Η “Μάχη της Κρήτης” τιμήθηκε για άλλη μια φορά με τρόπο ξεχωριστό από το τμήμα δοκίμων αστυφυλάκων Ρεθύμνου σε μία εκδήλωση όπου, πέρα από τις τιμές αποδόθηκαν με την παρουσία του σεβασμιότατατου Μητροπολίτου Ρεθύμνου και Αυλοποτάμου κ.κ. Πρόεδρομου, Λάμπης και Σφακίων κ.κ. Ιωακείμ, την παρουσία απόγονων Αυστραλών στρατιωτών που πολέμησαν στο νησί μας, είχαμε και τον θεσμό του αγώνα δρόμου θυσίας.
Στον φετινό αγώνα έλαβαν μέρος αρκετοί δρομείς (πάνω από 60). Συγκεκριμένα, είχαμε 52 άνδρες και 11 γυναίκες.
Πρώτος νικητής ήταν ο Σπύρος Σηφακάκης με χρόνο 3.20,67, 2ος ο Γιώργος Βασιλάκης (14.30,50) και 3ος ο Αχιλλέας Ντινόπουλος (14.39,90). Στις γυναίκες, 1η δρομέας ήταν η Σοφία Κλαψινού με χρόνο 18.52.30 η οποίοα, σημειωτέον, ήταν 22η στη γενική κατάταξη 2η η Βασιλική Παπαδοπούλου με 18.58.90 (23η στη γενική) και 3η η Αργυρώ Δοκιμάκη με 18.58.93 και 24η στη γενική.
Ακολούθησε η απονομή μεταλλίων και λίγο μετά η εκδήλωση έκλεισε με δεξίωση που παρατέθηκε στο εστιατόριο της Σχολής από τη Διοίκηση του Τμήματος και την Αντιπεριφέρεια Ρεθύμνου.
Οι πρώτοι 10 δρομείς:
Σπύρος Σηφακάκης 13.20,67
2. Γιώργος Βασιλάκης 14.30,50
3. Αχιλλέας Ντινόπουλος 14.39,90
——————————————–
4. Κων/νος Ξυδάκης 14.59,00
5. Χριστόφορος Λαγουδάκης 15.05,90
6. Σήφης Σηφακάκης 15.40,40
7. Γιάννης Κουτσουράκης 16.18,30
8. Ζαχαρίας Βασιλάκης 16.29,90
9. Γιώργος Κωνσταντινίδης 16.46,30
10. Φραγκίσκος Μπαξεβάνης 17.09,30










