Του ΜΑΝΩΛΗ ΜΑΡΙΟΛΟΥ*
Την παρακάτω επιστολή, απευθύνει ο αρθρογράφος στους βουλευτές του νομού, Ιωάννη Κεφαλογιάννη και Ανδρέα Ξανθό και κοινοποιεί πρoς τους: Αντιπεριφερειάρχη Ρεθύμνης, Δήμαρχο Ρεθύμνης, Εισαγγελέα Ρεθύμνης και Τμήμα Τροχαίας:
Με την παρούσα επιστολή δεν θέλω να σας ενημερώσω το τι συμβαίνει σήμερα αλλά και με το τι θα συμβεί στο μέλλον στον κόμβο Αμαρίου-Μαρτυρίου.
Σε μια τουριστική περιοχή, περιοχή πυκνοκατοικημένη, περιοχή με σχολεία όλων των βαθμίδων, περιοχή με γηροκομείο και κεντρική αρτηρία Τουριστικής Ζώνης.
Δεν σας καταλογίζω καμία ευθύνη για τα θανατηφόρα ατυχήματα, για τις ζημιές σε επαγγελματικές στέγες, ζημιές σε περιουσίες των κατοικιών της περιοχής, καθώς ούτε για δημιουργία εκτροφείου κουνουπιών σε τμήμα παραλίας στα Μισίρια.
Όλα αυτά κύριοι βουλευτές λόγω έλλειψης μελέτης διαχείρισης ομβρίων υδάτων (σχετική ομολογία του διευθυντού του ΒΟΑΚ Κρήτης προς τα ΜΜΕ στις 9/7/2013).
Κύριοι βουλευτές όπως γράφω παραπάνω δεν σας καταλογίζω καμία ευθύνη για το τι έχει συμβεί και έχει γίνει μέχρι σήμερα ούτε για την κατασκευή του Κόμβου, το οποίο κρίνω ότι δεν ήταν απαραίτητο να γίνει πλην μιας λωρίδας για έξοδο των οχημάτων με κατεύθυνση από Χανιά προς Ρέθυμνο.
Οι υπόλοιπες κατευθύνσεις λειτουργούν άψογα εδώ και είκοσι χρόνια, χωρίς καθυστέρηση οδηγών και χωρίς ατυχήματα.
Σημειώστε ότι σε δύο διασταυρώσεις στο κέντρο των Μισιρίων αφαίρεσαν τους φωτεινούς σηματοδότες, τις τσιμεντένιες νησίδες, καθώς και όλες τις πινακίδες με τα σήματα κυκλοφορίας ακόμη και χωριών και μοναστηριών και καταργήθηκαν οι διαβάσεις πεζών και η κυκλοφορία γίνεται εκτός Κ.Ο.Κ. κατά το δοκούν του οδηγού.
Για όλα τα παραπάνω εζήτησα την αυτόφωρη διαδικασία σε καθημερινή βάση γι’ αυτόν που έδωσε την εντολή για την αποξήλωση των ανωτέρω.
Σας κάνω γνωστό επίσης ότι σήμερα η κυκλοφορία προς Ηράκλειο, Μυλοπόταμο, Αμάρι και Χανιά χιλιάδων οχημάτων (είσοδος και έξοδος) εξυπηρετείται από τους δύο αμαριώτικους δρόμους, οι οποίο διέρχονται από αραιοκατοικημένη και ακατοίκητη περιοχή, οι οποίοι είναι όχι μόνο διπλάσιοι σε φάρδος από την παλαιά εθνική οδό, αλλά και εφάπτονται με την είσοδο και έξοδο του Εθνικού Δικτύου.
Χωρίς λοιπόν μελέτη συγκοινωνιολόγου εγκεκριμένη από το αρμόδιο υπουργείο ετοιμάζουν όλο αυτό το φορτίο να το μεταφέρουν στην ήδη στενή οδό εντός του οικισμού και αν σταθμεύει είτε αστικό είτε τουριστικό λεωφορείο είτε και οποιοδήποτε όχημα στην βόρεια πλευρά της παλαιάς οδού, αμέσως μπλοκάρεται και η βόρεια πλευρά του εθνικού δρόμου καθόσον τα εξερχόμενα αυτοκίνητα θα συναντούν τη σειρά των μπλοκαρισμένων ήδη στην Παλαιά Εθνική οδό οχημάτων.
Κύριοι βουλευτές, όλα τα παραπάνω ισχύουν γιατί έγιναν χωρίς συγκοινωνιακή μελέτη εγκεκριμένη από το αρμόδιο υπουργείο, για την οποία δεν φέρνετε καμία ευθύνη εσείς, αλλά όμως από τούδε και στο εξής θα είσθε υπεύθυνοι και υπόλογοι αν δεν επέμβετε να σταματήσει αυτό το έγκλημα διαρκείας που συντελείται μέσα στην καρδιά του οικισμού και όλα τα θανατηφόρα και τροχαία θα τα χρεώνεστε εσείς, εάν δεν διακόψετε αυτήν την παράλογη και επικίνδυνη κυκλοφορία.
Προς τεκμηρίωση των παραπάνω σας επισυνάπτω.
1) Δημοσίευμα του τοπικού τύπου 14/12/2004 για θανατηφόρα ατυχήματα στην περιοχή Μισιρίων λόγω απουσίας μελέτης ομβρίων (για τα νεότερα θανατηφόρα δεν έγινε από μέρους τους καμία δημοσίευση).
2) Δημοσίευμα του τοπικού τύπου 9/7/2013, στο οποίο ο διευθυντής ΒΟΑ Κρήτης θα προχωρήσει σε σύνταξη μελέτης ομβρίων.
3) Φωτογραφία εκτροφείου κουνουπιών (τσιμεντένια δεξαμενή, όπου διοχετεύονται τα όμβρια του ΒΟΑΚ).
Υ.Γ.: Ο εργολάβος για ότι συμβαίνει δεν μας φταίει σε τίποτα, ότι του λένε αυτό κάνει!
* Ο Μανώλης Μαριόλος είναι τ. Αντιδήμαρχος