Η Διεύθυνση Κοινωνικών Υπηρεσιών του Δήμου Ρεθύμνης και το ΚΗΦΗ διοργανώνουν εκδήλωση με τίτλο: «Η Παράδοση μέσα από τα μάτια της Τρίτης Ηλικίας». Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στο Σπίτι του Πολιτισμού την Παρασκευή 5 Ιουνίου στις 10:30-12:00 και περιλαμβάνει τις ομιλίες: «Η Υγιής Γήρανση σαν καλή Πρακτική απέναντι στην ασθένεια και την μοναξιά» και «Τα βότανα της Κρήτης και οι ευεργετικές τους χρήσεις -Ο θησαυρός της Κρητικής γης».
Επιπλέον θα ακουστούν νοσταλγικά τραγούδια από την δημιουργική ομάδα του ΚΗΦΗ με τίτλο «πάμε σαν άλλοτε» και αφηγήσεις ηλικιωμένων.
«Μια εκδήλωση αγάπης και σεβασμού για τους ανθρώπους που κρατούν ζωντανή την παράδοση και την μνήμη μας», όπως αναφέρει η Διεύθυνση













