Το μήνυμά του προς τους εξεταζόμενους μαθητές στις Πανελλαδικές εξετάσεις έστειλε ο Περιφερειάρχης Κρήτης, Σταύρος Αρναουτάκης, αναφέροντας:
«Η περίοδος των Πανελλαδικών Εξετάσεων αποτελεί για τους υποψήφιους μία πρώτη δοκιμασία από τις πολλές που θα αντιμετωπίσουν στη ζωή τους.
Η εσωτερική δύναμη, η ψυχραιμία και η αυτοπεποίθηση είναι απαραίτητα στοιχεία προκειμένου να αποδώσουν τα μέγιστα.
Στέλνουμε όλη τη θετική μας ενέργεια και ευχόμαστε να ευοδωθούν τα όνειρά τους.
Καλή επιτυχία σε όλες και όλους!».













