Διαβάζω στα «Ρ.Ν.» «Αρνητική ψήφο από τους τουρίστες σε υποδομές, οδικό δίκτυο και καθαριότητα».
Δεν ξέρω την αντικειμενικότητα που έχουν κρίνοντας την πόλη του Ρεθύμνου οι τουρίστες και δεν ξέρω κατά πόσον χρόνο με τον χρόνο βελτιώνεται η πόλη και η περιοχή του νομού σε σχέση με τις απαιτήσεις των φιλοξενουμένων επισκεπτών μας. Αλλά κάνει εντύπωση ότι σχεδόν κάθε χρόνο τα ίδια σχεδόν παράπονα γίνονται από τους επισκέπτες της πόλης.
Όπως και να ‘χουν τα πράγματα νομίζω πως η κριτική των επισκεπτών της πόλης μας και του νομού έχουν σχέση με την πραγματικότητα, όχι μόνο σε ό,τι αφορά τις αδυναμίες και τις ελλείψεις στην περιοχή του Ρεθύμνου, αλλά και γενικότερα σε όλες τις περιοχές με τουριστική ανάπτυξη της χώρας μας.
Φταίει βέβαια γι’ αυτό και η γενική εικόνα της χώρας, λόγω της μη βελτίωσης των συνήθων αδυναμιών μας ως χώρα, αλλά και η νοοτροπία των πολιτών σε σχέση με το δέον που πρέπει μια τουριστική περιοχή να πληροί.
Τόσα χρόνια το ίδιο διαβάζω μοτίβο των αδυναμιών της τουριστικής πόλης μας, αλλά και όπου δημοσιεύονται κρίσεις των επισκεπτών μας.
Βέβαια, είναι φυσικό οι επισκέπτες μας να είναι αυστηροί στις κρίσεις τους και απαιτητικοί.
Τι συμβαίνει; Δεν βελτιωνόμαστε καθόλου ή οι επισκέπτες μας είναι πολύ αυστηροί στις κρίσεις τους κάθε χρόνο.
Ας είναι, είτε έτσι είτε αλλιώς οφείλουμε να παίρνουμε σοβαρά υπόψιν την κριτική τους και να προσπαθούμε να ανταποκριθούμε στις απαιτήσεις τους.
Στην τελική πελάτες μας είναι και ως γνωστόν «ο πελάτης έχει πάντα δίκιο» κατά τη γνώμη των πωλητών.
Συνεπώς χρειάζεται ακόμα σοβαρότερη προσπάθεια στη βελτίωση των συνθηκών της χώρας μας, ώστε να λιγοστεύουν τα παράπονα.