρει ότι η ζημιά είναι 6.000 ευρώ σε κάθε ταξίδι. Αν αυτό είναι ψέματα το Δ.Σ. να αντικρούσει τον ορκωτό γραπτά. Εμένα δεν με ενδιαφέρει αν είναι ψέματα ή αλήθεια. Ακόμα κι αν είναι αλήθεια αυτό, αν το Ρέθυμνο πει ότι εμάς δεν μας ενδιαφέρει, ακόμα και ζημιογόνος να είναι η γραμμή, την ακτοπλοϊκή σύνδεση την χρειαζόμαστε κι εμείς οι Ρεθεμνιώτες θα αναλάβουμε το κόστος, εγώ θα είμαι πάλι μπροστά και θα παρακαλέσω τον κόσμο να δώσει χρήματα».
Σχετικά με τα χρήματα της οικονομικής ενίσχυσης της Αντιπεριφέρειας, η κα Λιονή ρωτήθηκε και απάντησε: «Το Νομαρχιακό Συμβούλιο είχε ψηφίσει 100.000 ευρώ για την αγορά μετοχών της Cretan Lines, τα οποία μέχρι σήμερα τα έχουμε στον προϋπολογισμό μας. Όμως, υπάρχουν νόμοι, Επίτροποι και Γενικό Λογιστήριο του Κράτους. Προσπαθήσαμε να διαθέσουμε τα χρήματα, όμως απαγορεύεται. Είναι παράνομη αυτή η συναλλαγή».
Απογοητευμένος από την μικρή προσέλευση συνεταίρων, αλλά και από το αποτέλεσμα της Γενικής Συνέλευσης δήλωσε ο δήμαρχος Ρεθύμνου κ. Γιώργος Μαρινάκης, ο οποίος ζήτησε από τους διοικούντες τον συνεταιρισμό συγκεκριμένο οικονομικό πλάνο, διαφάνεια και απαντήσεις σε ερωτήματα που αφορούν την διαχείριση της Cretan Lines.
Ο κ. Μαρινάκης, μεταξύ άλλων, επεσήμανε: «Είναι πολύ εύκολο να κυνηγάμε μάγισσες, να στοχοποιούμε ανθρώπους, να δημιουργούμε άλλοθι και κυρίως να κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας. Αν αυτό νομίζετε ότι είναι ένα πειστικό μήνυμα που βγαίνει από μια ομήγυρη που είχε την αντοχή να μείνουν 120-130 άτομα από όλο το νομό Ρεθύμνου μέχρι το απόγευμα στη Γ.Σ., ας πειστούμε μεταξύ μας. Όμως, σημασία έχει τι θα βγει προς τα έξω.
Επειδή κάποιοι έχουν μάθει να μουρμουρίζουν αυτά που δεν λένε δημοσίως ή έχουν μάθει να επιτίθενται για να αμυνθούν, εγώ από την ημέρα που επικοινώνησε μαζί μου ο κ. Δούσμανης και του ζήτησα αν θα μπορέσω να δω την περίφημη συμφωνία, μου απάντησαν ότι δεν θέλουν να τη δείξουν σε κανέναν θεσμικό αυτή τη συμφωνία, κι έτσι τους είπα ότι αναλαμβάνετε μια τεράστια ευθύνη, η οποία είναι όλη δική σας, γιατί οι αιρετοί δεν είναι μόνο για τους εράνους.
Από αυτή τη Γενική Συνέλευση αν εσείς φεύγετε πλουσιότεροι, εγώ φεύγω φτωχός από ενημέρωση. Όταν υπάρχει μια έκθεση ορκωτού-καταπέλτης κι εσείς νομίζετε ότι πρόκειται να μας δώσουν και εύσημα καλής διαχείρισης, λυπάμαι πολύ.
Δεν μπορεί να μιλάμε σήμερα και να μην υπάρχει ένα πλάνο που να αναφέρει ποιές είναι οι υποχρεώσεις του συνεταιρισμού. Έξω υπάρχει μια κοινωνία που περιμένει να πάρει μηνύματα. Τα θέματα των εταιρειών δεν αντιμετωπίζονται με εράνους, υπάρχουν διαδικασίες. Το συμβούλιο πρέπει να διατάξει, μέσω της συνελεύσεως, αύξηση κεφαλαίου όσο πραγματικά χρήματα χρειάζονται. Και τότε θα δούμε ποιοί βάζουν χρήματα και ποιοί όχι. Όχι με εράνους, επιστολές και εξωθεσμικές διαδικασίες».
Διατεθειμένος να συνεχίσει να προσφέρει στο εγχείρημα της ακτοπλοϊκής επανασύνδεσης με τον Πειραιά, αλλά και ξεκάθαρος ως προς τις ενέργειες των μελών του Διοικητικού Συμβουλίου του συνεταιρισμού, που αφορούν την μη κλήση του στις συνεδριάσεις ή την απόκρυψη συμφωνιών, εμφανίστηκε στη Γενική Συνέλευση ο Μητροπολίτης Ρεθύμνης και Αυλοποτάμου κ.κ. Ευγένιος.
Μεταξύ άλλων, τόνισε: «Παρά τις λίγες δυσάρεστες στιγμές, τις λίγες εξάρσεις, το κλίμα αυτής της Γενικής Συνέλευσης ήταν καλό. Θα ήθελα να είμαστε σε θέση να μην βλέπουμε το Διοικητικό Συμβούλιο σε δυο μερίδες. Να μην ξεχωρίζουμε τιμητικούς και εκλεγμένους. Να πιστεύουμε βαθιά ότι όλοι έχουμε κοινό σκοπό και όραμα. Να μην βάζει ο ένας απέναντι τον άλλον. Δεν έχουμε την πολυτέλεια για διχασμούς. Μια χούφτα άνθρωποι είμαστε και ένας τόπος που εξαρτάται από τη χούφτα. Θα μπορούσα να πω πολλά παράπονα, δεν είναι όμως ώρα ούτε για παράπονα, ούτε για δικαστήρια. Η Γενική Συνέλευση συγκαλείται για να δει συγκεκριμένα θέματα και να κοιτάξει το αύριο αυτής της εταιρίας. Θα ήθελα να παρακαλέσω όλους να σκύψουμε με αγάπη σε αυτή την υπόθεση.
Αν εισακουγόμαστε σωστά μέσα στις συνεδριάσεις, αν μετέχουμε, αν όλοι θεωρούμαστε ένα σώμα στο Δ.Σ., αν κανείς δεν αρνείται την εχεμύθειά μας, κι εγώ προσωπικά θα ήθελα αυτό να το ζητήσω, να το παρακαλέσω και να το απαιτήσω και να πω ότι σε δεν επιτρέπω σε κανέναν να παίζει με την προσωπική μου εχεμύθεια, τότε μπορούμε να πετύχουμε τον σκοπό μας».
Ενωτικός εμφανίστηκε ο περιφερειακός σύμβουλος, κ. Κώστας Λαμπρινός, ο οποίος χαρακτήρισε βιώσιμη την γραμμή Ρέθυμνο-Πειραιάς και ζήτησε από όλους να συνεισφέρουν στην προσπάθεια για την επίτευξη του κοινού στόχου. Ο κ. Λαμπρινός, είπε: «Η υπόθεση καράβι στο Ρέθυμνο, αφορά ολόκληρο το νομό. Είναι ένα αναπτυξιακό εργαλείο το οποίο πρέπει όλοι μας να στηρίξουμε. Σοβαρά λάθη, παραλείψεις, ερασιτεχνισμοί έχουν γίνει από πλευράς του Δ.Σ. τα οποία οδήγησαν την εταιρεία σε αυτό το σημείο. Δεν μπορούμε, όμως, να γυρίσουμε πίσω. Αυτή τη στιγμή θα πρέπει όλοι να βάλουμε το χέρι μας, να στηρίξουμε την προσπάθεια πάση θυσία, διαφορετικά το καράβι βουλιάζει μαζί με την εταιρεία. Δεν υπάρχει άλλος δρόμος.
Όσον αφορά τη βιωσιμότητα, θεωρώ ότι η γραμμή είναι βιώσιμη. Την δύσκολη εποχή που δρομολογήθηκε το πλοίο χωρίς προγραμματισμό, χωρίς καμιά ειδοποίηση, έμεινε δυο μήνες στη γραμμή κι έφυγε, ο κόσμος είχε προγραμματίσει τις θερινές διακοπές του. Για μένα τα αποτελέσματα ήταν θεαματικά θετικά και αν θεωρήσουμε ότι κάποια στιγμή, σύντομα θέλω να πιστεύω, θα ξεπεράσουμε την ύφεση και θα αυξηθεί το μεταφορικό έργο, τα αποτελέσματα θα είναι ακόμα καλύτερα. Η μεγάλη δύναμη και περιουσία της Cretan Lines είναι οι 2.841 μέτοχοι. Αν βάλει καθένας 200 ευρώ συγκεντρώνεται το ποσό που απαιτείται για άμεσες ανάγκες της εταιρείας. Δεν είναι ώρα για εσωστρέφεια, προχωρήστε όλοι μαζί το Διοικητικό και το Εποπτικό Συμβούλιο, μαζί με τους Ρεθεμνιώτες, για να έχουμε ένα αποτέλεσμα θετικό».
Ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Ρεθύμνου, κ. Γιώργος Γιακουμάκης, στη σύντομη τοποθέτησή του ανέφερε: «Το Επιμελητήριο και οι επαγγελματίες του νομού θα συμμετέχουν σε οποιαδήποτε διαδικασία σχετίζεται με την ιδέα για το καράβι. Έχουν γίνει σοβαρά σφάλματα. Προσωπικά είμαι αντίθετος στην ιδέα του συνεταιρισμού, η εταιρεία πρέπει να έχει μια άλλη νομική μορφή για να προχωρήσει. Αυτός που βάζει τα χρήματά του θέλει να τα διαχειρίζεται και να ψηφίζει. Αυτό είναι κάτι που μπορούμε να το δούμε στο μέλλον. Αυτή τη στιγμή το πρώτο πρόβλημα είναι η επαναδρομολόγηση του πλοίου για να μπορέσουν όλα τα άλλα να μπουν στον σωστό δρόμο».
Στη Γενική Συνέλευση ήταν επίσης ο βουλευτής Ρεθύμνου του ΣΥΡΙΖΑ, Ανδρέας Ξανθός, ο πρώην βουλευτής Μανώλης Όθωνας, ο περιφερειακός σύμβουλος Μανώλης Χνάρης, η αντιδήμαρχος Πέπη Μπιρλιράκη-Μαμαλάκη, ο πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου Μίνως Αλεφαντινός και οι δημοτικοί σύμβουλοι Γρηγόρης Τσιομπίκας, Γιώργος Δρυγιαννάκης και Μιχάλης Ανδρουλάκης (είναι και μέλος του Δ.Σ. της Cretan Lines).