
- This εκδήλωση has passed.
«Διατροφή και γυναίκα – μια φιλική σχέση με το περιβάλλον»
09/07/2025 στις 6:30 ΜΜ

Η Κοινωνική Υπηρεσία του δήμου Ρεθύμνης διοργανώνει στο Σπίτι του Πολιτισμού στις 18:30 μ.μ. εκδήλωση με θέμα «Διατροφή και Γυναίκα – Μια φιλική σχέση με το περιβάλλον». Ομιλητές: Ρένια Τσιριμονάκη, Φιλόλογος-Γραμματέας ΧΕΝ Ρεθύμνης, Στυλιανή Μαγκούτη – Στεφανάκη, Κτηνίατρος, Πάτρα Σκανδάλη, Περιστερίδη – Καθηγήτρια Οικιακής Οικονομίας, Αλέξανδρος Ανδρουλάκης, Corporate Executive Chef (a la carte) και Πρέσβης της Ελληνικής Γαστρονομίας.