Επιστολή ανεξαρτητοποίησης από την ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ απέστειλε στον πρόεδρο της Βουλής, Κωνσταντίνο Τασούλα, η βουλευτής Α’ Θεσσαλονίκης, Ράνια Θρασκιά.
Η ανεξαρτητοποίηση θα ανακοινωθεί τα επόμενα λεπτά στην ολομέλεια της Βουλής.
© 2025 rethnea.gr
© 2025 rethnea.gr