Άλλη μία αποχώρηση παράγοντα έχει να υποστεί το ρεθεμνιώτικο ποδόσφαιρο (μετά από αυτές του Στ. Πιατά-Παπαδάκη της Δόξας και Γ. Δρουδάκη του ΟΦΑ) μέσα σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα. Ο Μανώλης Βαρούχας αφήνει τον προεδρικό θώκο στον Άρη προκειμένου να αναλάβουν άλλοι σε μια προσπάθεια ανανέωσης.
Στην πραγματικότητα βέβαια, ο απερχόμενος πρόεδρος του Άρη που έχει υπηρετήσει την ομάδα πάνω από 4 δεκαετίες (ήταν από μικρό παιδάκι στα Μισίρια), έχει όλα τα βιώματά του εκεί… Πρωταθλήματα στις μικρές κατηγορίες ως παίδας, στη μεγάλη ομάδα από 15 χρονών, σε εποχές που η Αναγέννηση και ξανάγινε Άρης και πορεύτηκε στη Δ’ Εθνική με παίκτες όπως, Πίτας, ο Σερβιλάκης, ο Μπέκας, ο Γαλάνης κ.α., ως τη στιγμή που ανέλαβε πρόεδρος το 2011 αναδημιουργώντας τις ακαδημίες του συλλόγου, την ομάδα που πήρε δύο σπουδαία πρωταθλήματα, το 2014 και το 2016 αλλά και την έξοδο στη Γ’ Εθνική (2020).
Η διαδικασία από το πόστο αυτό ήταν ψυχοφθόρα από ένα σημείο κι έπειτα για τον ίδιο. Είναι αλήθεια ότι δεν δείλιασε να μπει σε τρύπες που έκρυβαν δυσάρεστες εκπλήξεις, ανεξάρτητα αν είχε δίκιο ή άδικο. Οι επιπρόσθετες ευθύνες, το γεγονός ότι η ομάδα θα έπρεπε να ψαχτεί κι άλλο για ανανέωση μα κυρίως η κόπωση, τον ανάγκασαν να κάνει στην άκρη.
Αφήνει ως παρακαταθήκη το πιο σημαντικό, το γήπεδο των Μισιρίων που μέσω του ιδίου αλλά και των συνεργατών του (Χατζηδάκη, αφών Μανουσάκη, Μπαγκάκη κ.α..) έτρεξαν οι ενέργειες για να μπορέσει η πολιτεία να προσφέρει αυτόν τον χώρο άθλησης για το εγγύς μέλλον του συλλόγου. Ο ίδιος αναφέρει στην αποχαιρετιστήρια ανακοίνωσή του:
“Με βαθιά συγκίνηση και αίσθημα ευθύνης ανακοινώνω την αποχώρησή μου από τη θέση του προέδρου του Άρη Ρεθύμνου, έπειτα από 15 χρόνια μιας διαδρομής που σημάδεψε τη ζωή μου.
Αυτά τα χρόνια δεν αποτέλεσαν απλώς μια διοικητική πορεία. Ήταν ένα ταξίδι γεμάτο όνειρα, αγώνες, επιτυχίες, αλλά και μεγάλες δοκιμασίες.
Μαζί ζήσαμε ιστορικές στιγμές, πανηγυρίσαμε ανόδους, κατακτήσαμε τίτλους και κρατήσαμε την ομάδα ψηλά, με αξιοπρέπεια, συνέπεια και πίστη στις αξίες μας.
Υπήρξαν δύσκολες στιγμές, έντονη κριτική, επιθέσεις και μάχες ακόμη και στις δικαστικές αίθουσες. Όμως στάθηκα όρθιος, με μοναδικό γνώμονα το καλό της ομάδας, χωρίς ποτέ να κάνω πίσω από τις αρχές και τις αξίες μου.
Ιδιαίτερη θέση σε αυτή τη διαδρομή κατέχει η ανακατασκευή του γηπέδου μας. Ένα έργο ζωτικής σημασίας για το παρόν και το μέλλον της ομάδας.
Πολλές φορές χρειάστηκε να παλέψουμε σχεδόν μόνοι μας, να ξεπεράσουμε εμπόδια και δυσκολίες και να δώσουμε μάχες που λίγοι γνώριζαν. Δεν σταματήσαμε ποτέ, γιατί πιστεύαμε βαθιά πως αυτό το έργο άξιζε για τις επόμενες γενιές.
Θέλω να ευχαριστήσω θερμά την Περιφέρεια,τον δήμο όλους όσους μας βοήθησαν (ήσασταν πολλοί) με τη στήριξή τους.
Ένα μεγάλο «ευχαριστώ» στα μέλη της διοίκησης, στους προπονητές, στους αθλητές, στους συνεργάτες, στους χορηγούς και πάνω απ’ όλα στον κόσμο της ομάδας.
Ιδιαίτερα ευχαριστώ τη σύζυγό μου, τον γιο μου και όλη μου την οικογένεια για την αμέριστη στήριξή τους όλα αυτά τα χρόνια.
Η απόφαση αυτή δεν ήταν εύκολη. Όμως κάθε κύκλος κλείνει για να ανοίξει ένας νέος.
Φεύγω περήφανος για όσα πετύχαμε μαζί.
Δεν αποχωρώ από την ομάδα· αποχωρώ μόνο από τη θέση.
Η καρδιά μου θα βρίσκεται για πάντα εδώ.
Με εκτίμηση και βαθιά ευγνωμοσύνη,
Μανώλης Βαρούχας”













