Το πρώτο τμήμα του 1ου Νηπιαγωγείου Ρεθύμνου συμμετείχε το σχολικό έτος 2021-2022 στο έργο e-twinning «Everything is possible, even the impossible».
Tο έργο απευθύνεται σε μαθητές νηπιαγωγείου (ηλικίας 3-6 ετών) και η διάρκεια του ήταν περίπου 8 μήνες (από Οκτώβριο έως Μάιο).
Μέσα από τον διάσημο χαρακτήρα της Mary Poppins, τα παιδιά ανακάλυψαν αξίες όπως η φιλία,η καλοσύνη, η συνεργασία, η υγεία, η αποδοχή των διαφορών, η προστασία του πλανήτη και προσέγγισαν την αγγλική γλώσσα για πρώτη φορά.
Κάθε μήνα η Mary Poppins έβγάζε από τη «μαγική τσάντα» της μια ιστορία με θετικό μήνυμα και οι μαθητές την επεξεργάστηκαν (διαδικτυακά παιχνίδια και δραστηριότητες, βίντεο και τραγούδια, δράσεις STEM και ρομποτικής).«Σε κάθε δουλειά που πρέπει να γίνει, υπάρχει ένα στοιχείο διασκέδασης!»
Δραστηριότητες στο πλαίσιο του έργου:
Σεπτέμβριος-Οκτώβριος
–Ας γνωρίσουμε: το σχολείο μας, τους μαθητές μας, τους δασκάλους μας.Εισαγωγή στο eTwinning.
-Γνωριμία με τη Mary Poppins: ποια είναι, τι κάνει, ποια είναι η δουλειά της, το «μαγικό» αξεσουάρ της.
-Η Mary Poppins ζητά βοήθεια από τα παιδιά.
-Δραστηριότητες σχετικά με το Code Week 2021.
-Πρώτη ιστορία και δραστηριότητες: The first story: The story of Jack.
Νοέμβριος
-Δεύτερη ιστορία και δραστηριότητες: The second story: The tree of kindness.Online παιχνίδια.
Δεκέμβριος
-Τρίτη ιστορία και δραστηριότητες: The third story: It’s ok to be different.
-Online παιχνίδια.
-Δραστηριότητες για τα Χριστούγεννα.
Ιανουάριος
-Τέταρτη ιστορία και δραστηριότητες: The fourth story: Polly the little polar bear? – What is school?
-Online παιχνίδια.
Φεβρουάριος
-Πέμπτη ιστορία και δραστηριότητες: The fifth story: Be a friend.
-Online παιχνίδια.
-Δραστηριότητες σχετικά με την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου.
Μάρτιος
-Iστορία και δραστηριότητες.
-Online παιχνίδια.
Απρίλιος
-Έκτη ιστορία και δραστηριότητες: The sixth story: The Oak’s 4 friends.
-Online παιχνίδια.
Μάιος
-Ιστορία της Οκτάβας.
-Τελική ιστορία συνεργασίας.
-Αξιολόγηση.
Διάδοση: https://el.padlet.com/staviannoudakimaria/Bookmarks
Ευχαριστούμε τις ιδρύτριες του έργου κ. Paraskevi Karella και Ambra Coccia.
Μαρία Σταυγιανουδάκη, εκπαιδευτικός στο 1ο Νηπιαγωγείο Ρεθύμνου