Στο κενό έπεσαν για μια ακόμα φορά οι υποσχέσεις και οι διαβεβαιώσεις για παράδοση στην κυκλοφορία του νότιου κλάδου του κόμβου Αμαρίου αμέσως μετά τις γιορτές του Πάσχα. Οι όποιες εργασίες έγιναν και γίνονται μέχρι σήμερα προχωρούν με πολύ αργούς ρυθμούς, με αποτέλεσμα ακόμα και αν έχει μείνει ένα μικρό τμήμα για να παραδοθεί ο δρόμος, αυτό να καθυστερεί απελπιστικά προκαλώντας εκνευρισμό σε οδηγούς και κατοίκους, η ταλαιπωρία των οποίων συνεχίζεται, ενώ η αγωνία είναι έκδηλη, με δεδομένο ότι βρισκόμαστε στην έναρξη της τουριστικής περιόδου και κρίνεται επιτακτική η ανάγκη τουλάχιστον να ανοίξει ο νότιος κλάδος, ώστε να ομαλοποιηθεί η κυκλοφορία των Ι.Χ. και να έμπαινε ένα τέλος στην ταλαιπωρία των οδηγών, που σήμερα χρειάζεται να διέρχονται μέσω Τσεσμέ και Πλατανιά για να βγουν στη Εθνική οδό προς Ηράκλειο, μιας και στο τμήμα αυτό πραγματοποιούνται εργασίες.
Σύμφωνα με τους υπεύθυνους του Ο.Α.Κ. εκκρεμούν οι τελευταίες εργασίες που είχαν να κάνουν με την αντιολίσθηση και ασφαλτικό και στη συνέχεια να τοποθετηθούν τα στηθαία, η σήμανση και ο ηλεκτροφωτισμός, αλλά και κάποιες εργασίες που πραγματοποιούνται κάτω από τη γέφυρα, που είναι απαραίτητες για να δοθεί ο κεντρικός κλάδος σε κυκλοφορία.
Η καθυστέρηση εκταμίευσης των χρημάτων του ΕΣΠΑ το τελευταίο διάστημα αποτέλεσε το επιχείρημα για την κωλυσιεργία που παρατηρείται τον τελευταίο μήνα σε συνδυασμό και με τον κακό καιρό, ωστόσο σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες η χρηματοδότηση του έργου είναι διασφαλισμένη, καθώς τα κονδύλια υπάρχουν.
Αυτό τουλάχιστον διαβεβαίωσε μιλώντας στα «Ρ.Ν.» ο διευθύνων σύμβουλος του Ο.Α.Κ. Λευτέρης Κοπάσης, ο οποίος μεταξύ άλλων είπε: «Είναι πολύ καλή η συγκυρία ότι υπάρχει χρηματοδότηση. Περιμέναμε κάποια χρήματα στις 12 Απριλίου, υπήρξε μια καθυστέρηση, ωστόσο, σήμερα (χθες) είχαμε ενημέρωση ότι υπάρχουν τα κονδύλια στην ΤΤΕ. Λόγω και των καιρικών συνθηκών είχαμε νέα καθυστέρηση και δεν πετύχαμε το στόχο που είχαμε θέσει να παραδοθεί ο νότιος κλάδος, παρά τις διαβεβαιώσεις και της Τεχνικής Υπηρεσίας που παρακολουθεί το έργο και του ανάδοχου εργολάβου. Ευελπιστούμε τώρα που υπάρχει και η χρηματοδότηση, ώστε να πληρωθεί όποιος λογαριασμός κατατεθεί, ότι δεν υπάρχει καμία άλλη δικαιολογία για να μην ολοκληρωθεί το κομμάτι αυτό. Εκτιμώ ότι σε ένα δεκαήμερο πρέπει να τελειώνει αυτή η ιστορία».
Αξίζει να σημειωθεί ότι μόλις περατωθεί το έργο επί της εθνικής οδού, θα ακολουθήσουν οι εργασίες στο κομμάτι προς το Αμάρι, που αν και το χρονοδιάγραμμα που είχε τεθεί έκανε λόγο για ένα μήνα εργασιών, εν τούτοις είναι άγνωστο αν αυτό θα εφαρμοστεί, αφού στη συγκεκριμένη περιοχή για την εκτέλεση του έργου απαιτούνται απαλλοτριώσεις. Σημειώνεται ότι το έργο, το οποίο έχει εξελιχθεί σε σύγχρονο «γεφύρι της Άρτας», δημοπρατήθηκε το 2007 και οι εργασίες για την κατασκευή του ξεκίνησαν το 2009. Έξι χρόνια μετά οι εργασίες είναι ακόμα σε εξέλιξη.