Η Τράπεζα Πειραιώς ανέστειλε την απόφασή της για αναστολή της λειτουργίας του καταστήματός της στο Σπήλι Αγίου Βασιλείου. Το κατάστημα θα παραμείνει σε λειτουργία με τροποποιημένο ωράριο. Η νεώτερη αυτή απόφαση της Τράπεζας ελήφθη μετά την διαμαρτυρία των κατοίκων και επιχειρηματιών της περιοχής, όπως εκφράστηκε και μέσα από την επιστολή που είχε αποστείλει στην Διοίκηση της Τράπεζας το Επιμελητήριο Ρεθύμνου.
Η συνέχιση της λειτουργίας του καταστήματος Σπηλίου, γνωστοποιήθηκε από την Διοίκηση της Τράπεζας στην Διοίκηση του Επιμελητηρίου, στην οποία αναφέρονται τα εξής:
«Κύριοι,
Σε απάντηση του από 13/02/2018 εγγράφου σας, τα οποίο παρελήφθη από τη μονάδα μας και έλαβε αριθμό αιτήματος 2018/16434, σας γνωρίζουμε ότι το Δίκτυο Καταστημάτων της Τράπεζας διαμορφώνεται κάθε φορά μετά από εκτίμηση και στάθμιση μίας σειράς παραμέτρων.
Στο εν λόγω πλαίσιο, η λειτουργία του καταστήματος στο Σπήλι επρόκειτο να ανασταλεί στις 26 Απριλίου 2018. Ωστόσο, η Τράπεζα, αφουγκραζόμενη τις ανάγκες των κατοίκων της περιοχής και μεριμνώντας για την εξυπηρέτηση των συνηθέστερων και πιο άμεσων συναλλακτικών αναγκών τους, αποφάσισε το κατάστημα να παραμείνει σε λειτουργία με τροποποιημένο ωράριο.
Επιπρόσθετα, το σύνολο των υπηρεσιών που προσφέρει η Τράπεζα για την ολοκληρωμένη και ποιοτική εξυπηρέτηση των αναγκών των πελατών της παρέχεται μέσω των 3 καταστημάτων της Τράπεζας Πειραιώς στην ευρύτερη περιοχή του Ρεθύμνου (κατάστημα Μάρκου Πορτάλιου 5-7, κατάστημα Ηγουμένου Γαβριήλ 22 και Π. Κουντουριώτη 105) και των 9 offsite ATMs, ενώ υπάρχουν και 3 ΑΤΜ (2 σε suρermarket και 1 στην περιοχή Πλακιάς). Εκτός αυτού, η Τράπεζα έχει επενδύσει στον διαρκή εκσυγχρονισμό και αναβάθμιση της ηλεκτρονικής τραπεζικής, προσφέροντας πρωτοποριακά προϊόντα που φέρνουν τις τραπεζικές υπηρεσίες σε κάθε σπίτι. Η ηλεκτρονική τραπεζική μέσω διαδικτύου (web banking) Winbanic, προσφέρει στους πελάτες της τη δυνατότητα εκτέλεσης τραπεζικών συναλλαγών μέσω τηλεφώνου (phone bankίng), μέσω εφαρμογής smartphone (Winbank mobίle app), ακόμη και μέσω μηνύματος κινητού τηλεφώνου (sms banking).
Η Τράπεζα Πειραιώς παραμένει προσηλωμένη στην εξυπηρέτηση των πελατών της μέσω της διαρκούς βελτίωσης των ψηφιακών καναλιών, για τα οποία έχει διακριθεί διεθνώς.
Με τη διαβεβαίωση ότι η Τράπεζα Πειραιώς θα συνεχίσει να στηρίζει ενεργά την οικονομική δραστηριότητα της περιοχής, παραμένουμε στη διάθεσή σας».