Ο Εμπορικός σύλλογος παρουσίασε το λογότυπο του «Ανοιχτού κέντρου εμπορίου»
Με το κομμάτι της προβολής και προώθησης ξεκινά η λειτουργία του Ανοιχτού Κέντρου Εμπορίου του Ρεθύμνου «Rethymnοn Open Mall». Πρόκειται για μια δράση που είναι ενταγμένη σε ευρωπαϊκό πρόγραμμα που υλοποιείται σε συνεργασία με τον δήμο Ρεθύμνου (που μέσα από το πρόγραμμα υλοποιεί έργα υποδομής).
Ειδικότερα, τα εμπορικά καταστήματα που θα προβάλλονται δωρεάν μέσω του Open Mall, οριοθετούνται από την Πλατεία Τεσσάρων Μαρτύρων – Κωνσταντίνου Γερακάρη (μέχρι Βάρδα Καλλέργη) – Βάρδα Καλλέργη – Αρκαδίου (γωνιά Βάρδα Καλλέργη μέχρι και γωνία Μελισσηνού) – Τσουδερών.
Συνολικά οι εμπορικές επιχειρήσεις που συμμετέχουν στο πρόγραμμα είναι 107.
Η ιστοσελίδα «Rethymnοn Open Mall» θα είναι σε λειτουργία από την Πέμπτη και σύμφωνα με τον Εμπορικό σύλλογο Ρεθύμνου, με βάση τη σύμβαση που έχει συναφθεί με την εταιρία κατασκευής του ιστότοπου, η συντήρηση και ανανέωσή του θα γίνεται εντός 24 ωρών και για ένα έτος από την ημέρα δημοσίευσής του.
Η συνολική προβολή μέσω του ιστότοπου καθώς και η ευρύτερη διαφημιστική προβολή είναι εντελώς δωρεάν για όλες τις επιχειρήσεις που συμμετέχουν στο πρόγραμμα.
Παράλληλα, ο Εμπορικός σύλλογος Ρεθύμνου παρουσίασε χθες και το λογότυπο το οποίο αποτελείται από μια αψίδα.
Στη σχετική ανακοίνωση του Εμπορικού συλλόγου για το λογότυπο αναφέρεται: «Με μεγάλη χαρά σας παρουσιάζουμε το λογότυπο του Rethymnοn Open Mall.
Στόχος μας ήταν να αποτυπώνει την ιδιαίτερη αρχιτεκτονική κληρονομιά του Ρεθύμνου, μεταφράζοντας τις κύριες γραμμές και την ομορφιά της πόλης μας σε απλά, σύγχρονα, γεωμετρικά σχήματα.
Το λογότυπο θέλαμε να είναι ένα συμβολικό μνημείο της αρχιτεκτονικής ομορφιάς του τόπου μας, εμπνευσμένο από την παράδοσή μας, δημιουργώντας μια σύνδεση με τον τόπο μας αλλά και τη σύγχρονη προοπτική του.
Το δημιουργικό σκεπτικό που επιλέξαμε για το λογότυπο είναι η αψίδα γιατί συνδυάζει την αισθητική της απλότητας, της καθαρότητας και της ευελιξίας.
Η επιλογή των χρωμάτων είναι εμπνευσμένη από τον τόπο μας και δημιουργεί μια ισχυρή αίσθηση ταυτότητας στο λογότυπο. Η παλέτα αντλεί τις αποχρώσεις από τα χρώματα των κτιρίων, του ηλιοβασιλέματος και της θάλασσας του Ρεθύμνου.
Μέσω απλών των γεωμετρικών σχημάτων, της σωστής ισορροπίας και της χρωματικής επιλογής, το λογότυπο αποτυπώνει την ουσία του Ρεθύμνου και δημιουργεί μια δυνατή και ξεχωριστή εικόνα για τον τόπο μας».
Σύμφωνα με τον εμπορικό σύλλογο η συμμετοχή των επιχειρήσεων στη δράση θα συμβάλλει στο να αποκτήσει η αγορά μια ταυτότητα ένα brand name. Η ηλεκτρονική περιήγηση στο εμπορικό κέντρο και η διασύνδεσή της με άλλα δρώμενα της πόλης και σημεία πολιτιστικού και ψυχαγωγικού ενδιαφέροντος εκτιμάται ότι θα ενισχύσουν την αγοραστική κίνηση και την εξωστρέφεια των καταστημάτων.
Εν τω μεταξύ, τα εμπορικά καταστήματα που συμμετέχουν στη δράση θα προχωρήσουν σε παρεμβάσεις που θα εξασφαλίζουν την ομοιομορφία τους και οι οποίες είναι οι εξής:
α) Ταμπέλα με την επιγραφή κάθε καταστήματος.
β) Βάψιμο στα χρώματα της αρχαιολογίας.
γ) Φωτιστικό σε κάθε κατάστημα.
δ) Ηχείο με bluetooth.
Η υλοποίηση του προγράμματος έχει καθυστερήσει σημαντικά καθώς υπήρξαν ενστάσεις από το Συμβούλιο Αρχαιολογίας Ηρακλείου σε ό,τι αφορά τις παρεμβάσεις στους εξωτερικούς χώρους των καταστημάτων. Ζήτημα το οποίο ξεπεράστηκε τους προηγούμενες μήνες και έτσι αυτές εκτιμάται ότι θα υλοποιηθούν εντός του 2024.