Ως γεγονός το οποίο επιτυγχάνει τον στόχο της προβολής των τοπικών προϊόντων, καταφέρνει να αναδείξει την ποιότητά τους και να προσφέρει στους επισκέπτες μια πολύ καλή «γεύση» για το νησί, το «κρητικό τραπέζι» και την τοπική φιλοξενία θεωρείται η «Γιορτή Κρητικής Διατροφής». Ωστόσο, η προσπάθεια των φορέων του Νομού Ρεθύμνης έχει ανάγκη από περαιτέρω προβολή, μεγαλύτερη προσέλκυση επισκεπτών, κυρίως τουριστών, καθώς και εμπλουτισμό της ποικιλίας των τροφίμων και των παραδοσιακών προϊόντων που παρουσιάζονται στα περίπτερα των εκθετών κατά τη διάρκεια της γιορτής.
Τα συμπεράσματα αυτά προέκυψαν από τα αποτελέσματα της έρευνας επισκεπτών για τη «Γιορτή Κρητικής Διατροφής 2014» (27 Ιουνίου – 5 Ιουλίου 2014), που πραγματοποίησε το Επιμελητήριο Ρεθύμνου, με σκοπό την αποτύπωση του βαθμού ικανοποίησης των επισκεπτών, αλλά και των δυνατοτήτων περαιτέρω διείσδυσης των τοπικών προϊόντων στις αγορές του εξωτερικού.
Ειδικότερα, στο περιεχόμενο των αποτελεσμάτων αναφέρεται ότι η «Γιορτή Κρητικής Διατροφής» αποτελεί άριστο συνδυασμό εκθεσιακού γεγονότος προβολής των ποιοτικών τοπικών προϊόντων και, συγχρόνως, διοργάνωσης πολιτιστικών εκδηλώσεων. Ιδανικό, επίσης, φαίνεται και το χρονικό διάστημα διοργάνωσης της εκδήλωσης (καλοκαίρι), όπως και ο τόπος πραγματοποίησής της (Δημοτικός Κήπος).
Εν τούτοις, σύμφωνα με όσα αναφέρονται σε ανακοίνωση του Επιμελητηρίου για την έρευνα επισκεπτών, η γιορτή υστερεί στην προσέλκυση τουριστών και κατοίκων από άλλους Νομούς της Κρήτης. «Αυτό, κατά ένα μεγάλο ποσοστό, φαίνεται να οφείλεται στην ελλιπή πραγματοποιηθείσα διαφημιστική προβολή της εκδήλωσης. Κατά τις επόμενες διοργανώσεις θα πρέπει να ενταθεί η διαφημιστική προβολή, ιδιαίτερα εκείνη που απευθύνεται στους τουρίστες με έμφαση στην προβολή της εκδήλωσης στα ξενοδοχειακά καταλύματα που διαμένουν, αφού η προώθηση και προβολή των προϊόντων στους αλλοδαπούς επισκέπτες είναι ο κύριος στόχος της γιορτής» επισημαίνεται χαρακτηριστικά.
Επίσης, οι επισκέπτες της γιορτής θα ήθελαν να παρουσιάζεται μεγαλύτερη ποικιλία τοπικών προϊόντων και παρότι, όπως αναφέρεται στην έρευνα διαπιστώνουν την ποιότητα των παρουσιαζομένων παραδοσιακών προϊόντων και, μάλιστα, προτίθενται να τα προτιμήσουν στις αγορές τους, τονίζουν ότι θα ήθελαν τις προσφερόμενες τιμές τους περισσότερο ανταγωνιστικές.
Σε ότι αφορά τα προϊόντα, στην έρευνα αναφέρεται ότι το μέλι, το τυρί και άλλα τρόφιμα φαίνεται να προκαλούν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον των επισκεπτών, ενώ το ελαιόλαδο, το κύριο αγροτικό προϊόν του Νομού, συγκεντρώνει πολύ μικρό ενδιαφέρον. Όπως εξηγεί το Επιμελητήριο Ρεθύμνου: «Το μικρό ενδιαφέρον στην αγορά ελαιολάδου οφείλεται, κυρίως, στο γεγονός ότι οι επισκέπτες της γιορτής, στη μεγάλη τους πλειοψηφία Ρεθεμνιώτες είναι οι ίδιοι ελαιοπαραγωγοί».
Παράλληλα, τονίζεται ότι: «Στόχος των επόμενων διοργανώσεων θα πρέπει να είναι η προσέλκυση όχι μόνο μεγαλύτερου αριθμού παραγωγών, αλλά και ο εμπλουτισμός της διοργάνωσης με περισσότερες κατηγορίες και ποικιλίες τοπικών προϊόντων».
Τέλος, πρόβλημα για τους επισκέπτες αποτελεί η αναμονή στην είσοδο του Δημοτικού Κήπου, λόγω της προσέλευσης του κοινού. Επισημαίνεται ότι οι ουρές, για την έκδοση εισιτηρίου, προδιαθέτει δυσμενώς τους επισκέπτες και προτείνεται η αντιμετώπιση του προβλήματος είτε με την τοποθέτηση δεύτερου ταμείου είτε με την καθιέρωση και δεύτερης εισόδου στη γιορτή.