Ξεχείλισε ο κυνισμός ο αχαλίνωτος
των αναρριχομένων διά της ερπετικής
μεθόδου του κισσού επί του κυπαρίσσου
Των άνευ ζωνών ασφαλείας αλαζόνων
Των γυρολόγων παρα-ϊδεολόγων»
ή θεσιθήρων μέσω «παραθύρων»
Όλων εκείνων που, οι δόλιοι,
«δεν βλέπουν» το πασιφανές,
«δεν ακούν» το κραυγαλέο,
«δεν γνωρίζουν» το πασίγνωστο,
«δεν θυμούνται» ό,τι μόλις… έφαγαν
ή «επικαλούνται το δικαίωμα σιωπής»
Των άτροπων υπότροπων σκανδαλιστών,
των ασκανδάλιστων από τα σκάνδαλα
ή των… επαγγελματιών της υπο-
βάθμισης και κάλυψής τους
Εκείνων που παραχαράσσουν
τις στοχευμένες απώλειες
ως… «παράπλευρες»
και τις γενοκτονίες
ως… αληθοκτονίες προπαγάνδας
Των παραθεριστών που χαριεντίζονται,
ενώ οι πολεμόχαροι «θερίζουν» πλάι τους
Των… «νιπτοχέρηδων» και χειροκροτητών
μαρτύρων λαθροχειριών, χειροδικιών ή και
χειρίστων συμπεριφορών χειριστικότητας,
αναξιοκρατίας, ρατσισμού κι ασυδοσίας!
* * *
Ξεχείλισε ο κυνισμός ο αχαλίνωτος
Παρανομίας έναντι Νομιμότητας
Πλειοψηφίας έναντι Μειοψηφίας .
Παντοδυναμίας έναντι Αδυναμίας .
Δημοκοπίας έναντι Δημοκρατίας .
Σεμνοτυφίας έναντι Σεμνότητας .
Λαϊκισμού έναντι Λαϊκότητας .
Ψηφιακής Υπερεπάρκειας έναντι
Ανεπάρκειας ή Αναλφαβητισμού .
Επεκτατισμού έναντι Φιλειρηνισμού .
Αφύσικης Στάσης έναντι Μάνας Φύσης .
Δόλιας Νίκης έναντι Έντιμης Ήττας .
Απάνθρωπου «Υπερανθρωπισμού»
και, γενικά, κάθε Υπερτροφικού
Εγώ έναντι Ατροφικού Εμείς!
* * *
Ξεχείλισε ο κυνισμός ο αχαλίνωτος
εκείνων που ανορθογραφούν την κοινωνία
με ύψιλον το «κοι» και μ’ όμικρον το «νω»,
σε… κύνες και σε… όνους παραπέμποντας!…
Ναι! «Πρέπει να ‘ρθει πάλι ο Νους, ο νομοθέτης,
να βάλει καινούργια τάξη, καινούργιους νόμους.
Να γίνει ο κόσμος (…) πλούσια αρμονία…» 1.
Κρίμα που, έως τώρα, η φωνή αυτή
του Καζαντζάκη
είναι «φωνή βοώντος εν τη ερήμω»!
1 Ν. Καζαντζάκης, «Αναφορά στον Γκρέκο»
(Η πλήρης διατύπωση είναι: «Κοιτάζω γύρω μου, κοιτάζω μέσα
μου. Η αρετή τρελάθηκε, η γεωμετρία τρελάθηκε, η ύλη τρελάθηκε.
Πρέπει νάρθει πάλι ο Νους, ο νομοθέτης, να βάλει καινούργια τάξη,
καινούργιους νόμους. Να γίνει ο κόσμος πιο πλούσια αρμονία…».









