Σε ενάμιση μήνα αναμένεται να αναδειχθεί ο εργολάβος για τις παρεμβάσεις στις περιοχές Μασταμπά – Καλλιθέα και Κουμπέ που αφορούν τις διανοίξεις οδών στο πλαίσιο του σχεδίου πόλεως.
Αναλυτικότερα, πρόκειται για τις εξής παρεμβάσεις:
1) «Δρόμοι Μασταμπά – Καλλιθέας (προϋπολογισμού 233.923 ευρώ): Αντικείμενο του έργου είναι η εφαρμογή του σχεδίου πόλης στην Πολεοδομική ενότητα Μασταμπά – Καλλιθέας, ήτοι διάνοιξη, διαμόρφωση, κατασκευή οδοστρωμάτων – τοίχων αντιστήριξης – πεζοδρομίων καθώς και αποκατάσταση αστοχιών ή φθορών λόγω παλαιότητας και φυσικών φαινομένων σε οδοστρώματα και τοίχους αντιστήριξης της Πολεοδομικής ενότητας Μασταμπά – Καλλιθέας. Ενδεικτικά αναφέρονται οι οδοί Αριστοτέλους, Μικρασιατών, Παπαδάκη κ.ά.
2) «Διάνοιξη δρόμων σχεδίου πόλης (προϋπολογισμού 400.000 ευρώ): Αντικείμενο του έργου είναι η διάνοιξη δρόμων εντός του σχεδίου της πόλης του Ρεθύμνου, του δήμου Ρεθύμνης σε όλες τις Πολεοδομικές Ενότητες (Πολεοδομική ενότητα Μασταμπά – Καλλιθέας, Πολεοδομική Ενότητα Περιβολίων, Πολεοδομική Ενότητα Αγίου Νικολάου – Κουμπέ). Ενδεικτικά αναφέρονται οι διανοίξεις τμημάτων των οδών Μαρκέλλου, της παρόδου της οδού Αποδήμων Ελλήνων, της οδού Αποδήμων Κρητών, της οδού Δρακοντοπούλων, της οδού Μαρκέλλου, διάνοιξη των ανώνυμων οδών μεταξύ των Ο.Τ.472, 473 και 474 και μεταξύ των 472-29 και 474-30 στην περιοχή Τιμίου Σταυρού, κ.λπ. Στην Πολεοδομική Ενότητα Περιβολίων θα διανοιχτούν τμήματα οδών που βρίσκονται μεταξύ των Ο.Τ 314 – 315 – 313 και 311 – 312.
Οι προσφορές των δυο διαγωνισμών άνοιξαν χθες ενώ εκτιμάται ότι οι γραφειοκρατικές διαδικασίες θα έχουν ολοκληρωθεί τον επόμενο μήνα για να προχωρήσουν οι υπογραφές των σχετικών συμβάσεων.
Σύμφωνα με τον αρμόδιο αντιδήμαρχο Τεχνικών Έργων Άγγελο Μαλά οι παρεμβάσεις αυτές είναι πολύ σημαντικές και θα υλοποιηθούν με ίδιους πόρους, από τις εισφορές των πολεοδομικών ενοτήτων «Είναι δυο πολύ σημαντικές εργολαβίες γιατί ουσιαστικά με αυτές τις παρεμβάσεις, δημιουργούμε τον ελεύθερο χώρο που προβλέπεται στο σχέδιο πόλης.
Οι διανοίξεις οδών βοηθούν τόσο στη διάθεση του ελεύθερου χώρου προς όφελος των δημοτών, όσο και στην καλύτερη κυκλοφορία των οχημάτων και γενικότερα στη βιώσιμη ανάπτυξη και την ενοποίηση των γειτονιών μέσα από την ωρίμανση και άλλων έργων που απαιτούνται μετά για να γίνει η διασύνδεση των πολεοδομικών ενοτήτων».