Σημαντική συνεργασία στην Αυστραλία για την Creta Farms με συμβόλαιο AU$400 εκ.
Η ΠΡΩΤΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΠΟΥ ΕΞΑΓΕΙ ΤΕΧΝΟΓΝΩΣΙΑ
Η Creta Farms, η κορυφαία ελληνική εταιρεία αλλαντικών, που διακρίνεται για την καινοτομία και τις υψηλές διατροφικές της αξίες, ανακοίνωσε χθες στρατηγική συμμαχία με την Primo Μeats -την Νο1 εταιρεία αλλαντικών της χώρας– με πλάνο την ανάπτυξη νέων προϊόντων με ελαιόλαδο για την αγορά της Αυστραλίας.
Η συμμαχία με την αυστραλιανή Primo Meats στηρίζεται στην εφαρμογή ενός νέου μοντέλου συνεργασίας, αυτό του licensing agreement, δηλαδή της αδειοδότησης χρήσης της πνευματικής ιδιοκτησίας της Creta Farms (know-how, πατέντες, εμπορική επωνυμία αντίστοιχη με το «Εν Ελλάδι»), το οποίο η εταιρεία ανέπτυξε στα πλαίσια του επαναπροσδιορισμού της στρατηγικής Διεθνούς της Ανάπτυξης, καινοτομώντας αυτή τη φορά και σε επιχειρηματικό επίπεδο. Με αυτό τον τρόπο, η Creta Farms γίνεται πρωτοπόρος στην εξαγωγή τεχνογνωσίας στον τομέα τροφίμων σε αυτά τα μεγέθη. Με το μοντέλο αυτό, η Creta Farms πετυχαίνει τη μέγιστη απόδοση, κεφαλαιοποιώντας τις σχετικές επενδύσεις της τελευταίας 10ετιας.
Η συνεργασία αυτή είναι κατ’ ελάχιστο πενταετούς διάρκειας, εκτιμάται ότι στην περίοδο αυτή οι πωλήσεις θα αγγίξουν τα AU$400εκ., έχει εγγυημένο ποσοστό εκτέλεσης, περιλαμβάνει δικαιώματα επί των πωλήσεων (royalties) και ήδη τοπικά ανακοινωμένο πλάνο προωθητικών ενεργειών που ξεπερνά τα AU$5εκ.
Πιο συγκεκριμένα, η Creta Farms συνεργάζεται με την Primo Meats τόσο για την τοπική παραγωγή όσο και για τη διανομή και διάθεση, με στόχο την επανατοποθέτηση της σειράς προϊόντων Hans στην αγορά της Αυστραλίας. Τα προϊόντα Hans, το 2ο σε μερίδια brand της Αυστραλίας (1ο σε μερίδια αγοράς είναι το Primo brand), επανασχεδιάσθηκαν με βάση τη μοναδική στον κόσμο καινοτομία «Εν Ελλάδι», αποκτώντας ένα σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα χάρη στο ελαιόλαδο και επαναλανσάρονται στη χώρα με την επωνυμία «Oliving by Hans».
Για την αποτελεσματικότερη διεθνή διείσδυση του «Εν Ελλάδι», η Creta Farms δημιούργησε το νέο brand «Oliving», το οποίο κληρονομεί τις αξίες και την ταυτότητα του «Εν Ελλάδι» με μια πλέον καθολικά κατανοητή διεθνή ονομασία και έκφραση. Προκύπτει από το πάντρεμα δύο πολύ σημαντικών εννοιών, του ελαιολάδου (Olive oil) και της ισορροπημένης ζωής (well-living), που σήμερα αποτελεί μια από τις σημαντικότερες διατροφικά τάσεις παγκόσμια. Έτσι προσφέρει στους καταναλωτές σε όλο τον κόσμο την ευκαιρία να απολαμβάνουν ισορροπημένη διατροφή με κορυφαία γεύση.
Ο κ. Εμμανουήλ Δομαζάκης, πρόεδρος Δ.Σ. της εταιρείας, δήλωσε: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι που ανακοινώνουμε σήμερα τη συμφωνία με την Αυστραλία και δη με την Νο1 εταιρεία της χώρας, την Primo Meats. Το λανσάρισμα του brand μας Oliving, με την ονομασία «Oliving by Hans», ευελπιστούμε ότι θα αποφέρει τα προσδοκώμενα αποτελέσματα. Στόχος μας είναι να προσαρμόζουμε σε κάθε αγορά την καινοτομία μας με τέτοιο τρόπο, ώστε να ανταποκρίνεται στις ανάγκες του εκάστοτε καταναλωτή».
«Το 2014 αποτελεί σημείο αναφοράς για την Creta Farms. Μετά από την ανακοίνωση των θετικών μας οικονομικών αποτελεσμάτων, είμαστε στην ευχάριστη θέση σήμερα να σας ανακοινώνουμε μια πολύ σημαντική συνεργασία για την εταιρεία μας. Η παρουσία μας στην αγορά της Αυστραλίας, αλλά και τα επόμενά μας βήματα ευελπιστούμε να ενισχύσουν την επιτυχημένη μας πορεία», δήλωσε ο κ. Κωνσταντίνος Δομαζάκης, αντιπρόεδρος Δ.Σ. και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας.
Η Creta Farms, μία αμιγώς ελληνική εταιρεία που ξεκίνησε από την Κρήτη, αποτελεί σήμερα τον πλέον εξειδικευμένο όμιλο επιχειρήσεων κρέατος και αλλαντικών στην Ελλάδα. Στόχος της Creta Farms είναι να πρωτοστατήσει στην παγκόσμια τάση για υγιεινή διατροφή παράγοντας καινοτόμα προϊόντα που ενισχύουν το προφίλ των ελληνικών επιχειρήσεων παγκοσμίως.
Στόχος της εταιρείας παραμένει πάντα η δημιουργία προϊόντων ανώτερης γεύσης, υψηλής διατροφικής αξίας, αλλά και προϊόντων που υποστηρίζουν και ενισχύουν την τάση για well being του σύγχρονου καταναλωτή.
Η σημαντική συνεργασία της Creta Farms, ανακοινώθηκε χθες από την εταιρεία. Από αριστερά προς τα δεξιά οι: Εμμανουήλ Δομαζάκης, Κωνσταντίνος Δομαζάκης, Άσπα Τοπαλίδου, Τάκης Πέτρου
Το λογότυπο του νέου brand «Oliving»