Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 8ου Δημοτικού Σχολείου Ρεθύμνου διοργανώνει την προβολή της ταινίας “Coco” θερινό σινεμά που θα πραγματοποιηθεί στο προαύλιο του σχολείου .
Η ταινία θα προβληθεί στις 20:30 το βράδυ.
Είσοδος 3 ευρώ με λαχνό για συμμετοχή σε κλήρωση στο τέλος της βραδιάς για ένα mountain bike.
https://m.youtube.com/watch?v=UWgKkHhQMxQ&pp=iggCQAE%3D












