Νέος διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ρεθύμνου αναλαμβάνει ο Αντώνιος Σπυριδάκης. Σύμφωνα με την απόφαση που δημοσιεύτηκε στη Διαύγεια ο κ. Σπυριδάκης αναλαμβάνει καθήκοντα μέχρι την 31η Ιουλίου 2026.
Σημειώνεται ότι μετά τη συνταξιοδότηση του Μανούσου Μαραγκάκη καθήκοντα διευθυντή εκτελούσε ο Παναγιώτης Αντωνιάδης,Προϊστάμενος Τμήματος Ε΄ Εκπαιδευτικών Θεμάτων. Δ.Δ.Ε..
Ο νέος διευθυντής όπως αναφέρει η απόφαση που υπογράφει η προϊσταμένη της Γενικής Διεύθυνσης Γεωργία Προκοπιάδου Εκπαιδευτικού Προσωπικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού υποχρεούται να αναλάβει υπηρεσία μέχρι τη Δευτέρα, 8 Ιουνίου 2026.









