Αίτημα για σύγκλιση έκτακτου ή τακτικού δημοτικού συμβουλίου, υπέβαλαν στον δήμαρχο Ρεθύμνου τα μέλη της Επιτροπής Κατοίκων – Ιδιοκτητών Περιβολίων και κοινοποιήθηκε στον πρόεδρο και τα μέλη του Δ.Σ., προκειμένου να συζητηθεί το σοβαρό οικιστικό πρόβλημα της περιοχής.
Μεταξύ άλλων, στο αίτημα αναφέρονται τα εξής:
Η έκτακτη Γενική Συνέλευση των κατοίκων – ιδιοκτητών της περιοχής Περιβολίων στις 15-6-2014 αποφάσισε ομόφωνα να ζητήσει τη σύγκληση έκτακτου ή τακτικού δημοτικού συμβουλίου πριν τις 30 Ιουνίου 2014 όπου θα συζητηθούν τα εξής:
1. Η αναστολή της διαδικασίας είσπραξης κάθε οφειλόμενου ποσού, σύμφωνα με την απόφαση του Δήμου Αγίων Αναργύρων-Καματερού.
2. Τα ζητήματα που είναι σε εκκρεμότητα για την εφαρμογή του σχεδίου πόλης στα Περιβόλια, δηλαδή:
α. Ο επαναπροσδιορισμός των εισφορών σε γη για κάθε ιδιοκτησία για το πυκνοδομημένο τμήμα, μετά την αφαίρεση των κοινόχρηστων χώρων κατά τα προβλεπόμενα στο άρθρο 13 του Ν. 1337/83.
β. Ο τρόπος με τον οποίο θα θωρακιστεί νομικά συνολικά η πράξη εφαρμογής, έτσι ώστε να μην είναι αμφισβητήσιμη από οποιοδήποτε.
Επιπρόσθετα παρακαλούμε στο συγκεκριμένο δημοτικό συμβούλιο να παρουσιαστούν και να κατατεθούν γραπτώς από τις υπηρεσίες του Δήμου τα κάτωθι στοιχεία, τα οποία και σας έχουμε ζητήσει επανειλημμένως:
1. Οικονομική Υπηρεσία (Ο.Υ.)
α. Αριθμός ιδιοκτητών, που έχουν εκπληρώσει τις υποχρεώσεις τους και έχουν αποζημιωθεί.
β. Πόσοι ιδιοκτήτες εκκρεμούν για να αποζημιωθούν και σε τι ποσό ανέρχονται οι αποζημιώσεις που πρέπει να λάβουν.
γ. Τα ποσά που έχουν εισπραχθεί από εισφορές σε γη και σε χρήμα και έχουν δοθεί ως αποζημίωση.
2. Τεχνική Υπηρεσία (Τ.Υ.)
α. Αριθμός ιδιοκτησιών που δεν έχουν τακτοποιήσει τις οφειλές και δεν έχουν αποζημιωθεί.
β. Τα έργα που έχουν γίνει από εισφορές σε χρήμα.
γ. Τον προγραμματισμό των έργων.
Επίσης επιτέλους να δοθούν σαφείς απαντήσεις ως προς τα εξής ερωτήματα:
1. Εάν οι Μεμονωμένες Πράξης Εφαρμογής (ΜΠΕ) εμπεριέχουν όλες εμπεριστατωμένες μελέτες ανάγκης απόκτησης κοινόχρηστου χώρου και αιτιολογημένους λόγους ανάγκης σύνταξης και κύρωσης αυτών. Επίσης εάν περιέχει τα ίδια στοιχεία και η τμηματική κύρωση της υπ. αριθμόν πράξης εφαρμογής 52/2002.
2. Εάν υπάρχουν σε όλες τις ΜΠΕ υπεύθυνες δηλώσεις των εμπλεκομένων ιδιοκτησιών για την αποδοχή αυτών. Αξίζει να σημειωθεί ότι μεγάλη μερίδα ιδιοκτητών της περιοχής μας καταγγέλλει ότι ουδέποτε έχουν υπογράψει τέτοιες δηλώσεις και πρέπει να εξεταστεί η εγκυρότητα των υπεύθυνων δηλώσεων και των υπογραφών.
3. Εάν νομίμως έχουν κυρωθεί οι ΜΠΕ και η ΠΕ 52/2002, διότι αν είναι παράνομες τότε είναι παράνομα και όλα τα οφειλόμενα ποσά, αλλά και όσα έχουν εισπραχθεί.
Σε περίπτωση που απορριφτεί το αίτημά μας για την σύγκληση έκτακτου ή τακτικού Δ.Σ., δεν ικανοποιηθούν τα αιτήματά μας και δεν μας δοθούν τα στοιχεία που ζητάμε από τις υπηρεσίες του Δήμου την επομένη θα απευθυνθούμε για διαχειριστικό έλεγχο σε:
1. Οικονομική Υπηρεσία,
2. Οικονομική Επιτροπή,
3. Επιτροπή Ποιότητας Ζωής,
και θα απευθυνθούμε στο Συνήγορο του Πολίτη, τον Διευθυντή Οικονομικών Επιθεωρητών και το νομικό τμήμα του ΥΠΕΚΑ.
Καταλήγοντας, η επιτροπή προειδοποιεί για κατάθεση αγωγών: «Επειδή έχουμε κουραστεί από τις συνεχείς απορρίψεις αλλά και την προσπάθεια αποπροσανατολισμού σας διαβεβαιώνουμε ότι είναι η τελευταία ευκαιρία επίλυσης του θέματος. Αν και τονίζουμε το αν, αναγκαστούμε να προβούμε στις πιο πάνω καταγγελίες αλλά και στην κατάθεση αγωγών για παράβαση καθήκοντος κάθε υπευθύνου η ευθύνη θα είναι αποκλειστικά δική σας».