Φίλε Μπάμπη,
Διάβασα με προσοχή στα «Ρ.Ν.» 19-2-2013 το σημείωμά σου θίγοντας δύο προβλήματα για τα Μισίρια, το ένα αφορά τη μόνιμη συσκότιση στα φανάρια διασταύρωση προς Αμάρι, και το παρκάρισμα στο Μικρασιάτικο!!!
Ας πάρουμε τα πράγματα με τη σειρά της γραφής τους αλλά και τον σχεδιασμό τους.
1) Φανάρια:
Έγιναν τόσες πιέσεις στον πρώην πρωθυπουργό Σημίτη ακόμη και κλείσιμο του δρόμου κατά την εδώ επίσκεψή του για να τον πιέσουν να μπουν τα φανάρια. Ακόμη και μήνυση κατά του πρώην δημάρχου Αρχοντάκη γιατί δεν είχε βάλει φανάρια!!! Τελικά μπήκαν τα φανάρια, κόστος αν θυμάμαι καλά 120.000.000 δραχμές, λειτούργησαν λίγες ώρες και μετά οι αρμόδιοι είδαν ότι δημιουργείται ουρά, καθυστέρηση κυκλοφορίας κλπ. και τα σταμάτησαν να λειτουργούν, στη συνέχεια με τα πολλαπλά έργα στην περιοχή δυστυχώς ξηλώθηκαν τα καλώδια και δεν υπάρχει περίπτωση να λειτουργήσουν. Σήμερα δεν υπάρχει υποδομή, έχει καταστραφεί. Πριν καταστραφεί έκανα μήνυση γιατί σπατάλησαν τόσα χρήματα και τα φανάρια δεν λειτουργούν, νομίζω ότι και στον Κουμπέ μεταδόθηκε η αλληλεγγύη των φαναριών Μισιρίων και έτσι έπαυσαν να λειτουργούν και αυτά!!
Φίλε Μπάμπη, το ξέρω πως και εσύ συμμετέχεις στη δαπάνη σαν φορολογούμενος, αλλά έπρεπε να συνηθίσεις το ελληνικό σύστημα!!
2) Πάρκινγκ «Μικρασιάτικο»:
Σαν συνιδιοκτήτης του ακαλύπτου χώρου σας γνωρίζω τα εξής: Έχω όλα τα έγγραφα, η μελέτη που αναφέρεις είχε γίνει όταν υπήρχε βενζινάδικο άρα ήταν σωστή, όταν έγιναν τα πεζοδρόμια ο δήμαρχος για να εξυπηρετήσει όλα τα δικά μας καταστήματα άλλαξε τη μελέτη και έκανε πάρκινγκ εννέα θέσεων μαζί με τον διπλανό φούρνο «Χωριάτικο» με την συμφωνία να γίνει σε δικό μας χώρο το πεζοδρόμιο, επειδή στο χώρο του πεζοδρομίου θα γινόταν πάρκινγκ πελατών μας, δυστυχώς οι συνιδιοκτήτες του δικού μας ακινήτου απέρριψαν την πρόταση του δημάρχου.
Εμείς θέλαμε τον δρόμο αλλά στου απέναντι το χωράφι!! Στη συνέχεια μας κάλεσε επτά φορές να δεχτούμε την εσοχή για δημιουργία πάρκινγκ που σύμφωνα με τα σχέδια που μας έδωσε χωρούσαν 10 ΙΧ ή νταλίκα και λεωφορείο συγχρόνως. Δυστυχώς του απέρριψαν αυτή την καταπληκτική νέα και δωρεάν μελέτη. Το νέο σενάριο που έθεσαν ήταν όχι πεζοδρόμιο για πεζούς αλλά σκέτη ράμπα για να περνούν άνετα τα αυτοκίνητα. Δηλαδή πεζοί, ανάπηροι-τυφλοί στο δρόμο και τα αυτοκίνητα στο πεζοδρόμιο (τώρα θυμήθηκα σφάξε με αγά μου να αγιάσει το χέρι σου!).
Τελειώνοντας φίλε Μπάμπη, το θέμα έχει σήμερα ως εξής:
Με την υπ’ αριθ. 454/2012 απόφαση Ειρηνοδικείου Ρεθύμνου ασφαλιστικά μέτρα γκρέμισαν δύο τμήματα πεζοδρομίου και παρκάρουν τώρα αυτοκίνητα, η απόφαση αυτή κατάργησε το ΓΟΚ παρανόμως, άλλαξαν χρήση γης στο προκήπιο της πολυκατοικίας για να το μετατρέψει η δικαστική απόφαση σε χώρο στάθμευσης, ακόμα και βυτιοφόρο με καύσιμα. Η απόφαση αυτή παρανόμως τροποποίησε τη μελέτη ανάπλασης περιοχής οδού Μάχης Κρήτης την οποίαν είχαν εγκρίνει δημοτικό συμβούλιο, Περιφέρεια Κρήτης, Διαχειριστική Αρχή Κρήτης, ΥΠΕΚΑ, χρηματοδότηση ΕΣΠΑ, Ευρωπαϊκή Ένωση κ.λπ.
Όλα τα στοιχεία στη διάθεσή σου, πιστεύω ότι το ανώτατο δικαστήριο που θα φτάσει η υπόθεση θα κατεβάσει τα αυτοκίνητα από το συγκεκριμένο πεζοδρόμιο και θα εφαρμοστεί ο νόμος για τον σκοπό που έγιναν.
Μανόλης Μαριόλος, τέως αντιδήμαρχος Ρεθύμνου