Το ‘ζησα κι αυτό…Για να επισκεφθείς το ΙΚΑ ή τον ΟΑΕΔ απαιτείται ηλεκτρονικό ραντεβού…προσοχή! για να τα επισκεφθείς όχι για να κάνεις δουλειά!
Αυτό λέγεται ηλεκτρονική διακυβέρνηση με φερετζέ!
Πριν μια βδομάδα ανέβηκα με τα πόδια τον γολγοθά-Κονδυλάκη για να πάω στο ΙΚΑ (ΕΦΚΑ) κρατώντας περιχαρής, στο χέρι, το ηλεκτρονικό ραντεβού μου. Μια ειδική βεβαίωση περί μη οφειλής ασφαλιστικών εισφορών ήθελα, της γυναίκας μου. Ο υπάλληλος ευγενέστατος αφού μου έδωσε δύο έντυπα να συμπληρώσω με το χέρι, μου είπε να περάσω στο τέλος της εβδομάδος να την παραλάβω επειδή το σύστημα δεν λειτουργούσε (πρωτάκουστο!)…για να την πάω στη συνέχεια στον ΟΑΕΔ.
Ως προκομμένος έκλεισα αμέσως ηλεκτρονικό ραντεβού στον ΟΑΕΔ στο τέλος της εβδομάδος για να τελειώσω και από τις δύο υπηρεσίες την ίδια μέρα.. Αμ δε! Υπολόγιζα χωρίς τον ξενοδόχο!…Διευθυντή του ΕΦΚΑ.
Στο τέλος της εβδομάδας τηλεφωνώ στον ευγενέστατο υπάλληλο του ΕΦΚΑ για να σιγουρέψω ότι η ανάβαση μου για την παραλαβή της βεβαίωσης δεν θα ήταν χωρίς αποτέλεσμα και ακούω αποσβολωμένος ότι ο Διευθυντής του ΕΦΚΑ δεν του είχε ακόμη κατεβάσει το πρωτοκολλημένο έγγραφό μου, για να το διεκπεραιώσει.
Αμέσως παίρνω τηλέφωνο τον Διευθυντή, μήπως και παράπεσε το έγγραφό μου και γι’ αυτό δεν το είχε παραλάβει ο αρμόδιος υπάλληλος για τις δικές του ενέργειες. Ακολούθησε η παρακάτω συνομιλία με τον Διευθυντή:
-Τι θέλετε κύριε; O υπάλληλος έχει πολλή δουλειά.
– Συγγνώμη, κι εσείς «προστατεύετε» τον υπάλληλο από εγκεφαλικό κρατώντας τα χαρακτηρισμένα έγγραφα στο γραφείο σας, όσο θέλετε; Μα ο υπάλληλος μου είπε ότι αν το είχε στα χέρια του θα το είχε ήδη διεκπεραιώσει.
– Όλα θα εξετασθούν με τη σειρά τους, κύριε, χωρίς δέσμευση χρόνου!…κάτι σαν τα νοσοκομειακά χειρουργεία, σκέφθηκα.
Άραγε ο Διευθυντής δεν έχει εμπιστοσύνη στον αρμόδιο υπάλληλο για την τήρηση της σειράς διεκπεραίωσης; ή μήπως αρέσκεται να «πουλά» εξουσία σε υπαλλήλους και δημότες; Εάν είχε τη στοιχειώδη ενσυναίσθηση της θέσης του, θα έπρεπε να χρεώνεται κι αυτός μερικά έγγραφα προς διεκπεραίωση ώστε να αποσυμφορηθεί η κατάσταση προς όφελος εκείνων που πληρώνουν τον μισθό του.
Για αυτή τη συμπεριφορά του και τον τρόπο που «διευθύνει» την υπηρεσία του φοβάμαι ότι κάποιον θα μπλέξει αργά ή γρήγορα (εντός ή εκτός υπηρεσίας).
Μετά πήγα στον ΟΑΕΔ για να τους ενημερώσω ότι το ηλεκτρονικό (χαχα!!) ραντεβού που είχα μαζί τους, αναβάλλεται επ’ αόριστο! Τους ρώτησα μήπως θα μπορούσα να καταθέσω τα έγγραφα που κρατούσα, περιμένοντας την ειδική βεβαίωση του ΕΦΚΑ και ο Διευθυντης τους, μου απάντησε:
– Τι λέτε καλέ; Να τα χάσουμε; Όταν πάρετε το έγγραφο από τον ΕΦΚΑ φέρτε τα, όλα μαζί…με ηλεκτρονικό ραντεβού, βεβαίως, βεβαίως.
Δυο υπηρεσίες ξένες στην ίδια πόλη. Δυο υπηρεσίες που «μιλάνε» μόνο όταν τους πάρει τηλέφωνο πολιτικός παράγοντας.
Περιμένω την Ανάσταση…ο αμαρτωλός!