Η προσκόμιση των απαραίτητων στοιχείων από πλευράς Πανεπιστημίου για τις ώρες κατά τις οποίες είναι αυξημένες οι μεταφορικές ανάγκες των φοιτητών είναι απαραίτητη για να μπορέσει το ΚΤΕΛ να προχωρήσει σε ανασχεδιασμό των δρομολογίων τους για την αποτελεσματική εξυπηρέτηση των φοιτητών. Αυτό αναφέρεται σε ανακοίνωση της Εταιρίας «ΚΤΕΛ Χανίων -Ρεθύμνου ΑΕ» αναφορικά με το ζήτημα που έχει προκύψει σε σχέση με τα προβλήματα μεταφοράς των φοιτητών του Ρεθύμνου από και προς την Πανεπιστημιούπολη Γάλλου. Το ΚΤΕΛ υποστηρίζει ότι έχει ζητήσει από την πρυτανεία του ΑΕΙ να προσδιορίσει τις ώρες που καταγράφεται μαζική προσέλευση στο Πανεπιστήμιο για να κάνει τον προγραμματισμό τους, κάτι τέτοιο όμως όπως σημειώνει δεν έχει γίνει μέχρι σήμερα. Παράλληλα, σημειώνει πως από τον Γενάρη θα υπάρχουν δρομολόγια τις ώρες αιχμής με αφετηρία το σταθμό του ΚΤΕΛ για την μεταφορά των φοιτητών της παλιάς πόλης και του Κουμπέ προς του Γάλλου.
Αναλυτικά, στην ανακοίνωση της Εταιρίας «ΚΤΕΛ ΧΑΝΙΩΝ – ΡΕΘΥΜΝΟΥ ΑΕ» αναφέρεται:
«Με αφορμή τις συζητήσεις των τελευταίων ημερών σχετικά με τα δρομολόγια της αστικής συγκοινωνίας που εξυπηρετούν μεταξύ άλλων και τους χιλιάδες φοιτητές της πανεπιστημιούπολης Γάλλου, η Εταιρία «ΚΤΕΛ Χανίων – Ρεθύμνου ΑΕ» διευκρινίζει τα παρακάτω:
Καθημερινά το ΚΤΕΛ εκτελεί 50 συνολικά τακτικά αστικά δρομολόγια από τα Μισίρια έως και την πανεπιστημιούπολη Γάλλου, ενώ παράλληλα εκτελεί ημερησίως και άλλα 30 -κατά μέσο όρο- δρομολόγια όταν καταγράφονται έκτακτες συνθήκες (αυξημένη ροή επιβατών).
Οι αιτιάσεις ορισμένων ότι τα δρομολόγια δεν επαρκούν για να καλύψουν τις μεταφορικές ανάγκες των φοιτητών τις ώρες αιχμής δεν ευσταθούν, καθώς κανείς μέχρι σήμερα δεν έχει προσδιορίσει με ακρίβεια ποιες είναι τελικά οι ώρες αιχμής.
Το ΚΤΕΛ Χανίων – Ρεθύμνου δια στόματος του αντιπροέδρου του, κ. Γιώργου Χατζηδάκη και κατά την πρόσφατη σύσκεψη που συγκάλεσε ο δήμαρχος Ρεθύμνου, κ. Γιώργος Μαρινάκης κάλεσε την πρυτανεία του Πανεπιστημίου Κρήτης να του αποστέλλει στοιχεία στα οποία να προσδιορίζει με ακρίβεια ποιες είναι οι ώρες αιχμής (και όχι τον αριθμό των εγγεγραμμένων φοιτητών ανά τμήμα, όπως πράττει). Δηλαδή, τις ημέρες και τις ώρες στην διάρκεια της εβδομάδας που καταγράφεται μαζική προσέλευση φοιτητών, ώστε να μπορεί στην συνέχεια να αναδιαμορφώσει άμεσα τα δρομολόγια του.
Δυστυχώς, κάτι τέτοιο μέχρι σήμερα δεν έχει γίνει, με αποτέλεσμα το Γραφείο Κίνησης του ΚΤΕΛ να αδυνατεί να τροποποιήσει το πρόγραμμα των δρομολογίων τις ημέρες και τις ώρες που διεξάγονται τα περισσότερο «δημοφιλή» μαθήματα.
Επίσης, το ΚΤΕΛ προτίθεται να εκτελέσει δοκιμαστικά τις ώρες αιχμής από τον ερχόμενο Ιανουάριο έως και το Πάσχα ένα «βοηθητικό» -στο τακτικό της γραμμής- δρομολόγιο που θα έχει ως αφετηρία του τον σταθμό του ΚΤΕΛ, δηλαδή, μία περιοχή εκτός του κυκλοφοριακά φορτισμένου κέντρου της πόλης και κατάληξη την πανεπιστημιούπολη Γάλλου και αντίστροφα.
Στόχος του εγχειρήματος είναι οι φοιτητές κυρίως της παλιάς πόλης και του Κουμπέ να μπορούν να χρησιμοποιούν το εν λόγω δρομολόγιο, ώστε να «αποσυμφορηθεί» η βασική τακτική γραμμή. Όμως και σε αυτή την περίπτωση, απαραίτητη προϋπόθεση για την εκτέλεση του δρομολογίου είναι να προσδιοριστούν από τους αρμόδιους οι λεγόμενες ώρες αιχμής. Διαφορετικά όσα επιπλέον δρομολόγια και αν προστεθούν η κατάσταση θα παραμένει ως έχει.
Τέλος το ΚΤΕΛ ενημερώνει το κοινό ότι στο πλαίσιο της αναβάθμισης των υπηρεσιών του, δημιούργησε το Γραφείο Επικοινωνίας, στο οποίο μπορούν να απευθύνονται οι πολίτες, όχι για παροχή πληροφοριών, αλλά για περιπτώσεις συμβάντων που σχετίζονται με τις παρεχόμενες υπηρεσίες της Εταιρίας.
Οι τρόποι επικοινωνίας είναι είτε αποστέλλοντας σχετικό επώνυμο e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση pressoffice@e-ktel.com, είτε καλώντας καθημερινά (εκτός Σαββατοκύριακου) στο τηλέφωνο 28313 06182 από τις 08.00 π.μ. έως τις 16.00 μ.μ.
Παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι για την καλύτερη εξυπηρέτησή τους να αναφέρουν (ή να αναγράφουν) συγκεκριμένα στοιχεία ώστε να γίνεται καταγραφή και άμεση διερεύνηση του θέματος, προκειμένου να λαμβάνουν έγγραφη απάντηση από την Εταιρία».