
- This εκδήλωση has passed.
Θερινό σινεμά στο 8ο Δημοτικό Σχολείο
16 Μαΐου στις 8:00 ΜΜ

Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 8ου Δημοτικού Σχολείου διοργανώνει θερινό σινεμά προβάλλοντας την ταινία «Coco», στο προαύλιο του σχολείου, στις 20:30 μ.μ. Προσέλευση: 20:00 μ.μ. Είσοδος: 3€