«Είχε νόημα μια ακόμη σύσκεψη για το… κυκλοφοριακό, στις 11 Ιουνίου, τρέχοντος έτους» διερωτήθηκαν κάποιοι εκ των παρισταμένων χθες στα γραφεία του ΤΕΕ;
«Προφανώς και είχε. Για να… συζητήσουμε, όσα δεν έχουν γίνει…».
«Τι δηλαδή;» ρώτησε η δημοσιογράφος.
«Ο δακτύλιος στην παλιά πόλη», όπως ανέφερε ο ίδιος ο αντιδήμαρχος», δεν τηρείται». Ούτε καν οι… επιπλέον κάμερες που είχε αναφέρει ότι θα έχουν τοποθετηθεί πριν την έναρξη της σεζόν έχουν ακόμα τοποθετηθεί… «Ζήτησε την επίσπευση της αδειοδότησής τους από την Τροχαία».
Αλλά δεν ήταν μόνο αυτά…
Συζήτηση έγινε και για την… εισπραξιμότητα των κλήσεων από την «ελεγχόμενη στάθμευση»: «Στο Ρέθυμνο είναι μερικές… χιλιάδες ευρώ, όταν στα γειτονικά Χανιά προσεγγίζουν, αν δεν το ξεπερνούν το… ένα εκατομμύριο ευρώ(!)».
Πάντως η συζήτηση επεκτάθηκε στα… μέτρα, και κυρίως στους χρονικούς προγραμματισμούς: Πότε θα δρομολογηθούν τα λεωφορεία; «Δεν μπορώ να το προσδιορίσω χρονικά…» η… επική απάντηση.
O λόγος πάντως για τα δύο ηλεκτρικά – τα οποία έχουν ανακοινωθεί από αρχές του έτους, ίσως και… νωρίτερα, αλλά προσώρας παραμένουν προφανώς σε κάποιο αμαξοστάσιο.
Τι περιμένουν; Να γίνουν οι σχετικές συνεννοήσεις με το ΚΤΕΛ Χανίων – Ρεθύμνης για μίσθωση οδηγών. Να ετοιμαστεί παράλληλα το πάρκινγκ στο πρώην οικόπεδο Φραγάκη στον Κουμπέ για να μπορεί να φιλοξενήσει περί τις εξήντα θέσεις οχημάτων.
«Και πως θα περιφρουρηθεί ώστε οι θέσεις να παραμένουν ελεύθερες για τους κατοίκους του δυτικού Ρεθύμνου;» ρώτησε κάποιος/α;
– «Θα το δούμε τότε…».