«ΣΤΗΡΙΞΗ»
ΚΑΤ’ ΑΡΧΗΝ να τονίσουμε
ΟΤΙ το δικαίωμα της απεργίας
ΕΙΝΑΙ δικαίωμα ιερό των εργαζομένων.
ΔΕΝ μπορούμε να κατηγορήσουμε,
ΝΑ στιγματήσουμε, να αδικήσουμε
ΚΑΝΕΝΑΝ επαγγελματικό κλάδο
ΟΤΑΝ, προκειμένου να διαφυλάξει,
ΤΑ κατοχυρωμένα εργασιακά του δικαιώματα,
ΠΡΟΧΩΡΑΕΙ σε απεργίες ή στάσεις εργασίας.
ΟΥΤΕ θα υποδείξουμε σε κανέναν
ΤΟΝ τρόπο διεκδίκησης.
ΟΜΩΣ, είναι εντελώς διαφορετικό
ΝΑ αγωνίζεσαι για τα παραπάνω
ΜΕ το να συμπαραστέκεσαι
ΣΕ έναν συνάδελφό σου που κατηγορείται
ΓΙΑ μια συγκεκριμένη πράξη.
ΕΙΝΑΙ μάλλον ξένη για εκπαιδευτικούς
Η στάση του Συλλόγου Δασκάλων
ΚΑΙ Νηπιαγωγών της Άρτας,
ΕΝΑΝΤΙ μιας υπόθεσης που αφορά
ΣΥΝΑΔΕΛΦΟ τους εκπαιδευτικό
ΚΑΙ που έχει σχέση με συμπεριφορά
ΑΚΡΩΣ αντιπαιδαγωγική
ΚΑΙ που θεωρούμε ότι βρίσκει
ΤΟ σύνολο των εκπαιδευτικών, αντίθετους.
ΤΟ να κηρύσσει στάση εργασίας
ΣΥΛΛΟΓΟΣ Δασκάλων και Νηπιαγωγών
ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ να στηρίξει δάσκαλο
ΠΟΥ κατηγορείται ότι προέτρεψε μαθητές του
ΝΑ χειροδικήσουν κατά άλλου μαθητή
ΕΙΝΑΙ συμπεριφορά τουλάχιστον προκλητική.
ΣΑΦΩΣ και η δικαιοσύνη θα κρίνει
ΑΝ ο κατηγορούμενος δάσκαλος είναι ένοχος.
ΩΣΤΟΣΟ, οι συνάδελφοί του θα όφειλαν
ΝΑ αρκεστούν σε μια ανακοίνωση
ΧΩΡΙΣ να παίρνουν θέση
ΥΠΕΡ της μιας ή άλλης πλευράς
ΠΕΡΙΜΕΝΟΝΤΑΣ τη διερεύνηση του περιστατικού.
Η κάθετη στήριξή τους όμως στον δάσκαλο,
ΧΩΡΙΣ να έχουν γνώση του γεγονότος,
ΠΑΡΑ μόνο τον πρώην έντιμο βίο του,
ΟΔΗΓΕΙ σε συμπεράσματα που αδικούν
ΤΟΝ κλάδο των εκπαιδευτικών.