Το απόγευμα της Δευτέρας πραγματοποιήθηκε στο Κέντρο Πολιτισμικής και Κοινωνικής Διακονίας «Θεομήτωρ», η τελευταία συνάντηση της Σχολής Γονέων της Ιεράς Μητροπόλεως Ρεθύμνης και Αυλοποτάμου για την τρέχουσα περίοδο.
Κατά τη συνάντηση αυτή η Ανδρονίκη Μπογά, ψυχολόγος, επιστημονικά υπεύθυνη Κέντρου Πρόληψης Π.Ε. Ρεθύμνου, παρουσίασε το θέμα: «Παιδιά και Διαδίκτυο: Ο ρόλος της Οικογένειας».
Η καταληκτήρια αυτή συνάντηση διανθίστηκε με την υπέροχη μουσική του Μανώλη Βερδινάκη και του Κώστα Βεργιανάκη, ενώ η εσπερίδα έκλεισε με τις ευχές του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Ρεθύμνης και Αυλοποτάμου κ. Προδρόμου και το όμορφο τραγούδι των παιδιών για καλό καλοκαίρι.










