Η Εταιρεία «ΚΤΕΛ Χανίων Ρεθύμνου ΑΕ» υλοποιώντας τον στρατηγικό της σχεδιασμό στο πλαίσιο του Προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης και Προσφοράς προμηθεύτηκε πρόσφατα ένα νέο σύγχρονο απινιδωτή, ο οποίος εγκαταστάθηκε σε ειδική προθήκη πλησίον της αίθουσας αναμονής των επιβατών στον Σταθμό του Ρεθύμνου.
Η προμήθεια του εν λόγω οργάνου -που μπορεί να αποβεί σωτήριο για την ζωή των συνανθρώπων μας- κρίθηκε απαραίτητη από την Διοίκηση της Εταιρείας δεδομένου ότι από τον Σταθμό του Ρεθύμνου διέρχονται ετησίως περίπου 2,5 με 3 εκατομμύρια επιβάτες.
Επιπλέον, το προσωπικό της Εταιρείας έχει ήδη εκπαιδευτεί (έπειτα από ειδικά σεμινάρια που έγιναν) στην χρήση του και γενικότερα στην παροχή Α’ Βοηθειών ώστε ανά πάσα στιγμή να είναι έτοιμο για να αντιμετωπίσει οποιοδήποτε έκτακτο περιστατικό προκύψει που αφορά στην υγεία των επιβατών.
Διευκρινίζεται ότι ο απινιδωτής είναι άμεσα προσβάσιμος στο προσωπικό του Σταθμού στο οποίο μπορεί να απευθυνθεί κάθε πολίτης που θα αντιμετωπίσει τυχόν πρόβλημα αδιαθεσίας.
Σημειώνεται ότι αντίστοιχος απινιδωτής έχει ήδη εγκατασταθεί και στον κεντρικό Σταθμό του ΚΤΕΛ στα Χανιά και μάλιστα σε εμφανέστατο σημείο.
Με αυτή την απόφαση της Διοίκησης, το ΚΤΕΛ Χανίων Ρεθύμνου επενδύει στην αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών του, όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή του, δίδοντας ιδιαίτερη βαρύτητα στον άνθρωπο και τις ανάγκες του, καθώς δημιουργεί ασφαλείς συνθήκες κατά την παραμονή των επιβατών στον Σταθμό.