Τετάρτη, 16 Ιουλίου, 2025
No Result
View All Result
Rethnea
Advertisement
  • ΡΕΘΥΜΝΟ
  • ΚΡΗΤΗ
  • ΕΛΛΑΔΑ
    • Πολιτική
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
  • ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
  • ΑΤΖΕΝΤΑ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ
Rethnea
  • ΡΕΘΥΜΝΟ
  • ΚΡΗΤΗ
  • ΕΛΛΑΔΑ
    • Πολιτική
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
  • ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
  • ΑΤΖΕΝΤΑ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ
Rethnea
No Result
View All Result
Αρχική Ρέθυμνο

Αναζητούν λύσεις για την κυκλοφοριακή αποσυμφόρηση της πόλης

ΣΥΣΚΕΨΗ ΧΘΕΣ ΤΩΝ ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΩΝ ΦΟΡΕΩΝ

Ελπίδα Αριστείδου Από Ελπίδα Αριστείδου
12/06/2025 - 4:55 πμ
στην κατηγορία Ρέθυμνο
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟ

Ένα πρόβλημα διαχρονικό που όμως χρόνο με τον χρόνο οξύνεται είναι το κυκλοφοριακό για την πόλη του Ρεθύμνου. Η αναντιστοιχία των θέσεων στάθμευσης με τον αριθμό των Ι.Χ. που κυκλοφορούν στην πόλη δημιουργούν μια αφόρητη πίεση προκαλώντας ουρές ταλαιπωρίας, οργής και αγανάκτησης των διερχομένων οδηγών σχεδόν σε καθημερινή βάση. Το πρόβλημα διογκώνεται τους καλοκαιρινούς μήνες λόγω του διπλασιασμού, αν όχι πολλαπλασιασμού των οχημάτων. Χθες με πρωτοβουλία της Ν.Ε ΤΕΕ Ρεθύμνου πραγματοποιήθηκε μια σύσκεψη παρουσία των αρμόδιων φορέων προκειμένου να κατατεθούν προτάσεις και να εξευρεθούν λύσεις που θα μπορούν άμεσα να ανακουφίσουν την κυκλοφορία της πόλης.

Τρία ήταν τα θέματα της χθεσινής συζήτησης: αστική συγκοινωνία, δακτύλιος και τουριστικά λεωφορεία. Κοινή συνισταμένη όλων των φορέων που συμμετείχαν ήταν ότι το πρόβλημα μπορεί να αντιμετωπιστεί με τη συνεργασία του δήμου, των πολιτών αλλά και της αστυνομίας.

Η πρόεδρος της Ν.Ε ΤΕΕ Ρεθύμνου Γεωργία Μανωλίτση, στην οποία ανήκει η χθεσινή πρωτοβουλία ανοίγοντας τη συζήτηση τόνισε  «Είναι ένα ζήτημα που απασχολεί την πόλη μας, την καθημερινότητά μας και επί της ουσίας τα προβλήματα που προκαλεί υποβαθμίζουν τη ζωή μας. Θέλουμε όπου μπορούμε να δώσουμε άμεσες λύσεις έτσι ώστε να καταφέρουμε την περίοδο αυτή και μπαίνοντας και στον χειμώνα να μπούμε και στην ουσία του πράγματος και σιγά – σιγά να οδηγηθούμε σε μια πιο βιώσιμη πόλη κυκλοφοριακά.

Το θέμα αυτό είναι πολύ δύσκολο και πολύπλευρο και χρειάζονται πάρα πολλές πρωτοβουλίες και πάρα πολλές ανοχές από όλους μας προκειμένου να καταφέρουμε να το λύσουμε.

Όλοι μας είμαστε μέρος του προβλήματος, ο καθένας από τη δική του πλευρά. Σαν πολίτες, σαν επιχειρηματίες σαν κάτοικοι, με τον οποιονδήποτε τρόπο όλοι αποτελούμε μέρος του προβλήματος».

Αστική συγκοινωνία για τη διαδρομή από Κουμπέ έως πλατεία Τεσσάρων Μαρτύρων

Ειδικότερα, σε ό,τι αφορά στην αστική συγκοινωνία την οποία προ πολλών μηνών έχει ανακοινώσει ο αρμόδιος αντιδήμαρχος κυκλοφοριακών θεμάτων Στέλιος Ξεζωνάκης εκτιμάται ότι μπορεί όταν τεθεί σε λειτουργία να συμβάλλει στην εκτόνωση της κυκλοφορίας στο κέντρο.

Ο σχεδιασμός είναι η αξιοποίηση του βόρειου τμήματος του οικοπέδου Φραγάκη στον Κουμπέ (περίπου δύο στρέμματα)  για τη στάθμευση των οχημάτων. Υπολογίζεται ότι η χωρητικότητα του οικοπέδου που θα διαμορφωθεί αφορά περί τις 60 – 70 θέσεις στάθμευσης. Εκεί θα είναι ο τερματικός σταθμός και η αφετηρία των δυο συνολικά ηλεκτρικών λεωφορείων. Ο σχεδιασμός είναι τα δυο λεωφορεία σε χρόνο που δεν θα ξεπερνά τα δέκα λεπτά να εξυπηρετούν τη μετακίνηση των πολιτών έως την πλατεία των Τεσσάρων Μαρτύρων και από κει μέσω της Κριάρη να επιστρέφουν στον Κουμπέ. Για τον σχεδιασμό αυτό απαιτούνται τέσσερις οδηγοί. Ο δήμος όπως ανέφερε είναι σε συνεννοήσεις με το ΚΤΕΛ για τη μίσθωση των οδηγών. Δεν προσδιόρισε χρονικά πότε η αστική αυτή συγκοινωνία θα τεθεί σε εφαρμογή, καθώς όπως είπε «Μπορεί να πάρει ένα μήνα, μπορεί και παραπάνω». Παράλληλα, όπως ειπώθηκε έξω από το οικόπεδο Φραγάκη θα υπάρχει και σταθμός για την παραλαβή ηλεκτροκίνητων ποδηλάτων για όσους δεν θέλουν να αξιοποιήσουν την αστική συγκοινωνία. Σημειώνεται ότι η χρήση των δυο ηλεκτροκίνητων λεωφορείων θα είναι δωρεάν. Ο στόχος, όπως ειπώθηκε, είναι να αποσυμφορηθεί το κέντρο από Ι.Χ. Για την ανατολική πλευρά της πόλης δεν έγινε ιδιαίτερη συζήτηση, καθώς δεν υπάρχει διαθέσιμος χώρος για να αξιοποιηθεί ως χώρος στάθμευσης.

Πάντως κατά τον αρμόδιο αντιδήμαρχο η αστική συγκοινωνία αποτελεί προτεραιότητα: «Παραλάβαμε πέρυσι, στο τέλος του έτους,  τον Δεκέμβρη, δύο καινούργια ηλεκτρικά λεωφορεία. Οπότε, η σκέψη μας ήταν να προχωρήσουμε και να δημιουργήσουμε μία γραμμή από δυτικά προς το κέντρο, για να μπορέσει αυτή η αστική συγκοινωνία να λειτουργήσει, γιατί θα σας θυμίσω ότι και παλιά είχαμε βάλει ένα ηλεκτρικό λεωφορείο, το οποίο τελικά δεν λειτούργησε. Αυτή τη φορά πρέπει αυτό το μέτρο να λειτουργήσει για καλό της πόλης.

Το οικόπεδο Φραγάκη είναι ένα οικόπεδο ιδιοκτησίας του Δήμου και ήδη έχει ξεκινήσει να γίνεται μία διαμόρφωση που θα γίνει άμεσα για χώρο στάθμευσης αυτοκινήτων. Αυτό θα συνδυαστεί, ώστε όταν κάποιος θέλει να έρθει στην πόλη, θα μπορεί να παρκάρει το αυτοκίνητό του, να πάρει το ηλεκτρικό λεωφορείο και να κατέβει στο κέντρο μέχρι τους Τέσσερις Μάρτυρες και μετά να γυρίσει πίσω», είπε και πρόσθεσε ότι «Πρέπει να δούμε και να πείσουμε και τον κόσμο να το χρησιμοποιήσει. Δεν πρέπει αυτή τη φορά το μέτρο να αποτύχει. Μπορεί ο δήμος να φέρει μία έξυπνη ιδέα, ή μία όχι έξυπνη ιδέα. Μετά όμως είναι θέμα αστυνόμευσης και αποδοχής από τους πολίτες».

«Η δημόσια συγκοινωνία είναι το παν και αυτή λύνει τα θέματα σε όλη την πολιτισμένη Ευρώπη»,  πρόσθεσε ο δήμαρχος Ρεθύμνου Γ. Μαρινάκης.

Ο ίδιος στην τοποθέτησή του ζήτησε από το ΚΤΕΛ να ενεργοποιηθούν οι ηλεκτρονικές πινακίδες που έχουν τοποθετηθεί και ενημερώνουν για τον χρόνο άφιξης του λεωφορείου.

«Όταν ξέρω τον χρόνο αναμονής μπορώ να κάνω χρήση της δημόσιας συγκοινωνίας, όταν δεν έχω καμία πληροφορία παίρνω το αυτοκίνητό μου και ας κάνω μετά 20 λεπτά γύρω γύρω συνήθως παράνομα, γιατί δεν έχουμε δημοτική αστυνομία.

Η απουσία της δημοτικής αστυνομίας ήταν κρίσιμο πράγμα για εμάς. Υποτίθεται τη δημοτική αστυνομία θα την είχαμε στην αρχή του καλοκαιριού, αν τους έχουμε στο τέλος του χειμώνα θα είμαστε ευτυχείς».

Ο αντιπρόεδρος της εταιρίας ΚΤΕΛ Χανίων -Ρεθύμνου ΑΕ Γιώργος Χατζηδάκης μιλώντας για την αστική συγκοινωνία ανάφερε: «Για να πετύχει ένα εγχείρημα και να δημιουργηθεί η παιδεία που χρειάζεται στα ΜΜΜ, θα πρέπει στην αρχή να είναι δωρεάν, να μην υπάρχει δηλαδή κανένα αντίτιμο εισιτηρίου, ούτως ώστε να μην υπάρχει δικαιολογία του οικονομικού κόστους της μετακίνησης των πολιτών. Από εκεί και πέρα θα το πράξουμε δοκιμαστικά το επόμενο χρονικό διάστημα και αν δούμε ότι αυτό έχει ανταπόκριση και χρειάζεται, θα ενισχύσουμε τις υπόλοιπες περιοχές από αυτό που θα ξεκινήσουμε».

«Κλείνει το ιστορικό κέντρο στις 11 για τα οχήματα»

Η εφαρμογή του δακτυλίου ήταν το δεύτερο μεγάλο θέμα, ένα αγκάθι για την κυκλοφορία της πόλης καθότι υπάρχουν από την έναρξη της λειτουργίας του -την 1η Απριλίου – πολλά και σοβαρά ζητήματα. Άναρχη στάθμευση Ι.Χ. και δίκυκλων, ουρές Ι.Χ. και φυσικά πολλά οχήματα μεταφορικών εταιριών που κάνουν τις τροφοδοσίες.

Το ιστορικό κέντρο περιφρουρείται σήμερα από τέσσερις κάμερες παρακολούθησης, ενώ αναμένεται η σχετική αδειοδότηση για την τοποθέτηση επιπλέον δυο.

«Δεν είμαστε ευχαριστημένοι με την εικόνα της παλιάς πόλης. Υπάρχει μία κανονιστική, η οποία ούτε εφαρμόζεται σε αυτά που προβλέπει, ούτε ελέγχεται όπως πρέπει. Τα θέματα με την παλιά πόλη είναι ότι ενώ υπάρχει ένα ωράριο μέχρι τις 11, γίνεται ό,τι γίνεται και οι φορτοεκφορτώσεις και η διέλευση των κατοίκων πρέπει 11 να σταματάει και μετά τις 11 να μην κυκλοφορεί μέσα στην παλιά πόλη ούτε αυτοκίνητο, ούτε μηχανάκι. Το λέει η κανονιστική, που έχει ψηφιστεί εδώ και πολλά χρόνια», ανέφερε χαρακτηριστικά ο αρμόδιος αντιδήμαρχος κυκλοφοριακών θεμάτων Στέλιος Ξεζωνάκης.

Όπως πρόσθεσε έγινε επικαιροποίηση των δικαιούχων καρτών διέλευσης στην παλιά πόλη οι οποίες όπως ανέφερε από 400 που ήταν περιορίστηκαν στις 200, ενώ πρόσθεσε ότι πλέον για κάθε οικογένεια αντιστοιχεί ένα Ι.Χ. για το οποίο επιτρέπεται η διέλευση. Με τον τρόπο αυτό, όπως είπε, θα αντιμετωπιστεί στο μεγαλύτερο μέρος του το πρόβλημα.

«Αυτό που είπαμε να κάνουμε είναι να εφαρμόσουμε αυτό που ισχύει. Δεν χρειάζεται να αλλάξουμε κάτι αυτή τη στιγμή. Εμείς επικαιροποιήσαμε τη λίστα με τις άδειες διέλευσης, οι οποίες προσέγγιζαν τις 400. Αυτή τη στιγμή είμαστε κάτω από τις 200. Είπαμε να μπει ένα όριο στα αυτοκίνητα, κάθε οικογένεια και καθένας που έχει μία άδεια διέλευσης, να βάζει μέχρι δύο αυτοκίνητα, γιατί καταλαβαίνετε ότι το 400 ήταν οι άδειες διέλευσης, αλλά οχήματα ήταν πολύ περισσότερα.

Είμαστε έτοιμοι αυτή τη στιγμή να δώσουμε στην τροχαία την καινούργια λίστα. Εκτός από αυτήν, υπήρχε και μία άλλη λίστα που εμπεριείχε 105 άτομα, στην οποία ήταν εκτός από τις μεταφορικές εταιρείες και επαγγελματίες, στους οποίους είχε δοθεί άδεια διέλευσης μέχρι τις 13:00, για εξυπηρέτηση των καταστημάτων τους. Αυτό ήταν εντελώς εκτός πρόβλεψης. Να καταλάβω ότι αυτό είχε δοθεί σε 30-35 οργανωμένες εταιρείες να έχει δοθεί αυτή η παράταση και εκεί δημιουργήθηκαν διάφορα θέματα, γιατί έπαιρναν άνθρωποι και ζητούσαν άδειες.

Πλέον έχουμε πει και οι φορτοεκφορτώσεις να σταματούν και αυτές στις 11. Υπάρχουν ιδιαίτερες περιπτώσεις ανθρώπων, όπως γιατροί, ασθενείς που χρειάζονται οξυγόνο. Δεν είπαμε να κατηγοριοποιήσουμε και να ανοίξουμε αυτή τη λίστα. Είπαμε να μας φέρνετε τα χαρτιά σας και επί τόπου να σας χορηγούμε την άδεια. Πρέπει το πράγμα να το μαζέψουμε, αν δούμε ότι κάπου έχουμε αστοχήσει, σε επόμενη φάση μπορεί να κατηγοριοποιήσουμε μία κατηγορία.

Από όλες τις υπηρεσίες ζήτησα επικαιροποίηση, δεν γίνεται κάθε υπηρεσία να έχει 10 αυτοκίνητα. Περιορίσαμε ακόμα και τα υπηρεσιακά αυτοκίνητα.

Αν με αυτήν τη λίστα, η οποία θα εφαρμοστεί απευθείας, υπάρχει μία γερή αστυνόμευση, θα αλλάξει εντελώς εικόνα η παλιά πόλη».

Αλλαγές στο πάρκινγκ της Γιαμπουδάκη – Όχι σε κολωνάκια στη Λεωφόρο Κουντουριώτη

Αλλαγές στον χώρο στάθμευσης της οδού Γιαμπουδάκη -25 θέσεων -προανήγγελλε ο κ. Ξεζωνάκης τονίζοντας ότι ο σχεδιασμός είναι να λειτουργεί στα πρότυπα του πάρκινγκ των Τεσσάρων Μαρτύρων: «Θα αλλάξουμε καθεστώς στο πάρκινγκ στη Γιαμπουδάκη, είναι ένας χώρος που χωράει 25 αυτοκίνητα και αυτή τη στιγμή είναι σε μία κατάσταση όπου μισθώνονται κάποιες θέσεις και οι υπόλοιπες είναι ελεύθερες. Το αποτέλεσμα είναι αυτοί που μισθώνουν τις θέσεις να παραπονιούνται, γιατί πολλές φορές δεν μπορούν να μπουν μέσα και οι άλλοι που δεν μισθώνουν τις θέσεις παραπονιούνται γιατί δεν μπορούν να μισθώσουν θέσεις.

Πρέπει να το κάνουμε με έναν τρόπο, όπως λειτουργεί το πάρκινγκ στους Τέσσερις Μάρτυρες στο κέντρο της πόλης. Δεν είναι πολλές οι θέσεις στάθμευσης, είναι όμως αρκετές για να μπορούν να ανανεώνονται, γιατί αυτή τη στιγμή δεν ανανεώνεται τίποτα.

Το πάρκινγκ στη Γιαμπουδάκη προχωράει, θα κλείσουμε νομίζω φέτος με τις μισθώσεις για να μην φέρουμε κανέναν σε δύσκολη θέση, αλλά από του χρόνου θα πάμε σε ένα καθεστώς πιο οργανωμένο».

Σε ό,τι αφορά τη στάθμευση τέθηκε από εκπρόσωπο της Ένωσης Τουριστικών Καταλυμάτων η προοπτική να αξιοποιηθούν οι αυλές των σχολείων τους καλοκαιρινούς μήνες για την εξυπηρέτηση των αναγκών στάθμευσης. Όπως εξήγησε ο δήμαρχος, αυτό δεν είναι ειδικά τις νυχτερινές ώρες, ενώ παράλληλα είπε ότι τίθενται και άλλα ζητήματα που έχουν να κάνουν με την ασφάλεια τόσο των ίδιων των σχολείων όσο και των οδηγών αφού δεν υπάρχουν σχετικές κυκλοφορικές προβλέψεις.

Τη σημασία της παρουσίας της Τροχαίας επί της Λεωφόρου Κουντουριώτη προκειμένου να ρυθμίζει την κυκλοφορία και όχι να κόβει κλήσεις επεσήμανε ο δήμαρχος Ρεθύμνης Γ. Μαρινάκης.

«Στη Λεωφόρο Κουντουριώτη είναι ένας δρόμος που γίνεται μονόδρομος, επειδή υπάρχει απουσία μιας σφυρίχτρας. Δεν μας νοιάζουν οι κλήσεις, αυτές είναι το έσχατο».

Σε ό,τι αφορά τα κολωνάκια στη Λεωφόρο για τη διατήρηση των δυο λωρίδων κυκλοφορίας ο δήμαρχος ήταν κατηγορηματικός τονίζοντας ότι: «Εγώ κολωνάκια όσο είμαι Δήμαρχος δεν βάζω στην Πόλη, το θεωρώ ότι είναι απαράδεκτο, ούτε το λεωφορείο δεν θα μπορεί να περάσει. Αν στριμωχτεί το λεωφορείο, θα περάσει πάνω από τα κολωνάκια. Όπου τα βάλαμε, δεν έχει λειτουργήσει».

Και κατέληξε λέγοντας: «Εγώ πάντως θα παρακαλούσα όταν θα έχουμε δημοτική αστυνομία να την αναλάβουμε εμείς τη λεωφόρο, αλλά τώρα δεν έχουμε τη δυνατότητα να την αναλάβουμε. Κάνω μια έκκληση στην τροχαία Ρεθύμνης έχουμε θερμοκάμερες μπορούμε να έχουμε μια ακριβή πληροφορία ποιες είναι οι ώρες αιχμής ποιοι είναι οι δρόμοι αιχμής και πρέπει και εκεί να αλλάξει ο τρόπος αστυνόμευσης. Δεν είναι από εμάς το ζητούμενο από εμάς οι κλήσεις αλλά η ευρυθμία της πόλης».

Ο Διοικητής της Τροχαίας Ρεθύμνου Μιχάλης Λαγουβάρδος πάντως τόνισε ότι έλλειψη αστυνόμευσης δεν υπάρχει: «Έλλειψη αστυνόμευσης δεν υπάρχει. Δεν ξέρω στο μυαλό του καθενός πως θα ήταν μια ιδανική αστυνόμευση και πόσοι απαιτούνται αριθμητικά κάθε φορά. Η μηχανή είναι ευέλικτη».

Για τα τουριστικά λεωφορεία

Ένα ακόμα αγκάθι για το κυκλοφοριακό αποτελούν τα τουριστικά λεωφορεία. Όπως ανέφερε ο αρμόδιος αντιδήμαρχος κυκλοφοριακών θεμάτων έχουν μισθωθεί εννέα θέσεις από την Αυστραλών Πολεμιστών μέχρι και την Αγγέλου Σικελιανού. Θέσεις οι οποίες όπως είπε στην πλειοψηφία τους δεν χρησιμοποιούνται.

«Το μέτρο δεν λειτούργησε», ανέφερε και μίλησε για τον σχεδιασμό να επεκταθούν οι εσοχές από τη βόρεια πλευρά για τη στάθμευση των τουριστικών λεωφορείων. Η άποψη που εκφράστηκε για δημιουργία νέων εσοχών απορρίφθηκε.

Εξετάζεται η επέκταση των υφιστάμενων εσοχών: «Έχουμε γύρω στις οκτώ υφιστάμενες εσοχές στη βόρεια πλευρά, οι οποίες είναι 30-40 μέτρα, οπότε λέμε, ανά 300 μέτρα χωροταξικά και αναλόγως τα ξενοδοχεία, να δεσμεύουμε ένα κομμάτι από την εσοχή, ώστε να το χρησιμοποιήσουμε για την αποκλειστική στάθμευση των τουριστικών λεωφορείων».

Στη συνάντηση ήταν παρόντες ο δήμαρχος Γ. Μαρινάκης, ο αντιδήμαρχος κυκλοφοριακών θεμάτων Στέλιος Ξεζωνάκης, η πρόεδρος της ΝΕ ΤΕΕ Ρέθυμνου Γ. Μανωλίτση, ο πρόεδρος του Λ.Τ Βασίλης Θεοδωράκης, ο διοικητής της Τροχαίας Μιχάλης Λαγουβάρδος, ο υποδιοικητής Μανόλης Κατσούγκρης,  ο πρόεδρος του Σωματίου Εστίασης Μιχάλης Χάσικος, εκπρόσωποι του ΤΕΕ, η πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνά Τσικιντίκου, ο αντιπρόεδρος του ΚΤΕΛ Χανίων Ρεθύμνου Γιώργος Χατζηδάκης, δυο αντιπρόεδροι του Συλλόγου Ξενοδόχων Νίκος Κουμνάς και Μπάμπης Μπιρλιράκης, ο αντιδήμαρχος παλιάς πόλης Στέλιος Σαμψών, εκπρόσωποι των ενοικιαζόμενων δωματίων, του σωματείου εστίασης, μέλη του ΤΕΕ,  καθώς και η επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης Ειρήνη Κουτσαλεδάκη, ο επικεφαλής της ελάσσονας αντιπολίτευσης Μανούσος Μανουσογιάννης.

ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟ

Tags: homepage_featuredΑΣΤΙΚΗ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΓΕΩΡΓΙΑ ΜΑΝΩΛΙΤΣΗΓιώργος ΜαρινάκηςΔΑΚΤΥΛΙΟΣΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΗΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΠΟΣΥΜΦΟΡΗΣΗΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟΤΕΕτουριστικά λεωφορεία
Share255Tweet160Send
Ελπίδα Αριστείδου

Ελπίδα Αριστείδου

Σχετικά νέα

ΜΕΤΑΝΣΤΕΣ

Με ενιαία γραμμή στη σημερινή κρίσιμη σύσκεψη για το μεταναστευτικό περιφερειάρχης και πρόεδρος της ΠΕΔ Κρήτης

11/07/2025 - 7:31 πμ
ΑΡΝΑΟΥΤΑΚΗΣ ΜΑΡΙΝΑΚΗΣ

Με ενιαία γραμμή προσέρχονται στη σύσκεψη για το μεταναστευτικό Περιφερειάρχης και Πρόεδρος της ΠΕΔ

10/07/2025 - 4:35 μμ
ΣΤΑΤΙΚΗ ΕΝΙΣΧΥΣΗ - ΜΑΝΩΛΙΤΣΗ

«Αγκάθι» η απουσία χρηματοδότησης για την αποκατάσταση κτιρίων

05/07/2025 - 5:00 μμ
Στο 60% η ένταξη των έργων στο ΠΕΠ Κρήτης 2021 -2027

Στο 60% η ένταξη των έργων στο ΠΕΠ Κρήτης 2021 -2027

05/07/2025 - 9:51 πμ
Επόμενο άρθρο
Στο τεχνικό επιτελείο της Επισκοπής ο Ν. Μαθιουδάκης

Στο τεχνικό επιτελείο της Επισκοπής ο Ν. Μαθιουδάκης

Τελευταία νέα

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΜΙΚΗΣ

«Ένας αιώνας Μίκης Θεοδωράκης»: Φεστιβάλ της Περιφέρειας Κρήτης στη Σητεία

16/07/2025 - 1:32 μμ
ΚΕΝΤΡΟ ΠΡΟΛΗΨΗΣ

Ενθουσίασε το κοινό η θεατρική ομάδα του Κέντρου Πρόληψης 

16/07/2025 - 1:22 μμ
ΡΟΔΑΚΑΣ - ΕΣΠΕΡΙΔΑ

Εσπερίδα για την παραδοσιακή λιθοδομή στις Μαργαρίτες

16/07/2025 - 11:55 πμ
ΕΜΒΟΛΙΑ ΔΕΝΤΡΩΝ

«Μπόλιασμα» των δέντρων: μια παράδοση που χάνεται

16/07/2025 - 11:31 πμ
ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΑΝΝΑΒΗ

Σύλληψη 44χρονου στο Ηράκλειο για καλλιέργεια δενδρυλλίων κάνναβης και παράνομη οπλοκατοχή 

16/07/2025 - 11:22 πμ
ΦΑΣΟΥΛΑΚΗ ΑΡΧΑΝΕΣ

Συναυλία της Βαγγελιώς Φασουλάκη στις Αρχάνες 

16/07/2025 - 11:14 πμ
5218959555049860 fwtia

Αναγνωρίζεται με δικαστική απόφαση το δικαίωμα αποζημίωσης για τα ρεπό στους Πυροσβέστες

16/07/2025 - 11:06 πμ
Μ.Η.Τ. 242157
  • Ταυτότητα
  • Επικοινωνία
  • Όροι Χρήσης

© 2025 rethnea.gr

No Result
View All Result
  • ΡΕΘΥΜΝΟ
  • ΚΡΗΤΗ
  • ΕΛΛΑΔΑ
    • Πολιτική
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
  • ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
  • ΑΤΖΕΝΤΑ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

© 2025 rethnea.gr

No Result
View All Result
  • ΡΕΘΥΜΝΟ
  • ΚΡΗΤΗ
  • ΕΛΛΑΔΑ
    • Πολιτική
  • ΠΑΙΔΕΙΑ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
  • ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
  • ΑΤΖΕΝΤΑ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

© 2025 rethnea.gr