Του ΔΗΜΗΤΡΗ ΣΑΜΨΩΝ
Δάσος ή δασικό οικοσύστημα νοείται το οργανικό σύνολο άγριων φυτών με ξυλώδη κορμό πάνω στην αναγκαία επιφάνεια του εδάφους, τα οποία μαζί με την εκεί συνυπάρχουσα χλωρίδα και πανίδα αποτελούν μέσω της αμοιβαίας αλληλεξάρτησης και αλληλοεπίδρασής τους, ιδιαίτερη βιοκοινότητα (δασοβιοκοινότητα) και ιδιαίτερο φυσικό περιβάλλον (δασογενές).
Δασικές εκτάσεις ΔΕΝ νοούνται και οι οποιασδήποτε φύσεως ασκεπείς εκτάσεις, βραχώδεις, φρυγανώδεις ή χορτολιβαδικές εκτάσεις.
Το κράτος «Δικαίου» κάθε λίγο και λιγάκι ανακαλύπτει – εφευρίσκει κάποια πράγματα και τα φέρνει στην επικαιρότητα- για να ταλαιπωρεί, να βασανίζει τον πολίτη και να του τα παίρνει.
Μια τέτοια εφεύρεση έφερε τώρα με την ανάρτηση των δασικών χαρτών.
Η περιοχή μας, ο τόπος μας, η γη μας δεν είναι ούτε υπήρξε ποτέ δασική. Οι πατεράδες μας, οι παππούδες μας και πολλοί από εμάς τους ίδιους πηγαίναμε στα χωράφια, στη γη αυτή που σπέρναμε τα δημητριακά, τα ψυχανθή κ.λπ. και ακολουθούσαμε το ζευγάρι που όργωνε και ‘μεις πίσω σκάβαμε.
Από τον αφρό της θάλασσας μέχρι τα πλάγια των βουνών υπήρξε καλλιεργήσιμη γης, με περιβόλια, αμπέλια, ελιές, οπωροφόρα δένδρα και άλλα καρποφόρα δένδρα κ.λπ.
Απόδειξη όλων αυτών είναι οι τράφοι (τοίχοι) οι πεζούλες, τα αλώνια, τα πατητήρια και λοιπές αποδείξεις που υπάρχουν ακόμα και σήμερα.
Παραγωγικά ακόμη δένδρα είναι και τα βελανίδια, το εισόδημα των οποίων έζησε τους κατοίκους τα δύσκολα χρόνια της φτώχειας και της πείνας.
Πολλές πηγές της αρχαιότητας όπως ο Στράβων, ο Γαληνός και ο Αππιανός αναφέρουν πως το βελάνι σε πολλές φτωχές περιοχές αποτελούσε τροφή για το χειμώνα. Έτσι και κατά τον Ηρόδοτο το Δελφικό Μαντείο αναφέρεται σε Αρκάδες Βελανοφάγους.
Επίσης από την επεξεργασία του κυπέλλου του βελανιδιού γινόταν η στύψη των πετσών (δερμάτων) και τώρα είναι δασικό τι κρίμα, τι κρίμα!
Ποιοι είναι αυτοί που νομοθέτησαν, έχουν σκάψει ποτέ τους; Γνωρίζουν τι είναι δασική έκταση και τι δεν είναι;
Γιατί από ότι φαίνεται είναι τελείως άσχετοι και κάθε γωνιά της γης μας, της ιδιόκτητης περιουσίας μας, των κτισμάτων μας και των σπιτιών μας, την έχουν χαρακτηρίσει στην πλειοψηφία της δασική.
Αυτό κι αν είναι σεξουαλική κακοποίηση,
αυτό κι αν είναι κτηματική κακοποίηση,
αυτό κι αν είναι κρατική απάτη,
αυτό κι αν είναι κρατική αρπαγή.
Αλήθεια, με πρόσφατο νόμο που ψηφίστηκε από τη Βουλή των Ελλήνων για την πρόσληψη Αστυνομικών στα πανεπιστήμια γιατί τους έχουν ανάγκη, ερωτώ:
Γιατί να μη νομοθετήσουν άμεσα με νέο νόμο την πρόσληψη γιατρών – ψυχολόγων και ψυχιάτρων για τη Βουλή των Ελλήνων που κρίνεται απαραίτητο να εξετάζουν τους Βουλευτές, υπουργούς που νομοθετούν, γιατί μερικοί τουλάχιστον απ’ αυτούς έχουν άμεση ανάγκη πριν από κάθε ενέργεια να εξετάζονται απ’ αυτούς.
Επίσης οι εν λόγω σοφοί πρέπει να καταλάβουν ότι δεν θα πάρουν τις περιουσίες μας, τη γη μας, σαν κατακτητές όπως φαίνονται γιατί πρέπει να γνωρίζουν ότι όσοι το επιχείρησαν Τούρκοι, Ιταλοί, Γερμανοί κ.λπ. κατασφαγιασμένοι και ηττημένοι πήραν το δρόμο της επιστροφής τους.
Για το παραπάνω θέμα που έχει προκύψει:
ΠΡΟΤΕΙΝΩ
- Η τοπική Αυτοδιοίκηση, Δήμοι, Κοινότητες, φορείς, Αντιπεριφέρειες, Περιφερειάρχες και όχι μόνο να καταγγείλουν σε κάθε αρμόδιο το απαράδεκτο του νόμου που επικαλείται το κράτος με τους δασικούς χάρτες και να γίνει η άμεση αποδέσμευση των περιουσιών μας, της γης μας από αυτό το καθεστώς.
Γιατί εμείς οι πολίτες, γιατί εμείς οι ιδιοκτήτες των περιουσιών μας, της γης μας που τόσα χρόνια το κράτος μας αναγνωρίζει ιδιοκτήτες πληρώνοντας ΕΝΦΙΑ κ.λπ. τώρα πρέπει να κάνουμε αιτήσεις για πρόδηλα σφάλματα, για αντιρρήσεις κ.λπ. καταβάλλοντας παράβολα, πληρώνοντας μηχανικούς, δικηγόρους και δικαστικές δαπάνες χωρίς καμιά αιτία και στο τέλος μπορεί να τα χάσουμε όλα. Γιατί; Γιατί;
- Η καραμέλα του δασικού που επικαλείται κάθε τόσο το Δημόσιο μπορεί να λυθεί οριστικά και αμετάβλητα μέσα σε λίγους μήνες με τον ορισμό επιτροπών ανά νομό ή Δήμο και με μηχανοργάνωση των Αεροφωτογραφιών θα γίνεται επιτόπια επίσκεψη σε κάθε χώρο, αγροτεμάχιο κ.λπ. που χρήζει έρευνας για να διαπιστώνεται η πραγματικότητα και να δίνεται η οριστική λύση.
- Διαφορετικά σε κάθε αντίθετη περίπτωση παρά τη νομιμοφροσύνη που μας διακρίνει εκφράζοντας την αγανάκτηση εκατοντάδων πολιτών θα αναγκαστούμε να προβούμε σε δυναμικές κινητοποιήσεις με επ’ ώμου μανάρια (τσεκούρια) ακονισμένα εναντίον κάθε αρμοδίου φορέα για τα τεκταινόμενα.