Χρήσιμες και εποικοδομητικές συναντήσεις με τους κκ. Λ. Καρβούνη και Μ. Μαραγκάκη, Διευθυντές Εκπαίδευσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας αντίστοιχα, είχε αντιπροσωπεία του νεοεκλεγέντος Δ.Σ. της Ένωσης Γονέων Μαθητών Δ. Ρεθύμνου, αποτελούμενη από την πρόεδρο Ελ. Δραμιτινού, τον αντιπρόεδρο Χρ. Σουρουλή και τον ταμία Εμμ. Μαρκίδη, όπως αναφέρει η ένωση σε σχετικό ενημερωτικό σημείωμα της..
Τα μέλη του Δ.Σ. της Ένωσης έθεσαν στους κκ. Καρβούνη και Μαραγκάκη ζητήματα που αφορούν τα λειτουργικά κενά εκπαιδευτικών, το οξύτατο πρόβλημα στέγης στην Ειδική Αγωγή, τα πολυπληθή τμήματα και τις δυνατότητες δημιουργίας πιο ολιγάριθμων τμημάτων, τον στατικό έλεγχο και την αντισεισμική προστασία, καθώς και το θέμα της μεταστέγασης σχολικών μονάδων, είτε η μεταστέγαση αφορά διαδικασίες που έχουν ήδη δρομολογηθεί, είτε έχει αποφασιστεί αλλά έχει βαλτώσει.
Συζητήθηκαν ακόμα τα θέματα της μετακίνησης μαθητών και των μετεγγραφών, η χωροταξική κατανομή των σχολείων, η καθαριότητα και η θέρμανση στους σχολικούς χώρους.
Ως προς τα λειτουργικά κενά, σύμφωνα με τη σχετική ενημέρωση που έλαβε η Ένωση Γονέων, , στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση πλησιάζουν τα 550, με τις μεγαλύτερες ανάγκες να εντοπίζονται στην Παράλληλη Στήριξη (περίπου 300 κενά) και στις ειδικότητες (λίγο πάνω από 100). Στη Δευτεροβάθμια τα κενά μέχρι στιγμής ξεπερνούν τα 250, με το 1/3 των κενών να αφορά την Ειδική Αγωγή / Παράλληλη Στήριξη.
Για τα υπόλοιπα ζητήματα εκφράστηκε από όλες τις πλευρές η διάθεση συνεργασίας ώστε να γίνουν οι ενέργειες εκείνες που χρειάζεται ώστε οι υπεύθυνες αρχές, και ειδικά η κεντρική διοίκηση, να εκπληρώσουν στο ακέραιο τις υποχρεώσεις τους απέναντι στο μαθητικό δυναμικό του Δήμου μας, χωρίς οι γονείς να αναγκάζονται να βάζουν το χέρι στην τσέπη ή οι μαθητές να στριμώχνονται σε ακατάλληλους χώρους.
Το Δ.Σ. της Ένωσης Γονέων όπως τονίζει ,”θα συνεχίσει τον κύκλο επαφών με τους αρμόδιους φορείς (ήδη έχει ζητηθεί συνάντηση με το Τμήμα Παιδείας του Δ. Ρεθύμνης) και με το άνοιγμα των σχολείων θα επιδιώξει να συναντηθεί με τα εκλεγμένα όργανα των Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων, καθώς και να δρομολογήσει όλες τις καταστατικές διαδικασίες για να έχουν τον πρώτο και άμεσο λόγο οι ίδιοι οι γονείς.
Για το καλό των παιδιών μας και την προάσπιση του δημόσιου χαρακτήρα της Εκπαίδευσης”.