Στα πλαίσια του προγράμματος αυτού οι μαθήτριες: Εύη Νικηφόρου, Βασιλίνα Τζαγκαράκη και Δήμητρα Παπαδάκη με τη συνοδεία των καθηγητών τους, το διάστημα από Δευτέρα 11-3-2013 μέχρι Παρασκευή 15-3-2013 πραγματοποίησαν επίσκεψη στο Βέλγιο, στις Βρυξέλλες καθώς και στην Floreffe, πόλη όπου βρίσκεται το σχολείο που επισκεφθήκαμε. To πρόγραμμα ξεκίνησε την Τετάρτη με πολλή θερμή υποδοχή, πλαισιωμένη με τραγούδια και χορούς και συνεχίστηκε με ξενάγηση στους χώρους του σχολείου Séminaire de Floreffe. Ακολούθησε γεύμα στο σχολείο και επίσκεψη σε εργαστήριο σοκολάτας. Έγινε ενημέρωση για τον τρόπο λειτουργίας του σχολείου και γενικά για το εκπαιδευτικό σύστημα του Βελγίου. Την Πέμπτη 14-3-2013 οι μαθητές των επτά σχολείων της σύμπραξης με τους καθηγητές τους επισκέφθηκαν τις Βρυξέλλες, όπου έγινε ξενάγηση από τους μαθητές του Βέλγικου σχολείου στην περιοχή του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου. Μετά το γεύμα ακολούθησε επίσκεψη στο Μουσείο κινουμένων σχεδίων. Την Παρασκευή 15-3-2013 πραγματοποιήθηκε επίσκεψη στα αξιοθέατα του Namur, μια κοντινή πόλη και στη συνέχεια ξενάγηση σε εργαστήριο παρασκευής μπύρας.
Η βραδιά έκλεισε με δείπνο που παρέθεσαν στο σχολείο οι καθηγητές σε συνεργασία με τον Σύλλογο Γονέων, όπου 500 περίπου γονείς, καθηγητές και μαθητές δεξιώθηκαν τους προσκεκλημένους τους.
Εκεί μας περίμενε μια έκπληξη! Το δείπνο που προσέφεραν για όλους, ήταν ελληνικό. Σουβλάκι με ελληνική σαλάτα, τζατζίκι και ταραμοσαλάτα. Μαθητές και καθηγητές φύγαμε με τις καλύτερες εντυπώσεις και με αυτό το ταξίδι προστέθηκε άλλο ένα λιθαράκι στην ολοκλήρωση του προγράμματός μας.
Τα προγράμματα αυτά όπως έχουμε αναφέρει ξανά, είναι ιδιαίτερα σημαντικά γιατί βοηθούν τους μαθητές να διευρύνουν τους πνευματικούς τους ορίζοντες, να γνωρίσουν άλλους πολιτισμούς, να απομακρυνθούν από εθνικιστικές και κάθε είδους ρατσιστικές αντιλήψεις, να κάνουν γνωριμίες με μαθητές από άλλες χώρες, να μοιραστούν σκέψεις, ενδιαφέροντα και ιδέες. Και για τους καθηγητές, επίσης είναι πολύ χρήσιμα γιατί γνωρίζουν το εκπαιδευτικό σύστημα άλλων χωρών και μαθαίνουν διαφορετικούς τρόπους διδασκαλίας και προσέγγισης των μαθητών.