Μαθητές του 4ου Γενικού Λυκείου Ρεθύμνου συμμετείχαν σε εκπαιδευτική δράση στο ΙΤΕ
«Ήρθαν τα Αύρια»: Οι μαθητές/τριες του 4ου ΓΕΛ Ρεθύμνου σε έναν ζωντανό διάλογο με την Επιστήμη στο ΙΤΕ Ηρακλείου
«Ήρθαν τα Αύρια»: Οι μαθητές/τριες του 4ου ΓΕΛ Ρεθύμνου σε έναν ζωντανό διάλογο με την Επιστήμη στο ΙΤΕ Ηρακλείου
© 2025 rethnea.gr
© 2025 rethnea.gr