Την άμεση ανάγκη κάλυψης των εκπαιδευτικών κενών των σχολικών μονάδων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της Περιφερειακής Ενότητας Ρεθύμνου αναδεικνύει ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Ρεθύμνου Γιάννης Α. Κεφαλογιάννης. Με δεδομένο ότι έχει ήδη περάσει ένας μήνας μετά την έναρξη της σχολικής χρονιάς, ο Ρεθεμνιώτης βουλευτής, αξιοποιώντας τη σχετική κοινοβουλευτική διαδικασία, κατέθεσε ερώτηση προς τον υπουργό Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, κ. Κωνσταντίνο Γαβρόγλου, ζητώντας να καλυφθούν άμεσα τα κενά των εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Νομού Ρεθύμνου.
Το κείμενο της ερώτησης του βουλευτή έχει ως εξής:
«Με δεδομένη τη σημασία και την ανάγκη αναβάθμισης της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της χώρας, είναι επιβεβλημένο να προχωρήσουμε σε πολιτικές στήριξης του εν λόγω θεσμού, που προσφέρει σε χιλιάδες παιδιά μια ουσιαστική δυνατότητα για πρόοδο και γνώση. Δυστυχώς, ένα μήνα μετά την έναρξη της σχολικής χρονιάς, τα σχολεία της Περιφερειακής Ενότητας Ρεθύμνου συνεχίζουν να λειτουργούν με πολλά προβλήματα, αφού ο αριθμός των κενών εκπαιδευτικών θέσεων παραμένει μεγάλος.
Οι βασικές ειδικότητες, στις οποίες εντοπίζεται το πρόβλημα, είναι φιλόλογοι, φυσικοί, μαθηματικοί και καθηγητές οικονομικής επιστήμης. Υπάρχει σοβαρό ζήτημα με τη στελέχωση των επαρχιακών σχολείων του Νομού, στα οποία σημειώνεται μεγαλύτερος αριθμός κενών, όπως για παράδειγμα στο Γαράζο και στα Ανώγεια που έχουν σοβαρό πρόβλημα ελλείψει μόνιμων εκπαιδευτικών.
Αξίζει να σημειωθεί ότι παραμένουν και αρκετά κενά αναφορικά με την Ειδική Αγωγή, όπου υπάρχουν 30 κενά καθηγητών για την παράλληλη στήριξη σε Φιλολογικά, Μαθηματικά, Φυσική και Χημεία, αφού καλύφθηκαν μόλις 14 θέσεις από τις συνολικά 49. Για τα Τμήματα Ένταξης απαιτούνται 17 καθηγητές και 10 εκπαιδευτικού ειδικοτήτων για το ΕΕΕΚ και για το Ειδικό Γυμνάσιο.
Με βάση τα παραπάνω ερωτάται ο αρμόδιος Υπουργός:
1. Τι σχεδιασμός υπάρχει προκειμένου να καλυφθούν άμεσα τα εκπαιδευτικά κενά των σχολικών μονάδων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της Περιφερειακής Ενότητας Ρεθύμνου;
2. Υπάρχει βούληση, έτσι ώστε να καλυφθούν πλήρως τα εκπαιδευτικά κενά σε επίπεδο Ειδικής Αγωγής προκειμένου να μην παρατηρηθούν τα προβλήματα που παρουσιάστηκαν κατά την προηγούμενη σχολική χρονιά;».