ο υπουργείο Ανάπτυξης έδωσε στη δημοσιότητα ακόμη 362 κωδικούς, οι οποίοι μετέχουν στη μείωση τιμών, έως 20% στα σούπερ μάρκετ, με την εφαρμογή της μείωσης τιμών να «τρέχει» ήδη σε βασικά καταναλωτικά προϊόντα στα «ράφια» των σούπερ μάρκετ, σε μια προσπάθεια να αντιμετωπιστεί η ακρίβεια που μαστίζει τα νοικοκυριά.
Η πρωτοβουλία μείωσης τιμής αφορά πρόσκληση της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων κ. Τάκη Θεοδωρικάκου προς το σύνολο των προμηθευτών τροφίμων και επωνύμων καταναλωτικών προϊόντων καθώς και του οργανωμένου λιανεμπορίου (σούπερ μάρκετ) της χώρας, ενώ πριν από μια εβδομάδα το υπουργείο Ανάπτυξης έδωσε στη δημοσιότητα τους πρώτους 123 κωδικούς, οι οποίοι μετέχουν ήδη στη μείωση τιμών, από 6% έως 15%.
Nα σημειωθεί πως τους κωδικούς προϊόντων τους έχουν στείλει στα σούπερ – μάρκετ οι προμηθευτές και η βιομηχανία, μετά και από την σχετική παρότρυνση του υπουργού Ανάπτυξης, Τάκη Θεοδωρικάκου, και στη συνέχεια η κάθε αλυσίδα λιανικής θα κάνει, εάν επιθυμεί έξτρα έκπτωση σε κάθε προϊόν της λίστας.
Η δήλωση του Υπουργού Ανάπτυξης, Τάκη Θεοδωρικάκου:
“Η προσπάθεια για την αποκλιμάκωση των τιμών και την αύξηση του διαθέσιμου εισοδήματος των πολιτών συνεχίζεται με αμείωτη ένταση. Συνδυάζοντας τους ελέγχους με την κοινωνική ευθύνη και την ενημέρωση των καταναλωτών. Προχωράμε σταθερά, δίπλα στους πολίτες και ιδιαίτερα σε εκείνους που έχουν τη μεγαλύτερη ανάγκη”.
Πηγή: ΗΜΕΡΗΣΙΑ