Θυμάστε την διαφήμιση του απορρυπαντικού που η μητέρα υποδεχόταν τον μπόμπιρα καταλασπωμένο και αντί να τον κυνηγήσει με την παντόφλα, τον χαϊδολογούσε και τον έβαζε σπίτι, καθώς το «απορρυπαντικό» θα το έβγαζε από το «πλυντήριο» πεντακάθαρο; Ήταν πραγματικά η τέλεια αλληγορία για τον τρόπο λειτουργίας των πολιτικών κομμάτων που «ξεπλένουν» στην εντέλεια τις πάσης φύσεως «βρομιές», ακόμα και στα δυσκολότερα σημεία των λεκέδων!
Βέβαια οι αλληγορίες λειτουργούν πάντα με συμβολισμούς και εδώ το βρόμικο παιδάκι της διαφήμισης παραπέμπει στους εμπλεκόμενους και διαπλεκόμενους βαστάζους της εκάστοτε εξουσίας που αφού «λερωθούν» -με το αζημίωτο βέβαια- πρέπει να απευθυνθούν στην «στοργική» μάνα τους που στην συγκεκριμένη περίπτωση είναι η θαλπωρή του κόμματος που ακόμα κι αν έχει φεσώσει με εκατοντάδες εκατομμύρια την χώρα έχει πάντα το «πλυντήριο» σε λειτουργία!
Το «θαυματουργό» απορρυπαντικό που θα καθαρίσει τους δύσκολους «λεκέδες» θα μπορούσε αντί για το όνομα «καθαρέξ» και «αστραφτερέξ» να έχει το όνομα «βουλευματέξ» ή «παραγραφέξ» που το συνιστούν 29 κατασκευαστές «αθώων»! Αφήστε, μην τα ψάχνετε, πολύ πονεμένη ιστορία αυτή η διαφήμιση! Η αποτελεσματικότητα του «απορρυπαντικού» και η «στοργική» μάνα που, όχι μόνο δεν «μαλώνει» το «βρόμικο» τέκνο της, αλλά το επαινεί κιόλας, αφού το «πλυντήριο» και το «απορρυπαντικό» θα το κάνουν εκ νέου «καθαρό» και συνεπώς έτοιμο να ξανα-βουτήξει στην λάσπη, δυστυχώς ανατροφοδοτεί με κάθε τρόπο την … «λέρα» και την λειτουργία των «πλυντηρίων»!
Άλλωστε και πριν τριάντα τόσα χρόνια που η «Κάθαρση» έγινε σύνθημα της πολιτικής ζωής μπήκε σε λειτουργία άλλο ένα μεγάλο «πλυντήριο», πλύθηκαν και ξεπλύθηκαν άπαντες κι έτσι «πεντακάθαροι» και «απαστράπτοντες» -όπως θα έλεγε και η αξέχαστη, Μαλβίνα- ξεκίνησαν εκ νέου τις «λασπομαχίες» μέχρι και σήμερα!
Σε όλους εσάς που έχετε συνδέσει την μισθοδοσία σας με τον πάροχο ενέργειας για να μην ταλαιπωρήστε, θυμηθείτε την «διαφήμιση», τις «λάσπες», τη στοργική «μανούλα» και το «πλυντήριο» με το «απορρυπαντικό»!