Με το Βραβείο Gold βραβεύτηκε το Φεστιβάλ Βιβλίου Χανίων (ΦΒΧ), που πραγματοποιείται σε οργάνωση του Δήμου Χανίων με τη συνεργασία της Περιφέρειας Κρήτης, στα ετήσια βραβεία Content Marketing Awards 2024 που διοργάνωσε η BOUSSIAS events, μέσω των οποίων επιβραβεύονται εξαιρετικά επιτεύγματα και καινοτόμες πρακτικές, για την καμπάνια ενημέρωσης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media) του 3ου Φεστιβάλ Βιβλίου Χανίων (26-30 Ιουνίου 2024).
Συγκεκριμένα, ο Δήμος Χανίων και το Εργαστήριο Ψηφιακών Μέσων και Στρατηγικής Επικοινωνίας του Τμήματος Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας, που επιμελήθηκε τον σχεδιασμό, την οργάνωση και τη διαχείριση της επικοινωνιακής εκστρατείας και τη δημιουργία περιεχομένου σε επιλεγμένα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για το 3o ΦΒΧ, απέσπασαν το χρυσό βραβείο στη διαγωνιστική κατηγορία Best Content Marketing Program | Culture.
Κατά τη διάρκεια της Τελετής Απονομής των Βραβείων Content Marketing Awards 2024, που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 9 Οκτωβρίου 2024 στο Συνεδριακό Κέντρο Εθνικής Ασφαλιστικής (Λεωφ. Ανδρέα Συγγρού 103, Αθήνα), εκ μέρους του Δήμου Χανίων παραβρέθηκε ο αντιδήμαρχος Πολιτισμού Γιάννης Γιαννακάκης· από το Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας, ο διευθυντής του Εργαστηρίου και πρόεδρος του Τμήματος Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων, καθηγητής Γεώργιος Λάππας· από την ομάδα έργου του ΦΒΧ οι: Μανώλης Πιμπλής, διευθυντής, Βασίλης Κιμούλης, υπεύθυνος Επικοινωνίας & Γραφείου Τύπου, Λευτέρης Μπλέτσας, σύμβουλος Τεχνολογίας & Ιστοσελίδας & Συντονιστής ομάδας εθελοντών, Λένα Ματσιώρη, υπεύθυνη Πολιτιστικού Προγράμματος και Κυριακή Μπεϊόγλου, σύμβουλος Έργου & υπεύθυνη οργάνωσης Παράλληλων Εκδηλώσεων.
Το Βραβείο Gold εκ μέρους του ΦΒΧ παρέλαβαν ο αντιδήμαρχος Πολιτισμού του Δήμου Χανίων Γιάννης Γιαννακάκης, ο οποίος δήλωσε ότι «τα Χανιά στηρίζουν τον πολιτισμό» και απηύθυνε ανοιχτή πρόσκληση σε όλους να επισκεφτούν το ΦΒΧ του 2025, και η επίκουρη καθηγήτρια στο Τμήμα Επικοινωνίας και Ψηφιακών Μέσων του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας, Αναστασία Γιαννακοπούλου, επικεφαλής της επταμελούς ομάδας Social Media του Εργαστηρίου Ψηφιακών Μέσων για το φεστιβάλ, που σημείωσε ότι «ζούμε το Φεστιβάλ Βιβλίου Χανίων ως μια γιορτή του βιβλίου και του πολιτισμού».
Το Φεστιβάλ Βιβλίου Χανίων (ΦΒΧ), αυτός ο αμιγώς «φεστιβαλικός» θεσμός του βιβλίου στην Ελλάδα πρωτοξεκίνησε το 2022 με επίκεντρο το Ενετικό Λιμάνι της πόλης των Χανίων. Φέτος, στην τρίτη του διοργάνωση, υποδέχτηκε περισσότερους από 120 ομιλητές από 17 χώρες -συγγραφείς, ακαδημαϊκούς, μεταφραστές, διανοούμενους και καλλιτέχνες, όχι μόνο από την Ελλάδα, αλλά και την Κύπρο, τις ΗΠΑ, τη Γερμανία, τη Γαλλία, τη Μ. Βρετανία, την Ισπανία, την Ελβετία, την Ολλανδία, τη Βουλγαρία, την Τουρκία, την Αργεντινή, το Μεξικό, την Κολομβία, τη Νικαράγουα, το Περού και την Κόστα Ρίκα-, που έλαβαν μέρος σε περισσότερες από 70 θεματικές συζητήσεις, παρουσιάσεις βιβλίων, εργαστήρια για παιδιά και ενήλικες, θεατρικά δρώμενα, περφόρμανς, συναυλίες, γύρω από βιβλία σύγχρονης ελληνικής και ξένης πεζογραφίας, ποίησης, δοκιμίου από 35 εκδότες, και με κεντρικό του θέμα «Ευρώπη, παρελθόν και μέλλον. Ματιές στη λογοτεχνία, τον πολιτισμό, την πολιτική». Το δημιουργικό της οπτικής ταυτότητας του ΦΒΧ υλοποίησε η K2design, μια από τις πιο βραβευμένες ελληνικές εταιρείες branding.