Σημαντικές είναι οι προοπτικές που ανοίγονται για τους παραγωγούς και τους επιχειρηματίες του νησιού που πιστοποιούνται με το σήμα «Κρήτη» της Αγροδιατροφικής Σύμπραξης της περιφέρειας Κρήτης. Με τη σφραγίδα της περιφέρειας τα προϊόντα καθίστανται πλέον αναγνωρίσιμα τόσο από τους Έλληνες όσο και τους ξένους καταναλωτές, μιας και το σήμα που φέρει το brand name «Kρήτη» αποτελεί εγγύηση για την ποιότητα των ντόπιων προϊόντων και των επιχειρήσεων, τα οποία προβάλλονται ενιαία τόσο στην ελληνική αγορά όσο και στις αγορές του εξωτερικού.
Χαρακτηριστικό της αναγνωρισιμότητας των πιστοποιημένων από την Αγροδιατροφική Σύμπραξη της περιφέρειας με το σήμα «Κρήτη» είναι το γεγονός ότι κάθε χρόνο τα προϊόντα και οι επιχειρήσεις αυξάνονται σημαντικά έχοντας φτάσει το σύνολο των 148 σε επίπεδο νησιού.
Με το σήμα «ΚΡΗΤΗ» τα προϊόντα αποκτούν ταυτότητα, κερδίζουν αναγνωρισιμότητα και ταξιδεύουν στις διεθνείς αγορές με ενιαίο σήμα προέλευσης. Παράλληλα, με τα σήματα «κρητική κουζίνα», κρητικό μπακάλικο».
Η περιφέρεια στοχεύει στην ανάπτυξη νέων συνεργασιών ανάμεσα σε όλους τους παραγωγικούς κλάδους του νησιού. Οι προδιαγραφές πιστοποίησης καλύπτουν όλες τις φάσεις παραγωγής, από το χωράφι έως τον καταναλωτή, συμπεριλαμβάνοντας τη λειτουργία της επιχείρησης, την προέλευση των προϊόντων, την παραγωγική διαδικασία, τη μεταποίηση, την τυποποίηση και τη διάθεση. Με τη χρήση του σήματος ποιότητας προϊόντων και υπηρεσιών brand name «Κρήτη» αναδεικνύεται ο δεσμός των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών των κρητικών προϊόντων με την πολιτισμική παράδοση και την ευρύτερη κουλτούρα της Κρήτης και με την προστιθέμενη αξία, που αποκτούν τα προϊόντα στην εγχώρια και διεθνή αγορά, συμβάλλουν στην αναβάθμιση της οικονομίας της Κρήτης.
Μέχρι στιγμής, σύμφωνα με την Αγροδιατροφική Σύμπραξη της περιφέρειας, έχουν λάβει πιστοποίηση 120 εταιρείες με 946 προϊόντα εκ των οποίων 25 εστιατόρια και ταβέρνες, 22 εστιατόρια σε ξενοδοχεία, 5 κρητικά μπακάλικα και 1 επισκέψιμο οινοποιείο.
Χθες σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο ξενοδοχείο «Pearl» και διοργάνωσε η Αγροδιατροφική Σύμπραξη της περιφέρειας Κρήτης έγινε απονομή του σήματος σε ακόμα 14 εταιρείες με 122 προϊόντα, σε 3 εστιατόρια σε ξενοδοχεία και σε 2 ταβέρνες.
Η ανταπόκριση των επιχειρηματιών και των παραγωγών στο κάλεσμα της Αγροδιατροφικής Σύμπραξης ενισχύει την επιτυχία του εγχειρήματος, τονίζουν τα μέλη της που προτρέπουν ακόμα περισσότερους Κρητικούς να συμμετέχουν σ’ αυτή τη διαδικασία και με συλλογική προσπάθεια και συνεργασίες να επιτευχθεί και το μεγάλο στοίχημα της περιφέρειας, που δεν είναι άλλο από τη διασύνδεση του πρωτογενή τομέα με τον τουρισμό.
Οι παραγωγοί και οι επιχειρηματίες από την πλευρά τους χαρακτηρίζουν την πιστοποίηση αυτή ένα ισχυρό εργαλείο που αποτελεί «εισιτήριο» για την προώθηση των προϊόντων τους στις διεθνείς αγορές, δίδοντας στα προϊόντα προστιθέμενη αξία βασιζόμενη στην ποιότητα τους από την παραγωγή μέχρι και την τυποποίηση.
Αναλυτικά…
Νέες προοπτικές προώθησης προϊόντων και επιχειρήσεων που πιστοποιούνται με το σήμα «ΚΡΗΤΗ»
ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΓΟΡΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ
Νέες προοπτικές για τους παραγωγούς και τους επιχειρηματίες του
νησιού ανοίγονται μέσα από την πιστοποίηση τους με το σήμα «Κρήτη» της
Αγροδιατροφικής Σύμπραξης της περιφέρειας Κρήτης. Μια πιστοποίηση που
αποτελεί εγγύηση για την ποιότητα των ντόπιων προϊόντων και των
επιχειρήσεων, τα οποία προβάλλονται μέσα από το ενιαίο brand name, τα
όσο στην ελληνική αγορά όσο και στις αγορές του εξωτερικού.
νησιού ανοίγονται μέσα από την πιστοποίηση τους με το σήμα «Κρήτη» της
Αγροδιατροφικής Σύμπραξης της περιφέρειας Κρήτης. Μια πιστοποίηση που
αποτελεί εγγύηση για την ποιότητα των ντόπιων προϊόντων και των
επιχειρήσεων, τα οποία προβάλλονται μέσα από το ενιαίο brand name, τα
όσο στην ελληνική αγορά όσο και στις αγορές του εξωτερικού.
Η πιστοποίηση αυτή αποτελεί ένα εισιτήριο για τους Κρητικούς
επιχειρηματίες, που έχουν πλέον τη δυνατότητα να προωθήσουν το προϊόν
τους και να το γνωστοποιήσουν στο ευρύ κοινό.
επιχειρηματίες, που έχουν πλέον τη δυνατότητα να προωθήσουν το προϊόν
τους και να το γνωστοποιήσουν στο ευρύ κοινό.
Χαρακτηριστικό της αναγνωρισιμότητας του προϊόντος είναι το γεγονός
ότι κάθε χρόνο τα προϊόντα και οι επιχειρήσεις αυξάνονται σημαντικά
έχοντας φτάσει το σύνολο των 148 σε επίπεδο Κρήτης.
ότι κάθε χρόνο τα προϊόντα και οι επιχειρήσεις αυξάνονται σημαντικά
έχοντας φτάσει το σύνολο των 148 σε επίπεδο Κρήτης.
Το σήμα δημιουργήθηκε για να δώσει τη δυνατότητα στα αγροτικά
προϊόντα, τα οποία διακρίνονται για τις ποιοτικές προδιαγραφές τους, να
προβάλλονται σωστά και να προωθούνται στις διεθνείς αγορές. Η περιφέρεια
δημιούργησε τον μηχανισμό εκείνο καλώντας παραγωγούς και επιχειρηματίες
να στηρίξουν το εγχείρημα προς όφελος της τοπικής κοινωνίας και κυρίως
της κρητικής οικονομίας.
προϊόντα, τα οποία διακρίνονται για τις ποιοτικές προδιαγραφές τους, να
προβάλλονται σωστά και να προωθούνται στις διεθνείς αγορές. Η περιφέρεια
δημιούργησε τον μηχανισμό εκείνο καλώντας παραγωγούς και επιχειρηματίες
να στηρίξουν το εγχείρημα προς όφελος της τοπικής κοινωνίας και κυρίως
της κρητικής οικονομίας.
Η αξιοποίηση του διατροφικού θησαυρού και της αδιαμφισβήτητης
ποιότητας των προϊόντων της κρητικής γης αποτελεί το κλειδί που με
σωστούς χειρισμούς μπορεί να αναδείξει το νησί σε έναν τουριστικό
προορισμό, δημοφιλή για την υψηλή ποιότητα των προϊόντων και των
υπηρεσιών του.
ποιότητας των προϊόντων της κρητικής γης αποτελεί το κλειδί που με
σωστούς χειρισμούς μπορεί να αναδείξει το νησί σε έναν τουριστικό
προορισμό, δημοφιλή για την υψηλή ποιότητα των προϊόντων και των
υπηρεσιών του.
Με το σήμα «ΚΡΗΤΗ» τα προϊόντα αποκτούν ταυτότητα, κερδίζουν
αναγνωρισιμότητα και ταξιδεύουν στις διεθνείς αγορές με ενιαίο σήμα
προέλευσης. Παράλληλα, με τα σήματα «κρητική κουζίνα», κρητικό
μπακάλικο»
αναγνωρισιμότητα και ταξιδεύουν στις διεθνείς αγορές με ενιαίο σήμα
προέλευσης. Παράλληλα, με τα σήματα «κρητική κουζίνα», κρητικό
μπακάλικο»
Η περιφέρεια στοχεύει στην ανάπτυξη νέων συνεργασιών ανάμεσα σε
όλους τους παραγωγικούς κλάδους του νησιού. Οι προδιαγραφές πιστοποίησης
καλύπτουν όλες τις φάσεις παραγωγής, από το χωράφι έως τον καταναλωτή,
συμπεριλαμβάνοντας τη λειτουργία της επιχείρησης, την προέλευση των
προϊόντων, την παραγωγική διαδικασία, τη μεταποίηση, την τυποποίηση και
τη διάθεση. Με τη χρήση του σήματος ποιότητας προϊόντων και υπηρεσιών
brand name «Κρήτη» αναδεικνύεται ο δεσμός των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών
των κρητικών προϊόντων με την πολιτισμική παράδοση και την ευρύτερη
κουλτούρα της Κρήτης και με την προστιθέμενη αξία που αποκτούν τα
προϊόντα στην εγχώρια και διεθνή αγορά, συμβάλλουν στην αναβάθμιση της
οικονομίας της Κρήτης.
όλους τους παραγωγικούς κλάδους του νησιού. Οι προδιαγραφές πιστοποίησης
καλύπτουν όλες τις φάσεις παραγωγής, από το χωράφι έως τον καταναλωτή,
συμπεριλαμβάνοντας τη λειτουργία της επιχείρησης, την προέλευση των
προϊόντων, την παραγωγική διαδικασία, τη μεταποίηση, την τυποποίηση και
τη διάθεση. Με τη χρήση του σήματος ποιότητας προϊόντων και υπηρεσιών
brand name «Κρήτη» αναδεικνύεται ο δεσμός των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών
των κρητικών προϊόντων με την πολιτισμική παράδοση και την ευρύτερη
κουλτούρα της Κρήτης και με την προστιθέμενη αξία που αποκτούν τα
προϊόντα στην εγχώρια και διεθνή αγορά, συμβάλλουν στην αναβάθμιση της
οικονομίας της Κρήτης.
Μέχρι στιγμής, σύμφωνα με την Αγροδιατοφική Σύμπραξη της
περιφέρειας έχουν λάβει πιστοποίηση 120 εταιρείες με 946 προϊόντα εκ των
οποίων 25 εστιατόρια και ταβέρνες, 22 εστιατόρια σε ξενοδοχεία, 5
κρητικά μπακάλικα και 1 επισκέψιμο οινοποιείο.
περιφέρειας έχουν λάβει πιστοποίηση 120 εταιρείες με 946 προϊόντα εκ των
οποίων 25 εστιατόρια και ταβέρνες, 22 εστιατόρια σε ξενοδοχεία, 5
κρητικά μπακάλικα και 1 επισκέψιμο οινοποιείο.
Χθες σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο ξενοδοχείο «Pearl»
και διοργάνωσε η Αγροδιατροφική Σύμπραξη της περιφέρειας Κρήτης έγινε
απονομή του σήματος σε ακόμα 14 εταιρείες με 122 προϊόντα, σε 3
εστιατόρια σε ξενοδοχεία και σε 2 ταβέρνες.
και διοργάνωσε η Αγροδιατροφική Σύμπραξη της περιφέρειας Κρήτης έγινε
απονομή του σήματος σε ακόμα 14 εταιρείες με 122 προϊόντα, σε 3
εστιατόρια σε ξενοδοχεία και σε 2 ταβέρνες.
Ο Τάσος Κουρουπάκης, πρόεδρος της Αγροδιατροφικης Σύμπραξης της περιφέρειας Κρήτης, σε σχετικές δηλώσεις του τόνισε: «Τιμούμε
τους καινούριους μας συνεργάτες, τα καινούρια μας μέλη που έχουν
πιστέψει ότι ένα απλό ονοματεπώνυμο στον κάθε ένα από μας έχει μια
δυναμική. Όμως όσο καλό προϊόν και να είναι αυτό που παράγουμε δεν έχει
τη δύναμη που θα έχει κάτω από μια σκέπη με το brand name Κρήτη. Οι
καινούριοι συνεργάτες μας έχουν καταλάβει ότι βρισκόμενοι δίπλα μας και
κερδίζουν αλλά κερδίζουμε και εμείς.
τους καινούριους μας συνεργάτες, τα καινούρια μας μέλη που έχουν
πιστέψει ότι ένα απλό ονοματεπώνυμο στον κάθε ένα από μας έχει μια
δυναμική. Όμως όσο καλό προϊόν και να είναι αυτό που παράγουμε δεν έχει
τη δύναμη που θα έχει κάτω από μια σκέπη με το brand name Κρήτη. Οι
καινούριοι συνεργάτες μας έχουν καταλάβει ότι βρισκόμενοι δίπλα μας και
κερδίζουν αλλά κερδίζουμε και εμείς.
Η Αγροδιατροφική Σύμπραξη είναι μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα.
Έχουμε σαν Κρήτη ένα συγκριτικό πλεονέκτημα από την περιοχή μας, τα
οποίο όμως δεν ήταν τόσο προβεβλημένο και δεν είχαν φτάσει τα προϊόντα
στα ράφια, γιατί ο καθένας πήγαινε μόνος του. Όλοι μαζί κάτω από τη
σκέπη «Κρήτη» έχουμε να κερδίσουμε πολύ περισσότερα. Η Αγροδιατροφική
Σύμπραξη ξεκίνησε από 30 επιχειρήσεις πριν πέντε χρόνια, πήγε 90 και
σήμερα έχουμε 148 επιχειρηματίες με σήμα Κρήτης, με το σήμα κρητική
κουζίνα και με το σήμα του κρητικού μπακάλικου. Υπάρχει μια ανοδική τάση
35% τον χρόνο και αυτό είναι κάτι που δεν μπορεί να το πετύχει καμιά
επιχείρηση. Οι συνεργάτες μας πολλαπλασιάζονται κάθε χρόνο και εμείς
τους δίνουμε τα κίνητρα είτε στο εσωτερικό είτε στο εξωτερικό, ακόμα και
σε τρίτες χώρες να προβάλλουν τα προϊόντα τους. Ο σκοπός μας ήταν να
ξεπεράσουμε τα σύνορα του χωριού μας, του νομού μας της Κρήτης της
Ελλάδας. Οι επιχειρηματίες έχουν μόνο να κερδίσουν. Αν πληρώνουμε κάτι
μέχρι σήμερα είναι ότι δεν υπήρξαμε ποτέ σε μια σωστή οργάνωση και
δεύτερον δεν μπορούσαμε να προβάλλουμε το ίδιο μας το προϊόν του οποίου
τα συγκριτικά πλεονεκτήματα γνωρίζαμε δεν είχαμε όμως τη δυνατότητα
προώθησης και προβολής τους. Πλέον για μας είναι πολύ σημαντικό όταν οι
καταναλωτές μπαίνουν στα σούπερ μάρκετ και ψάχνουν να βρουν προϊόντα με
το κόκκινο σήμα».
Έχουμε σαν Κρήτη ένα συγκριτικό πλεονέκτημα από την περιοχή μας, τα
οποίο όμως δεν ήταν τόσο προβεβλημένο και δεν είχαν φτάσει τα προϊόντα
στα ράφια, γιατί ο καθένας πήγαινε μόνος του. Όλοι μαζί κάτω από τη
σκέπη «Κρήτη» έχουμε να κερδίσουμε πολύ περισσότερα. Η Αγροδιατροφική
Σύμπραξη ξεκίνησε από 30 επιχειρήσεις πριν πέντε χρόνια, πήγε 90 και
σήμερα έχουμε 148 επιχειρηματίες με σήμα Κρήτης, με το σήμα κρητική
κουζίνα και με το σήμα του κρητικού μπακάλικου. Υπάρχει μια ανοδική τάση
35% τον χρόνο και αυτό είναι κάτι που δεν μπορεί να το πετύχει καμιά
επιχείρηση. Οι συνεργάτες μας πολλαπλασιάζονται κάθε χρόνο και εμείς
τους δίνουμε τα κίνητρα είτε στο εσωτερικό είτε στο εξωτερικό, ακόμα και
σε τρίτες χώρες να προβάλλουν τα προϊόντα τους. Ο σκοπός μας ήταν να
ξεπεράσουμε τα σύνορα του χωριού μας, του νομού μας της Κρήτης της
Ελλάδας. Οι επιχειρηματίες έχουν μόνο να κερδίσουν. Αν πληρώνουμε κάτι
μέχρι σήμερα είναι ότι δεν υπήρξαμε ποτέ σε μια σωστή οργάνωση και
δεύτερον δεν μπορούσαμε να προβάλλουμε το ίδιο μας το προϊόν του οποίου
τα συγκριτικά πλεονεκτήματα γνωρίζαμε δεν είχαμε όμως τη δυνατότητα
προώθησης και προβολής τους. Πλέον για μας είναι πολύ σημαντικό όταν οι
καταναλωτές μπαίνουν στα σούπερ μάρκετ και ψάχνουν να βρουν προϊόντα με
το κόκκινο σήμα».
Από την πλευρά του ο εντεταλμένος περιφερειακός σύμβουλος, υπεύθυνος για θέματα πρωτογενή τομέα Μανόλης Χνάρης, τόνισε: «
Η Αγροδιατροφική Σύμπραξη είναι μια δυναμική προσπάθεια και αυτό
φαίνεται από την αύξηση του αριθμού των επιχειρήσεων που παίρνουν το
σήμα Κρήτη, είτε τυποποιημένων προϊόντων, είτε χώρων μαζικής εστίασης
αλλά το σημαντικότερο είναι ότι ακόμα και οι παλιότερες επιχειρήσεις
επαναπιστοποιούνται και αυτό δείχνει ότι γίνεται μια καλή και σωστή
προσπάθεια».
φαίνεται από την αύξηση του αριθμού των επιχειρήσεων που παίρνουν το
σήμα Κρήτη, είτε τυποποιημένων προϊόντων, είτε χώρων μαζικής εστίασης
αλλά το σημαντικότερο είναι ότι ακόμα και οι παλιότερες επιχειρήσεις
επαναπιστοποιούνται και αυτό δείχνει ότι γίνεται μια καλή και σωστή
προσπάθεια».
«Κλειδί για την προώθησης των προϊόντων το σήμα «ΚΡΗΤΗ»
Ως ένα ισχυρό εργαλείο στα χέρια των παραγωγών χαρακτηρίζεται η
πιστοποίηση προϊόντων και επιχειρήσεων με την επωνυμία «ΚΡΗΤΗ» αφού,
όπως οι ίδιοι δηλώνουν, αποτελεί το κλειδί για τις διεθνείς αγορές,
δίδοντας στα προϊόντα προστιθέμενη αξία βασιζόμενη στην ποιότητα τους
από την παραγωγή μέχρι κα την τυποποίηση.
πιστοποίηση προϊόντων και επιχειρήσεων με την επωνυμία «ΚΡΗΤΗ» αφού,
όπως οι ίδιοι δηλώνουν, αποτελεί το κλειδί για τις διεθνείς αγορές,
δίδοντας στα προϊόντα προστιθέμενη αξία βασιζόμενη στην ποιότητα τους
από την παραγωγή μέχρι κα την τυποποίηση.
Ο Γιώργος Βιολάκης, επιχειρηματίας και ιδιοκτήτης του εστιατορίου ταβέρνας «Μαριού» στο ομώνυμο χωριό του δήμου Αγίου Βασιλείου, ανέφερε: «Είμαστε
στην Κρήτη και καταναλώνουμε τοπικά προϊόντα. Η πιστοποίηση της
επιχείρησης μας με το σήμα «Κρήτη» της Αγροδιατροφικής Σύμπραξης της
περιφέρειας, σίγουρα βοηθάει στην προβολή της επιχείρησης και την
προώθηση του αντικειμένου της. Ο καταναλωτής παράλληλα βλέποντας το σήμα
«Κρήτη» σε μια επιχείρηση σίγουρα αισθάνεται μια ασφάλεια. Εμείς
τηρούσαμε τις προϋποθέσεις, οι οποίες αφορούν τις προδιαγραφές ποιότητας
και χρήσης των τοπικών προϊόντων που πρέπει να είναι ήδη πιστοποιημένα
και ήταν μια επιβράβευση για την προσπάθεια και τον τόπο μας».
στην Κρήτη και καταναλώνουμε τοπικά προϊόντα. Η πιστοποίηση της
επιχείρησης μας με το σήμα «Κρήτη» της Αγροδιατροφικής Σύμπραξης της
περιφέρειας, σίγουρα βοηθάει στην προβολή της επιχείρησης και την
προώθηση του αντικειμένου της. Ο καταναλωτής παράλληλα βλέποντας το σήμα
«Κρήτη» σε μια επιχείρηση σίγουρα αισθάνεται μια ασφάλεια. Εμείς
τηρούσαμε τις προϋποθέσεις, οι οποίες αφορούν τις προδιαγραφές ποιότητας
και χρήσης των τοπικών προϊόντων που πρέπει να είναι ήδη πιστοποιημένα
και ήταν μια επιβράβευση για την προσπάθεια και τον τόπο μας».
Η Γεωργία Μανωλάκη από την εταιρία «Εύοσμος ΑΕ» που παράγει και τυποποιεί ελαιόλαδο, είπε: «Είμαστε
μια καθετοποιημένη μονάδα, έχουμε μηχανήματα έκθλιψης του καρπού και
κάνουμε συσκευασία. Έχοντας αυτή την πιστοποίηση σίγουρα ανοίγουν νέοι
δρόμοι, σε βοηθάει να ανοιχτείς να γνωρίσεις νέους ανθρώπους και αυτό
φυσικά βοηθάει και στην προώθηση της εταιρίας. Από τη στιγμή που τηρεί
κανείς τις προδιαγραφές αισθανόμαστε ότι έχουμε ένα χέρι που μας
στηρίζει και το σήμα Κρήτη είναι μια εγγύηση από μόνο του».
μια καθετοποιημένη μονάδα, έχουμε μηχανήματα έκθλιψης του καρπού και
κάνουμε συσκευασία. Έχοντας αυτή την πιστοποίηση σίγουρα ανοίγουν νέοι
δρόμοι, σε βοηθάει να ανοιχτείς να γνωρίσεις νέους ανθρώπους και αυτό
φυσικά βοηθάει και στην προώθηση της εταιρίας. Από τη στιγμή που τηρεί
κανείς τις προδιαγραφές αισθανόμαστε ότι έχουμε ένα χέρι που μας
στηρίζει και το σήμα Κρήτη είναι μια εγγύηση από μόνο του».
Ο Mιχάλης Παναγιωτάκης, σεφ, ξενοδοχείο Creta Staρ, της εταιρίας, Aegean Star Hotels , ανέφερε: «Το
σήμα Κρήτη ως πιστοποίηση σε ένα εστιατόριο, το οποίο χρησιμοποιεί ήδη
από το παρελθόν προϊόντα της Κρήτης, αγαπά και δραστηριοποιείται στον
τόπο του, είναι ένα σημαντικό όφελος, ώστε να μπορέσει να δημιουργήσει
το επόμενο βήμα και να μπει ο θεμέλιος λίθος για να πάμε παρακάτω. Είναι
ένα σήμα που σηματοδοτεί την κουλτούρα μας. Η ποιότητα εξυπακούεται πως
υπάρχει ειδικά στην Κρήτη. Το στοίχημά μας είναι ποιότητα και προβολή
της κρητικής διατροφής».
σήμα Κρήτη ως πιστοποίηση σε ένα εστιατόριο, το οποίο χρησιμοποιεί ήδη
από το παρελθόν προϊόντα της Κρήτης, αγαπά και δραστηριοποιείται στον
τόπο του, είναι ένα σημαντικό όφελος, ώστε να μπορέσει να δημιουργήσει
το επόμενο βήμα και να μπει ο θεμέλιος λίθος για να πάμε παρακάτω. Είναι
ένα σήμα που σηματοδοτεί την κουλτούρα μας. Η ποιότητα εξυπακούεται πως
υπάρχει ειδικά στην Κρήτη. Το στοίχημά μας είναι ποιότητα και προβολή
της κρητικής διατροφής».
Από την πλευρά του ο Γιώργος Παπαδάκης, από τον Αγροτικό Συνεταιρισμό Εμπάρου είπε: «Η
πιστοποίηση είναι ωφέλιμη για τους παραγωγούς της Κρήτης και τις
επιχειρήσεις. Είναι πολύ σημαντικό να έχουμε δίπλα μας την
Αγροδιατροφική Σύμπραξη της περιφέρειας. Μας στηρίζει και μας ωθεί να
προσπαθήσουμε περισσότερο, να έχουμε ακόμη πιο ποιοτικό προϊόν και να το
προωθήσουμε στην αγορά και στον καταναλωτή. Πρέπει να τηρούνται οι
προδιαγραφές και τα κριτήρια και να γίνουν ακόμη πιο αυστηρά έτσι ώστε
να προσπαθούμε διαρκώς για την καλύτερη ποιότητα διότι μόνο η ποιότητα
μας έμεινε και εκεί πρέπει να στηριχθούμε».
πιστοποίηση είναι ωφέλιμη για τους παραγωγούς της Κρήτης και τις
επιχειρήσεις. Είναι πολύ σημαντικό να έχουμε δίπλα μας την
Αγροδιατροφική Σύμπραξη της περιφέρειας. Μας στηρίζει και μας ωθεί να
προσπαθήσουμε περισσότερο, να έχουμε ακόμη πιο ποιοτικό προϊόν και να το
προωθήσουμε στην αγορά και στον καταναλωτή. Πρέπει να τηρούνται οι
προδιαγραφές και τα κριτήρια και να γίνουν ακόμη πιο αυστηρά έτσι ώστε
να προσπαθούμε διαρκώς για την καλύτερη ποιότητα διότι μόνο η ποιότητα
μας έμεινε και εκεί πρέπει να στηριχθούμε».
Η Γεωργία Φραγκιαδάκη, παραγωγός κρητικού μελιού με έδρα τις Μοίρες Ηρακλείου, τόνισε: «Τα
μελίσσια μας είναι σε όλη την Κρήτη ακολουθούμε τις ανθοφορίες και
αναλόγως τα μεταφέρουμε, ώστε να είναι πλούσια σε άρωμα και γεύση και η
πιστοποίηση αυτή είναι μεγάλη χαρά για εμάς. Είναι κάτι πολύ σημαντικό
καθώς προβάλλεται το προϊόν μας σε εκθέσεις και με το σήμα Κρήτη
αναδεικνύουμε και προβάλλουμε και την Κρήτη ως προορισμό. Η Κρήτη είναι
πολύ γνωστή και πολύ συχνά οι άνθρωποι ψάχνουν να βρουν το σήμα, ψάχνουν
να βρουν προϊόντα της Κρήτης και έρχονται σε εμάς».
μελίσσια μας είναι σε όλη την Κρήτη ακολουθούμε τις ανθοφορίες και
αναλόγως τα μεταφέρουμε, ώστε να είναι πλούσια σε άρωμα και γεύση και η
πιστοποίηση αυτή είναι μεγάλη χαρά για εμάς. Είναι κάτι πολύ σημαντικό
καθώς προβάλλεται το προϊόν μας σε εκθέσεις και με το σήμα Κρήτη
αναδεικνύουμε και προβάλλουμε και την Κρήτη ως προορισμό. Η Κρήτη είναι
πολύ γνωστή και πολύ συχνά οι άνθρωποι ψάχνουν να βρουν το σήμα, ψάχνουν
να βρουν προϊόντα της Κρήτης και έρχονται σε εμάς».
Ο Στέλιος Νικολιδάκης από την εταιρία Κρητικός Φούρνος Daily Bakery ανέφερε: «Είναι
μια πολύ σημαντική πιστοποίηση και για τις εξαγωγές και για να
αναδείξουμε την Κρήτη μέσα από τα προϊόντα που χρησιμοποιούμε και τα
παραδοσιακά μας υλικά. Είναι ένα πολύ δυνατό χαρτί η Κρήτη και βοηθάει
τα προϊόντα μας να βγουν στην Ελλάδα και στο εξωτερικό»
μια πολύ σημαντική πιστοποίηση και για τις εξαγωγές και για να
αναδείξουμε την Κρήτη μέσα από τα προϊόντα που χρησιμοποιούμε και τα
παραδοσιακά μας υλικά. Είναι ένα πολύ δυνατό χαρτί η Κρήτη και βοηθάει
τα προϊόντα μας να βγουν στην Ελλάδα και στο εξωτερικό»
Οι νέες επιχειρήσεις που πιστοποιήθηκαν με το σήμα «Κρήτη»
1.ΚΡΗΤΙΚΟΣ ΦΟΥΡΝΟΣ DAILY BAKERY Α.Ε. (Ηράκλειο)
2.ΚΡΗΤΙΚΟΣ ΦΟΥΡΝΟΣ ΓΕΥΣΕΙΣ ΑΕ (Ηράκλειο)
3.ΕΥΟΣΜΟΣ Α.Ε. (Επισκοπή Ρεθύμνου)
4.ΦΡΑΓΚΙΑΔΑΚΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ ΚΑΙ ΣΙΑ ΟΕ (Ηράκλειο)
5ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΚΟΥΒΑΡΑΚΗΣ & ΣΙΑ (Σητεία)
6.ΚΡΗΤΩΝ ΝΕΚΤΑΡ ΕΠΕ (Χανιά)
7.ΤΖΑΓΚΑΡΑΚΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ (Χανιά)
8.ΑΓΡΟΤΙΚΟΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΣ ΕΜΠΑΡΟΥ (Ηράκλειο)
9.ΜΑΛΑΔΑΚΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ (Χανιά)
10.ΑΓΡΟΤΙΚΟΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΣ ΧΑΝΙΩΝ
11.ΣΤΕΙΑΚΑΚΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ (Ηράκλειο)
12.ΚΑΛΛΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ – ΚΟΛΕΤΖΑΚΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΟΕ (Ηράκλειο)
13. ΟΠΩΡΟΚΗΠΕΥΤΙΚΟΣ ΕΛΑΙΟΥΡΓΙΚΟΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΣ ΤΥΜΠΑΚΙΟΥ
14. ΜΗΛΑΚΗΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΑΤΒΕ (Ηράκλειο)
Εστιατόρια με το σήμα «κρητική κουζίνα»
1. Εστιατόριο Μαριού (δήμος Αγίου Βασιλείου Ρέθυμνο)
2. Ξενοδοχείο Creta Royal – Ταβέρνα «Μαΐστράλι (Σκαλέτα Ρέθυμνο)
3. Ταβέρνα «Αρχαία Λάππα (Αργυρούπολη Ρεθύμνου)
4. Ξενοδοχείο The Royal Blue – Εστιατόριο «Ελιά (Πάνρομο Ρέθυμνο)
5. Ξενοδοχείο Irida Apartments Εστιατόριο «A la Carte (Αγ. Πελαγία Ηράκλειο)
Παγκρήτιος διαγωνισμός ελαιολάδου στο Ρέθυμνο
Η περιφέρεια Κρήτης και η Αγροδιατροφική Σύμπραξη, συνδιοργανώνουν
για 5η συνεχή χρονιά τον Παγκρήτιο Διαγωνισμό Ελαιολάδου, στο Ρέθυμνο
(αίθουσα εκδηλώσεων στο ξενοδοχείο Sentido Pearl Beach).
για 5η συνεχή χρονιά τον Παγκρήτιο Διαγωνισμό Ελαιολάδου, στο Ρέθυμνο
(αίθουσα εκδηλώσεων στο ξενοδοχείο Sentido Pearl Beach).
Ο διαγωνισμός, που πλέον αποτελεί θεσμό για την Κρήτη και το
κρητικό ελαιόλαδο, γίνεται σε συνεργασία με όλους τους τοπικούς φορείς
ελαιολάδου, καθώς και το Οργανοληπτικό Εργαστήριο του Αγροτικού
Συνεταιρισμού Ρεθύμνου, όπου και γίνεται η αξιολόγηση των δειγμάτων.
κρητικό ελαιόλαδο, γίνεται σε συνεργασία με όλους τους τοπικούς φορείς
ελαιολάδου, καθώς και το Οργανοληπτικό Εργαστήριο του Αγροτικού
Συνεταιρισμού Ρεθύμνου, όπου και γίνεται η αξιολόγηση των δειγμάτων.
Σήμερα ο Σάββατο 23 Μαρτίου 2019, και ώρα 17:30 ημερίδα με θέμα: «Ο ρόλος του Ελαιολάδου στην Κρητική Διατροφή – Τρόποι στήριξης και προώθησής του», με ομιλητές:
• «Η συμβολή των προϊόντων ΠΟΠ/ ΠΓΕ στη δημιουργία υπεραξίας της
αγροτικής παραγωγής μέσα από την ανάπτυξη Branding Τόπου. Η περίπτωση
του ελαιολάδου», Μπουνάκης Νίκος, M.Sc Marketing & Communication, MBA Διευθύνων Σύμβουλος Proactive ΑΕ -Σύμβουλοι επιχειρήσεων.
αγροτικής παραγωγής μέσα από την ανάπτυξη Branding Τόπου. Η περίπτωση
του ελαιολάδου», Μπουνάκης Νίκος, M.Sc Marketing & Communication, MBA Διευθύνων Σύμβουλος Proactive ΑΕ -Σύμβουλοι επιχειρήσεων.
• «Η καλλιέργεια της ελιάς στον κόσμο, προβλήματα και προοπτικές», Χαρτζουλάκης Κωνσταντίνος, M.Sc, PhD, γεωπόνος-ερευνητής, πρώην διευθυντής ΕΛΓΟ Δήμητρα, Ινστιτούτο Ελιάς και Υποτροπικών φυτών Χανίων.
• «Μέγιστον αγαθόν προς πάσαν του βίου θεραπείαν ο της Ελαίας καρπός», Ψιλάκης Νίκος, συγγραφέας.
• «Το ελαιόλαδο στην σύγχρονη γαστρονομία. – Σήμα «κρητική κουζίνα» Παναγιωτάκης Μιχάλης, chef και πρόεδρος του Ινστιτούτου Κρητικής Διατροφής.
Ο 5ος παγκρήτιος διαγωνισμός ελαιολάδου, θα ολοκληρωθεί με την
απονομή των βραβείων στα ελαιόλαδα, τα οποία θα διακριθούν, στην τελετή
βράβευσης, την Κυριακή 24 Μαρτίου 2019 και ώρα 11:00 π.μ. στην αίθουσα
εκδηλώσεων του ξενοδοχείου «Sentido Pearl Beach», στο Ρέθυμνο.
απονομή των βραβείων στα ελαιόλαδα, τα οποία θα διακριθούν, στην τελετή
βράβευσης, την Κυριακή 24 Μαρτίου 2019 και ώρα 11:00 π.μ. στην αίθουσα
εκδηλώσεων του ξενοδοχείου «Sentido Pearl Beach», στο Ρέθυμνο.