Με επιστολή του στον γενικό γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης, Γρηγόρη Ροκαδάκη, ο πρόεδρος του Δ.Σ. της Αμάρι Α.Ε. Νίκος Μαρκίδης, διαψεύδει όσα καταλογίζει στη Διοίκηση της εταιρείας με πρόσφατη αναφορά του ο επικεφαλής της αντιπολίτευσης του Δήμου Αμαρίου, Μιχάλης Πετρακάκης, περί κρυφών συνελεύσεων και αδιαφανών διαδικασιών σε σχέση με τα οικονομικά της Αμάρι Α.Ε.
Προς τούτο, ο κ. Μαρκίδης και ως απάντηση στον κ. Πετρακάκη, που ζητά διαχειριστικό έλεγχο στην εταιρεία για τα τελευταία χρόνια, ενημερώνει ότι το Δ.Σ. αποφάσισε την ανάθεση σε εταιρεία Ορκωτών Ελεγκτών, διενέργειας έκτακτου διαχειριστικού ελέγχου για τις χρήσεις 2005-2013, δηλαδή και για την τελευταία τετραετία της δημοτικής θητείας του κ. Πετρακάκη στον Δήμο Συβρίτου και κατ’ επέκταση είχε ευθύνη στην διαχείριση της Αμάρι Α.Ε.
Το πλήρες περιεχόμενο της επιστολής του κ. Μαρκίδη προς τον γενικό γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης, έχει ως εξής:
«Αξιότιμε κ. Γενικέ,
Σκοπός της παρούσας επιστολής μας είναι να σας ενημερώσουμε περί των όσων αναφέρει ο επικεφαλής της αντιπολίτευσης του Δήμου Αμαρίου κ. Πετρακάκης σε σχετική επιστολή του προς εσάς και η οποία δημοσιεύτηκε στον τοπικό τύπο.
Αρχικά θα θέλαμε να αναφέρουμε ότι οι Γενικές Συνελεύσεις για την έγκριση των οικονομικών καταστάσεων των χρήσεων 2011 και 2012 πραγματοποιήθηκαν μέσα στις προθεσμίες, οι οποίες ορίζονται από τον εμπορικό νόμο (2190/1920 άρθρα 21 και 22), κατά τον τρόπο που αυτός ορίζει, ενώ τηρήθηκαν στο ακέραιο οι διατυπώσεις δημοσιότητας οι οποίες προβλέπονται στο άρθρο 7β του Ν. 2190/1920.
Τα όσα αναφέρει ο κ. Πετρακάκης περί εν κρυπτώ συνελεύσεων, παρερμηνεύοντας το άρθρο 22 του Ν. 2190/1920, δεν αληθεύουν, αφού η εταιρεία μας έχει υποχρέωση πρόσκλησης του νόμιμου εκπροσώπου του Δήμου Αμαρίου ήτοι του Δημάρχου και όχι του συνόλου του Δημοτικού Συμβουλίου (κατόπιν και σχετικής υπόδειξης του Τμήματος Εμπορίου).
Παρ’ όλα αυτά στα πλαίσια της διαφάνειας και της θέλησης για καλή συνεργασία υπήρξε σχετική ενημέρωση του συνόλου του Δημοτικού Συμβουλίου, πρακτικό του οποίου σας επισυνάπτουμε.
Όσον αφορά τη χρήση 2013 πράγματι υπήρξε καθυστέρηση εξαιτίας των ριζικών αλλαγών που υπήρξαν στο φορολογικό νόμο σε συνδυασμό με το γεγονός ότι το λογιστήριο της εταιρείας μας αποτελείται από ένα μόνο άτομο. Εξαιτίας αυτού ενημερώσαμε ότι η Γενική Συνέλευση θα πραγματοποιηθεί το αργότερο μέχρι 15 Αυγούστου κατά τον τρόπο που ορίζεται από τη σχετική νομοθεσία.
Σας επισυνάπτουμε τις οικονομικές καταστάσεις των ετών 2012 (θητείας κ. Πετρακάκη οι οποίες συντάχθηκαν επί θητείας μας και αναφέρονται τα όσα πραγματοποιήθηκαν επί των ημερών του) 2011, 2012 τα σχετικά πρακτικά των Γενικών Συνελεύσεων καθώς και το σχετικό πρακτικό ενημέρωσης στο Δημοτικό Συμβούλιο, ενώ το αργότερο μέχρι την προαναφερόμενη ημερομηνία θα σας αποστείλουμε τις νόμιμες συντεταγμένες οικονομικές καταστάσεις της χρήσης 2013 και το σχετικό πρακτικό της Γενικής Συνέλευσης. (Τα ανωτέρω βρίσκονται κατατεθειμένα στο Τμήμα Εμπορίου, καθώς και δημοσιευμένα στο ΦΕΚ της Εφημερίδας της Κυβερνήσεως όπως προβλέπεται από την κείμενη νομοθεσία).
Τέλος θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι προς διαφύλαξη της υπόληψής μας, καθώς και των εργαζομένων μας η Διοίκηση της εταιρείας προτίθεται τις επόμενες βδομάδες κατόπιν απόφασης του Δ.Σ. να αναθέσει σε εταιρεία Ορκωτών Ελεγκτών τη διενέργεια έκτακτου διαχειριστικού ελέγχου για τις χρήσεις 2005-2013. Η σχετική σύμβαση θα κοινοποιηθεί τόσο σε εσάς όσο και στην αρμόδια επιτροπή του υπουργείου Οικονομικών (ΕΛΤΕ), καθώς και στην αρμόδια εποπτεύουσα αρχή διενέργειας διαχειριστικών ελέγχων (Σ.Ο.Ε.Λ.) αμέσως μόλις υπογραφθεί. Για τα μεταγενέστερα αποτελέσματα των ελέγχων και τα τυχόν ευρήματα θα ενημερωθείτε απευθείας από την Ελεγκτική Εταιρεία όπως αυτό προβλέπεται από την κείμενη νομοθεσία.
Βρισκόμαστε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση».