Του ΣΩΤΗΡΗ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΥ
Είναι γνωστές οι προσπάθειες από ετών να αποκτήσει το Ρέθυμνο απευθείας σύνδεση με τον Πειραιά και αν είναι δυνατόν και όχι μόνον. Πλην όμως πολλές φορές σαμποτάρουμε οι ίδιοι τις προσπάθειες αυτές και ακόμη χειρότερα η ίδια η εταιρία ιδιοκτήτρια του πλοίου.
- Έκλεισα εισιτήρια για 25 Ιουλίου, Παρασκευή, ηλεκτρονικά την Κυριακή 19 Ιουλίου και πλήρωσα 4 ευρώ για να τα παραλάβω με κούριερ. Την Τετάρτη θυμήθηκα ότι δεν είχα τα εισιτήρια και τηλεφώνησα. Μία ευγενέστατη δεσποινίς μου είπε ότι ήταν δικό της λάθος και θα έπαιρνα τα εισιτήρια από την είσοδο του πλοίου μαζί με τα 4 ευρώ. Αρνήθηκα (δεν γνώριζα τι συνθήκες συνωστισμού θα επικρατούσαν στο λιμάνι και ήθελα να μειώσω κατά το δυνατόν την ταλαιπωρία έχοντας τυπώσει και τα απαραίτητα έντυπα). Η υπάλληλος μου είπε ότι μπορεί να μην προλάβαιναν κλπ. Επέμεινα και τελικά μου είπε ότι θα τα έστελνε άμεσα για να τα πάρω την επομένη. Τα πήρα το ίδιο απόγευμα… αλλά ήταν ανάγκη να δημιουργηθεί το θέμα;
- Είχα εισιτήρια για δίκλινη εξωτερική καμπίνα, μας οδήγησαν σε μία τετράκλινη εξωτερική καμπίνα (δεν αναφέρουν «καμπίνα 2 επιβατών» αλλά δίκλινη που σημαίνει ότι έχει 2 κρεβάτια), η τετράκλινη χρεώνεται λιγότερο και απαιτώ την επιστροφή της διαφοράς.
- Μετά τον απόπλου παραπονέθηκα στη reception ότι δεν λειτουργεί ο κλιματισμός. Άμεσα ο προϊστάμενος έστειλε ένα νεαρό να ελέγξει, ο οποίος έβαλε το χέρι του και είπε ότι έχει αέρα, απλά να περιμένουμε λίγο να λειτουργήσει και να έχουμε κλειστή την τουαλέτα γιατί φεύγει όλος ο κρύος αέρας. Μετά από μερικές ώρες και αφού έχασα στη σάουνα τουλάχιστον ένα κιλό, πήγα πάλι στη reception και, ο εκείνη την ώρα υπεύθυνος αντέδρασε άμεσα ήλθε και πιστοποίησε ο ίδιος ότι ο κλιματισμός δεν λειτουργούσε και μου άλλαξε άμεσα καμπίνα (φερόμενος οφείλω να ομολογήσω πιο έξυπνα από την εταιρία διότι προνόησε να κλείσει τα δύο επάνω κρεβάτια, οπότε η καμπίνα εμφανίστηκε δίκλινη).
- Ο ανταγωνισμός διαθέτει στις καμπίνες τηλεόραση. Η διαδρομή του συγκεκριμένου πλοίου διαρκεί πολύ περισσότερο και οι ώρες περνούν δύσκολα.
Το πλοίο είναι εξαιρετικό, η καθαριότητα σε έξοχο βαθμό, το δε προσωπικό από τα προθυμότερα και ευγενέστερα που έχω συναντήσει στα πάνω από 50 χρόνια που έρχομαι στο Ρέθυμνο.
Η εξυπηρέτηση και το ήθος του κου Σωτήρη Σκίντζη (Χρόνια του Πολλά επί τη ευκαιρία) με έκαναν να καθυστερήσω την επιστολή και μάλιστα σκέφτηκα να το αφήσω να περάσει, αλλά επειδή πιστεύω ότι κάθε κριτική μπορεί να είναι εποικοδομητική αναφέρω τις επισημάνσεις μου προς βελτίωση και θεραπεία.
Ρέθυμνο 6 Αυγούστου 2020
sotos@ssotiropoulos.gr – 3sotos9@gmail.com