Με ελαφρά τραύματα στο Νοσοκομείο Ρεθύμνου νοσηλεύεται σύμφωνα με πληροφορίες των “Ρ.Ν.” ένας 70χρονος Ολλανδός o οποίος νωρίτερα το μεσημέρι τραυματίστηκε στο Φράγγι των Μύλων όπου έκανε πεζοπορία. Άμεσα ενημερώθηκε η Πυροσβεστική για τη διάσωσή του. Ο άνδρας στη συνέχεια παραδόθηκε στο ασθενοφόρο και μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο όπου και νοσηλεύεται.













