Η φετινή παρουσία, κάτω από τη σήμανση «Taste Like
Crete», αποτελείτο από 14 επιχειρήσεις, οι οποίες ειδικεύονται στην
παραγωγή και τυποποίηση ελαιολάδου και ελιών, αρτοποιημάτων, μελιού,
κρασιού, σαλιγκαριών και άλλων ποιοτικών Κρητικών προϊόντων και
καταλάμβανε χώρο περίπου 200 τ.μ. Ο αριθμός αυτός είναι ιδιαίτερα
σημαντικός, δεδομένου του γεγονότος ότι δεν υπήρξε καμία οικονομική
ενίσχυση από την Περιφέρεια Κρήτης.
Το ελληνικό περίπτερο προσέλκυσε μεγάλο αριθμό εμπορικών επισκεπτών,
τόσο από χώρες της Ε.Ε. όσο και από τρίτες χώρες, με την επισκεψιμότητα
να ξεπερνά κατά πολύ τα δεδομένα παλαιότερων συμμετοχών. Μεταξύ των
επισκεπτών της έκθεσης δεν έλειψαν δημοσιογράφοι γαστρονομίας, σεφ και
sommeliers, που εξέφρασαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον να μάθουν περισσότερα για
την ελληνική γαστρονομία και τα προϊόντα της αλλά και να προωθήσουν
αναλόγως στο κοινό τους τα πλεονεκτήματα και την ευελιξία της ελληνικής
κουζίνας στη καθημερινότητα των ξένων καταναλωτών.
Στο
πλαίσιο της ελληνικής εκθεσιακής παρουσίας στη Δ.Ε. SIAL PARIS 2012, ο
ΟΠΕ πραγματοποίησε πλήθος παράλληλων προωθητικών ενεργειών για την
αποτελεσματικότερη προβολή των ελληνικών προϊόντων, όπως η λειτουργία
χώρου γευσιγνωσίας, με τη συνεργασία της ομάδας του chef Ευάγγελου
Αγάλου του ξενοδοχειακού ομίλου ALDEMAR, όπου καθημερινά το μενού ήταν
αφιερωμένο σε μια διαφορετική περιφερειακή κουζίνα (Β. Αιγαίο, Κρήτη,
Πελοπόννησος, Μακεδονία).
Τη Δευτέρα 22 Οκτωβρίου, η προγραμματισμένη ζωντανή επίδειξη
μαγειρικής εμπλουτίστηκε με τη συμμετοχή των Γάλλων bloggers, κ. Dorian
Nieto και κα Nadia Malka, την οποία παρακολούθησε μεγάλος αριθμός
εκπροσώπων των γαλλικών μέσων ενημέρωσης. Να συμπληρώσουμε ότι εκείνη η
μέρα ήταν αφιερωμένη στη Κρητική κουζίνα και πλήθος επισκεπτών απόλαυσαν
τις κρητικές γαστρονομικές προτάσεις, αφού η Κρητική διατροφή είναι
ιδιαίτερα διαδεδομένη στην Ευρώπη και έχει πολλούς φίλους στη Γαλλία.
Η προβολή στη Δ.Ε. SIAL 2012, σε συνδυασμό με όλες τις υποστηρικτικές
ενέργειες που διοργανώθηκαν παράλληλα, αποτέλεσε ακόμα ένα βήμα για την
ενίσχυση της εξωστρέφειας των Κρητικών προϊόντων, τονίζοντας για μία
ακόμη φορά γιατί τα τρόφιμα και τα ποτά μας αξίζουν να γίνουν η επιλογή
των καταναλωτών παγκοσμίως.