Το αργότερο ως το τέλος Μαΐου θα έχει κλείσει το θέμα που αφορά στη χάραξη του περιφερειακού δρόμου της πόλεως Ρεθύμνου όπως ανέφερε μιλώντας στα «Ρ.Ν.» ο πρόεδρος του ΟΑΚ Θοδωρής Νίνος. Ήδη την επομένη εβδομάδα θα γίνει μια ακόμα -η τελική – συνάντηση των μελετητών του δρόμου παρουσία και των μελετητών επέκτασης του σχεδίου πόλεως Καλλιθέα – Περιβόλια και Κουμπές – Σαρακίνα ώστε να καταλήξουν στην πρόταση που θα αποτελεί τη βέλτιστη λύση, όσον αφορά το κομμάτι της επέκτασης δυτικά δηλαδή από την οδό Κουρμούλη έως και τον κόμβο Ατσιποπούλου και να μπορέσουν οι μελετητές να προχωρήσουν στην εκπόνησή της.
Υπενθυμίζεται ότι οι μελέτες προτείνουν τρεις διαφορετικές εναλλακτικές χαράξεις.
Η μελέτη επέκτασης του περιφερειακού δρόμου αφορά τα τμήματα από την οδό Δασκαλάκη (κτίρια πρώην ΤΕΙ στα Περιβόλια) έως τον κόμβο Αμαρίου, όπου η χάραξη είναι ξεκάθαρη, ενώ για το τμήμα από την οδό Κουρμούλη έως τον κόμβο Ατσιποπούλου, εξετάζονται τρεις εναλλακτικές.
Ήδη έχουν πραγματοποιηθεί σχετικές συναντήσεις την Παρασκευή 4 Απριλίου στα γραφεία της Νομαρχιακής Επιτροπής Ρεθύμνου του ΤΕΕ – Τμήμα Δυτικής Κρήτης στην οποία συμμετείχαν ο πρόεδρος του ΟΑΚ, Θοδωρής Νίνος, ο διευθυντής Συγκοινωνιακών Έργων του ΟΑΚ, Νίκος Σιεμένης και ο μηχανικός Σπύρος Λαγουδάκης, η μελετητική ομάδα και τα μέλη της ΝΕ ΤΕΕ αλλά και μια δεύτερη συνάντηση τη Μεγάλη Τρίτη παρουσία του δημάρχου Ρεθύμνης κ. Γιώργη Μαρινάκη και του Αντιδημάρχου Κυκλοφοριακών Θεμάτων κ. Στέλιου Ξεζωνάκη. Όπου παρουσιάστηκαν από τους μελετητές τα τρία σενάρια.
Σε σχετικές δηλώσεις του ο πρόεδρος του ΟΑΚ Θοδωρής Νίνος ανέφερε: «Θα κάνουμε μια συνάντηση την επόμενη εβδομάδα παρουσία και των μελετητών της επέκτασης του σχεδίου πόλεως Ρεθύμνου, γιατί στόχος όλων είναι να πετύχουμε τη βέλτιστη λύση δηλαδή τον συνδυασμό και της λειτουργίας ως περιφερειακού του συγκεκριμένου δρόμου αλλά και αυτός να προσφέρει τα βέλτιστα οφέλη στην επιχειρούμενη επέκταση σχεδίου πόλεως στα δυτικά της πόλης μας. Αυτή είναι η στόχευση θα δούμε τώρα και πως σκέφτονται από χωροταξικής και μελετητικής πλευράς οι μελετητές την προτεινόμενη χάραξη. Θα δούμε και τις απόψεις τις δικές τους και από κει και πέρα θα παρθούν οι αποφάσεις για το ποια θα είναι η προτεινόμενη χάραξη στα δυτικά. Ως προς τα ανατολικά, για τον υφιστάμενο δρόμο δεν υπάρχει καμία ένσταση. Η πρόθεση είναι να πετύχουμε τη βέλτιστη λύση και σαν περιφερειακός να λειτουργεί και να εξυπηρετεί αυτό το οποίο οραματιζόμαστε και να εξυπηρετεί σαν περιφερειακός αλλά και προφανέστατα να αποφύγουμε κάποια «παρενέργεια» η οποία πιθανόν να υποδειχθεί από τους μελετητές».