Την προσωρινή διακοπή της παροχής αρδευτικού νερού στα δίκτυα των ΤΟΕΒ Γεωργιούπολης και Καστέλου από την Τετάρτη 17 έως και την Παρασκευή 19 Δεκεμβρίου ανακοινώνει ο Οργανισμός ανάπτυξης Κρήτης. Σύμφωνα με ενημέρωση του Ο.Α.Κ. προς τους παραγωγούς, η διακοπή κρίνεται αναγκαία λόγω της χαμηλής στάθμης του νερού στη λίμνη του Κουρνά, σε συνδυασμό με την ανάγκη εκτέλεσης απαραίτητων τεχνικών εργασιών για τη διασφάλιση της ομαλής και ασφαλούς λειτουργίας των αρδευτικών υποδομών.
Όπως αναφέρει ο ΟΑΚ, καταβάλλονται προσπάθειες, ώστε οι εργασίες να ολοκληρωθούν εντός του προβλεπόμενου χρονικού διαστήματος και η υδροδότηση να αποκατασταθεί το συντομότερο δυνατό.
Ο Ο.Α.Κ. ζητά την κατανόηση και τη συνεργασία των αγροτών και των τοπικών φορέων για την προσωρινή αυτή αναστάτωση.













