Μία ημερίδα για την συμπεριληπτική εκπαίδευση διοργανώνεται από τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ρεθύμνου, το ΚΕΔΑΣΥ Ρεθύμνου και τη Σύμβουλο Ειδικής Αγωγής και Ενταξιακής Εκπαίδευση την Τρίτη 17 Ιουνίου στο Σπίτι του Πολιτισμού. Η ημερίδα με τίτλο «Ενταξιακή πολιτική της σύγκλισης: «Ένα σχολείο για όλους» έχει ως πληθυσμό/στόχο τους διευθυντές/ντριες και προϊσταμένους/ες των σχολικών μονάδων, ενώ αποσκοπεί στην ανάπτυξη της ενταξιακής κουλτούρας και της πολιτικής της σύγκλισης προς «ένα σχολείο για όλους» σύμφωνα με τα ευρωπαϊκά πρότυπα, ένα σχολείο με συμπεριληπτική κουλτούρα και διαφοροποιημένο όσον αφορά τις ειδικές μαθησιακές ανάγκες όλων των μαθητών. Όπως αναφέρει η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ρεθύμνου:
Το πρόγραμμα
8:30-9:00 Προσέλευση διευθυντών και προϊσταμένων.
9:00-9:30 Χαιρετισμοί.
Α Συνεδρία: Διοικητικό πλαίσιο του συμπεριληπτικού σχολείου
9:30-10:00 Ιωάννης Μπουσδούνης, διευθυντής Ειδικής Αγωγής ΥΠΑΙΘΑ, με θέμα: «Ανάπτυξη συνεργασιών στο πλαίσιο της Συμπεριληπτικής Εκπαίδευσης».
10:00-10:30 Ερωτήσεις-Διευκρινήσεις-Συζήτηση
10:30-11:00 Coffee break
Β Συνεδρία: Ανάπτυξη ενταξιακής κουλτούρας «ένα σχολείο για όλους»
11:00-11:20 Ελένη Γκιργκινούδη, σύμβουλος ΕΑ&ΕΕ, με θέμα: «Η ανάπτυξη ενταξιακής κουλτούρας μέσω βιωματικών δράσεων, αξιοποιώντας την τέχνη του Θεάτρου και της μουσικής».
11:20-11:40 Μαρία Πετράκη, αναπληρώτρια προϊσταμένη ΚΕΔΑΣΥ Ρεθύμνου, με θέμα: «Η ΕΔΥ σημαντικός παράγοντας πρώιμης διάγνωσης και έγκαιρης παρέμβασης μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες».
11:40-12:00 Ελευθερία Σιμιτζή-Δέλλα, επόπτρια Ποιότητας Εκπαίδευσης Ν. Ρεθύμνου με θέμα «Στρατηγικές αντιμετώπισης και υποστήριξης των νηπίων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες μέσα από τις δομές της Προσχολικής Εκπαίδευσης».
12:00-12:20 Ιάκωβος Μαστρογιάννης σύμβουλος Εκπαίδευσης Φυσικής Αγωγής Χανίων και Ρεθύμνου με θέμα: «Διαγνωστικές και παιδαγωγικές δυνατότητες της παράλληλης στήριξης στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής».
12:20-13:00 Ερωτήσεις – Διευκρινήσεις – Συζήτηση.
13:00-13:15 Αποτίμηση ημερίδας – κλείσιμο.