Συμπόσιο μαγειρικής τέχνης 2015
ΔΙΟΡΓΑΝΩΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ALDEMAR ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΟΤ
• Στόχος η προαγωγή της γαστρονομικής Ελλάδας στην Ευρώπη
H Aldemar Resorts, με ισχυρό σύμμαχο τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού, διοργανώνει για 6η συνεχή χρονιά, το Sympossio 2015 συμπράττοντας με Έλληνες παραγωγούς, τουριστικούς επιχειρηματίες και θεσμικά όργανα.
Το Sympossio, αυτό το διαδραστικό event μαγειρικής τέχνης, ταξιδεύει και φέτος στην Ευρώπη (Δυτική και Ανατολική) απευθυνόμενο σε ειδικό κοινό της ευρωπαϊκής τουριστικής βιομηχανίας με στόχο να προάγει την γαστρονομική Ελλάδα μέσα από τα προϊόντα και την κουζίνα της.
«Το φετινό μας ταξίδι, εις πείσμα των καιρών, θα είναι πλούσιο σε γαστρονομικές εμπειρίες και θετικά μηνύματα για την Ελλάδα που προχωρά δημιουργώντας νέες ευκαιρίες και συμμαχίες μέσω του γαστρονομικού της πολιτισμού» αναφέρουν οι διοργανωτές.
Το ταξίδι
Φέτος ξεκινά στις 16 Φεβρουαρίου από την Ιταλία και ειδικότερα: Στις 16 του μήνα στο Μιλάνο, 17 στην Μπολόνια, 18 στο Πέζαρο, 24 στην Ρώμη, 25 στην Φλωρεντία και 26 στο Τορίνο. Το ταξίδι θα συνεχιστεί στη Γερμανία από τις 10 έως τις 12 Μαρτίου, ακολουθεί η Γαλλία και συγκεκριμένα στις 17 Μαρτίου στην πόλη Νανσύ, στις 18 στο Μπορντώ, στις 19 στην Λυών. Η συνέχεια του ταξιδιού από τις 24 έως τις 26 Μαρτίου προβλέπει στάσεις στην Σλοβακία στο Λονδίνο και στην Ρωσία και θα ολοκληρωθεί στις 15 Απριλίου στην Ουκρανία.
Το concept: 4 Seasons Greece
Η γαστρονομική ομάδα της Aldemar για το Sympossio 2015, προετοίμασε μία μαγειρική και γευστική εμπειρία που διατρέχει τις τέσσερις εποχές του χρόνου, αναδεικνύοντας έτσι την εποχικότητα και την τοπικότητα της ελληνικής κουζίνας και τις διατροφικές συνήθειες που συναντώνται ανά εποχή και συνδέονται με τον πολιτισμό και τις παραδόσεις της χώρας.
Η φιλοσοφία: Μαζί μπορούμε καλύτερα
Προωθώντας την Ελλάδα, τα προϊόντα της και τον γαστρονομικό πολιτισμό της, μέσα από μία τέτοιου είδους βιωματική εμπειρία και μέσα από συνέργειες, δημιουργούμε θετική εικόνα για τη χώρα και -κυρίως- βιώσιμες ευκαιρίες στον τουρισμό αλλά και σε όλο το πλέγμα δραστηριοτήτων, το οποίο τον περιβάλλει (παραγωγή, υπηρεσίες, εξαγωγές).
Καλλιεργούμε το έδαφος στην εγχώρια αγορά και στην υπάρχουσα επιχειρηματική συμπεριφορά, μεταδίδοντας το μήνυμα πως «μαζί μπορούμε καλύτερα» να αλλάξουμε την εικόνα της Ελλάδας προς τα έξω δημιουργώντας ταυτοχρόνως ευνοϊκές συνθήκες για την ανάπτυξή μας, με όχημα το φαγητό, το γαστρονομικό μας πολιτισμό, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας.