Ανήμερα του Αγίου Μπλακφραϊντεΐτη έχω σοβαρό πρόβλημα, αφού δεν ξέρω πού να πρωτο-ξοδέψω τις «οικονομίες» μου! Να αγοράσω ρούχα, ηλεκτρονικές συσκευές, καλλυντικά, αξεσουάρ, ακίνητα, κινητά δεν ξέρω ακριβώς τι απ’ όλα να κάνω! Λέω μήπως πρέπει να διανυκτερεύσω έξω από κάποιο πολυκατάστημα, όπως εκείνα τα βλαμμένα τα Αμερικανάκια που τσαλαπατιούνται, ή να φορτίσω τον υπολογιστή και να παραγγείλω από τον υπολογιστή όλα όσα από το Σάββατο θα κάνουν τα ζωή μου εντελώς διαφορετική.
Θα ήθελα να συμβουλευτώ και τΗ συμπαθέστατη κυρία … Ξαφά -ως ειδήμων περί ελεύθερων αγορών- αν χρειάζεται να βάλω κάποιο «μέτρο» ή να αφεθώ στη σαγήνη της καπιταλο-κατανάλωσης κι όπου με βγάλει;
Ωστόσο οφείλω να ομολογήσω, κρίνοντας από τα μηνύματα που έλαβα σε κινητό και υπολογιστή, ότι η νομοθεσία περί προσωπικών δεδομένων τηρείται στο ακέραιο από τις εμπορικές εταιρείες και σέβεται στον υπερθετικό βαθμό την ιδιωτικότητά μας, αφού δεν ξεπέρασαν τα 243 τα διαφημιστικά που έλαβα επ’ ευκαιρία της Υπεραγίας και Ομουσίου Μπλακφραϊντέιας.
Κατά τύχη πήρε και το μάτι μου το θέμα έκθεσης που βάλανε στην κόρη μου για τον «Υπερκαταναλωτισμό», όπου θα έγραφαν και διαγώνισμα την Παρασκευή, αλλά τελικά θα το γράψουν την επόμενη εβδομάδα, λόγω … υπολειτουργίας του σχολείου αυτή την Παρασκευή, καθώς τα 80% έκπτωση δεν περιμένουν, ενώ η φιλόλογος μπορεί να το πάει λίγο παραπέρα το διαγώνισμα! Άλλωστε έτσι θα αποκομίσουν τα παιδιά και περισσότερα επιχειρήματα!
Χαίρομαι πάντως ειλικρινά που ο «θεσμός» της Μαυρο-Παρασκευής βρήκε στη χώρα μας τέτοια ανταπόκριση, -αφού ως γνωστόν δεν επηρεαζόμαστε από ξενόφερτα και τέτοια εμείς τα «καθαρόαιμα»- και εξελίσσεται σε μια εμποροπανήγυρη που μόνο με το Χαν Ελ Χαλίλι μπορεί να συγκριθεί.