Με αφορμή την έναρξη των πανελλαδικών εξετάσεων σε μήνυμά του ο δήμαρχος Μυλοποτάμου εύχεται καλή επιτυχία στους υποψηφίους και τις υποψήφιες τονίζοντας μεταξύ άλλων: «Ως δήμαρχος, αισθάνομαι ιδιαίτερη συγκίνηση απευθυνόμενος σε εσάς, όχι μόνο λόγω του θεσμικού μου ρόλου αλλά και λόγω της προσωπικής μου εμπειρίας που με φέρνει πιο κοντά στα συναισθήματά σας. Πριν από λίγα χρόνια, κατάφερα να εκπληρώσω ένα όνειρο ζωής που για μεγάλο διάστημα είχε μείνει πίσω λόγω οικογενειακών υποχρεώσεων. Με επιμονή και αποφασιστικότητα πέτυχα την εισαγωγή μου στη Γεωπονική Σχολή, αποδεικνύοντας πρώτα στον εαυτό μου ότι τα όνειρα δεν έχουν ηλικία και ότι ποτέ δεν είναι αργά να διεκδικήσουμε όσα πραγματικά επιθυμούμε.
Γι’ αυτό και σας λέω με βεβαιότητα ότι δεν πρέπει να αφήσετε ποτέ έναν βαθμό ή ένα αποτέλεσμα να καθορίσει την αξία σας. Η αξία σας βρίσκεται στον χαρακτήρα σας, στις αρχές σας, στα όνειρά σας και στη δύναμη να συνεχίζετε να προσπαθείτε ακόμη και όταν οι δυσκολίες μοιάζουν μεγάλες.
Η αληθινή Παιδεία δεν μετριέται μόνο με επιδόσεις και εξετάσεις αλλά αποτυπώνεται κυρίως στον τρόπο που σκεφτόμαστε, που σεβόμαστε τους ανθρώπους γύρω μας, που δημιουργούμε, που προσφέρουμε και που στεκόμαστε απέναντι στις προκλήσεις της ζωής.
Κατανοώ απόλυτα την αγωνία αλλά και την ελπίδα που συνοδεύουν αυτή τη δοκιμασία. Η δική μου πορεία μού δίδαξε ότι τα όνειρα δεν εγκαταλείπουν ποτέ εκείνους που δεν τα εγκαταλείπουν οι ίδιοι. Να πιστέψετε στις δυνατότητές σας, να δώσετε τον καλύτερό σας εαυτό και να θυμάστε ότι η επιτυχία έχει πολλούς δρόμους και πολλά πρόσωπα.
Ο Μυλοπόταμος είναι περήφανος για εσάς. Είστε το μέλλον αυτού του τόπου, η δύναμη, η ελπίδα και η προοπτική του. Εμείς, οι μεγαλύτεροι, σας καμαρώνουμε και σας εμπιστευόμαστε.
Εύχομαι σε όλες και όλους ψυχραιμία, καθαρό μυαλό, αυτοπεποίθηση και δύναμη.
Να κυνηγάτε πάντα τα όνειρά σας. Γιατί τα όνειρα που συνοδεύονται από πίστη, προσπάθεια και επιμονή βρίσκουν πάντα τον δρόμο τους προς την πραγματοποίηση.
Καλή επιτυχία σε όλες και όλους».













