Ο ΑΟ ΡΕΑ κρατάει στο ρόστερ του μια μαχήτρια όπου θα συνεχίζουν να πορεύονται μαζί για τουλάχιστον έναν χρόνο ακόμα. Η Γλυκερία Νικοπούλου θα δίνει τις μάχες της όπως έχει συνηθίσει άλλωστε “κρατώντας θερμοπύλες” στα μετόπισθεν.
Για την εν λόγω αμυντικό, δεν υπήρχε λόγος να μην ανανεώσει και κάπως έτσι κλήθηκε να περάσει από τα γραφεία και να δώσει τα χέρια μιας νέας συνεργασίας. Η επίσημη ΡΕΑ αναφέρει για εκείνη:
“Ο ΑΟ ΡΕΑ ανακοινώνει την ανανέωση της συνεργασίας του με τη Γλυκερία Νικοπούλου, η οποία θα φορέσει τη φανέλα της ομάδας μας για 3η συνεχόμενη σεζόν.
Η 27χρονη (γεν. 22/8/1998) κεντρική αμυντικός αποτελεί μία από τις πιο σταθερές και κομβικές παρουσίες της ΡΕΑ τα τελευταία χρόνια, έχοντας καθιερωθεί ως η «κολώνα» της αμυντικής γραμμής. Με τη δυναμικότητα και τη μαχητικότητα και τη προσφέρει ασφάλεια στα μετόπισθεν, ενώ ξεχωρίζει ιδιαίτερα για την κυριαρχία της στις προσωπικές μονομαχίες και στο ψηλό παιχνίδι. Η παρουσία της εντός γηπέδου αποτελεί σημείο αναφοράς για την αμυντική λειτουργία της ομάδας, ενώ παράλληλα πρόκειται για μία αθλήτρια με εξαιρετικό χαρακτήρα και επαγγελματισμό, στοιχεία που την καθιστούν πολύτιμο μέλος της οικογένειας της ΡΕΑ.
Ο ΑΟ ΡΕΑ εύχεται στη Γλυκερία Νικοπούλου υγεία, δύναμη και ακόμα περισσότερες επιτυχίες με τη φανέλα της ΡΕΑ.”
Γλ. Νικοπούλου: «Υπάρχει εμπιστοσύνη και σταθερότητα»
Για την 27χρονη ποδοσφαιρίστρια το να δώσει τη συγκατάθεσή της να παραμείνει στο Ρέθυμνο δεν ήταν κάτι το δύσκολο. Της αρέσει η ομάδα, της αρέσει η καθημερινότητά της, της αρέσει η πόλη και οι συμπαίκτριές της οπότε, το να παραμείνει έμοιαζε τυπική υπόθεση.
«Νιώθω ιδιαίτερη χαρά και ικανοποίηση που θα συνεχίσω για τρίτη συνεχόμενη σεζόν στη ΡΕΑ. Η απόφαση να παραμείνω ήταν πολύ εύκολη για μένα, καθώς στην ομάδα υπάρχει εμπιστοσύνη, σταθερότητα και ένα περιβάλλον που με βοηθά να εξελίσσομαι και να δίνω πάντα τον καλύτερο μου εαυτό.
Η ΡΕΑ έχει πλέον καθιερωθεί σε υψηλό επίπεδο και αυτό είναι αποτέλεσμα σκληρής δουλειάς και συλλογικής προσπάθειας. Πιστεύω πως το μέλλον μας επιφυλάσσει ακόμα μεγαλύτερες επιτυχίες και σημαντικές στιγμές.
Θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά τον πρόεδρο για την εμπιστοσύνη και τη στήριξη του, τους προπονητές μου, αλλά και τις συμπαίκτριές μου, με τις οποίες μοιραζόμαστε καθημερινά την ίδια προσπάθεια, το ίδιο πάθος και κοινούς στόχους».













